Mieheni ei KOSKAAN kieltäydy ostamasta sitä mitä haluan
Tämä on erinomainen tapa hoitaa suhdetta, onko täällä muita miehiä jotka ostavat naiselleen kaiken mitä he haluavat? Realismin rajoissa toki. Ei vaadi mieheltä paljoa ja on erinomainen tapa miellyttää omaa kumppania, hoitaa suhdetta ja osoittaa rakkautta. Itse en koskaan suostu seksiin, vaan mies nauttii siitä kun minä olen tyytyväinen :)
Jos mies ei suostu minun tahtooni, joku muu suostuu.
Kommentit (24)
Lapsi olet ja miehesi taas lapanen.
Onko tuo järkevää? Minusta on hyvä, että hankinnat voi kyseenalaistaa ja niistä voi keskustella molemmin puolin. Kieltäytyminen on vähän liian rankka tyyli, koska keskustelemalla pitää löytää yhteisymmärrys, joka sopii molemmille.
Ummärrän. Minun vanhempani ostivat minulle kaiken, mitä pyysin. En pyytänyt joulu-tai synttärilahjoja, joten en niitä saanut. Että siihen tyyliin.
Ette harrasta seksiä? Oletteko aseksuaaleja?
Kuulostaa kivalta! Isä osti minulle aina kaiken aikoinaan.
Näin se menee. Kaiken saa ennemmin tai myöhemmin. Seuraavaksi rakentaa minulle talon.
Itse olen suht hyväpalkkainen nainen. Seurustelen tällä hetkellä työttömän miehen kanssa. Olen ostanut hänelle vaikka ja mitä. Saan iloa siitä kun voin ostaa toiselle kaikkea. Ehkä miehesi on samanlainen.
Ei minun vaimoni koskaan pyydä minua ostamaan mitään. Tottakai jouluisin ja merkkipäivinä haluan ostaa lahjoja.
Miehen tehtävä on pitää vaimo tyytyväisenä. Jos ei ole siihen halukas, niin ei pidä vaimoa hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on pitää vaimo tyytyväisenä. Jos ei ole siihen halukas, niin ei pidä vaimoa hankkia.
Happy wife, happy life
Jos aloittaja on todella kaunis ja heruttaa jatkuvasti niin tottakai, homma toimii, molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja päin vastoin, älä lihoa, älä lyhennä hiuksia, äläkä valita migreeniä kun on sen aika, jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja on todella kaunis ja heruttaa jatkuvasti niin tottakai, homma toimii, molempiin suuntiin.
Ärsyttäisi herutus jos ei koskaan saisi sitä reikää
Sama täällä. Tosin mulla on suht maltillisia haaveita, ei mitään tuhansia tarvitse käyttää. Ihana olla parisuhteessa nuoren miehen kanssa, joka osaa hemmotella aikuista naista. Hän tykkää muutenkin ilahduttaa läheisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja päin vastoin, älä lihoa, älä lyhennä hiuksia, äläkä valita migreeniä kun on sen aika, jne.
Ap ei harrasta seksiä miehensä kanssa. Eli tämä ostelu on miehen fetissi ilmeisesti. Liekö tyydyttänyt itsensä aina ostoskeskuksen vessoissa kun kiihottuu ostamisesta naiselleen niin kovin.
Samoin. Miesystäväni ostaisi minulle mitä vaan, mutta kun mä en oo materiaalin perään.
Joululahjaksi sain kylpytakin. Mulla on lista tavaroista, mitä haluan ja sanoin ota listalta 1.
Tällä hetkellä siellä on Ritualsin vartalovoide ja lettupannu, jossa paistetaan sydämen muotoisia räiskäleitä. Ehkä saan toisen näistä ensi jouluna
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse heruttaa tai olla malli. Riittää kun on perus nainen joka kohtelee miestään hyvin.
Jos ostamalla pitää toisen tyytyväisenä niin aika huonosti on asiat.
Miehesi on idiootti.