Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei KOSKAAN kieltäydy ostamasta sitä mitä haluan

Vierailija
28.04.2024 |

Tämä on erinomainen tapa hoitaa suhdetta, onko täällä muita miehiä jotka ostavat naiselleen kaiken mitä he haluavat? Realismin rajoissa toki. Ei vaadi mieheltä paljoa ja on erinomainen tapa miellyttää omaa kumppania, hoitaa suhdetta ja osoittaa rakkautta. Itse en koskaan suostu seksiin, vaan mies nauttii siitä kun minä olen tyytyväinen :)

Jos mies ei suostu minun tahtooni, joku muu suostuu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti.

Vierailija
2/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näinhän se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi olet ja miehesi taas lapanen.

Vierailija
4/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo järkevää? Minusta on hyvä, että hankinnat voi kyseenalaistaa ja niistä voi keskustella molemmin puolin. Kieltäytyminen on vähän liian rankka tyyli, koska keskustelemalla pitää löytää yhteisymmärrys, joka sopii molemmille.

Vierailija
5/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummärrän. Minun vanhempani ostivat minulle kaiken, mitä pyysin. En pyytänyt joulu-tai synttärilahjoja, joten en niitä saanut. Että siihen tyyliin.

Vierailija
6/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette harrasta seksiä? Oletteko aseksuaaleja?

Kuulostaa kivalta! Isä osti minulle aina kaiken aikoinaan. 

Vierailija
7/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Kaiken saa ennemmin tai myöhemmin. Seuraavaksi rakentaa minulle talon. 

Vierailija
8/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suht hyväpalkkainen nainen. Seurustelen tällä hetkellä työttömän miehen kanssa. Olen ostanut hänelle vaikka ja mitä. Saan iloa siitä kun voin ostaa toiselle kaikkea. Ehkä miehesi on samanlainen.

Vierailija
9/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun vaimoni koskaan pyydä minua ostamaan mitään. Tottakai jouluisin ja merkkipäivinä haluan ostaa lahjoja.

Vierailija
10/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on pitää vaimo tyytyväisenä. Jos ei ole siihen halukas, niin ei pidä vaimoa hankkia.

Vierailija
11/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä on pitää vaimo tyytyväisenä. Jos ei ole siihen halukas, niin ei pidä vaimoa hankkia.

Happy wife, happy life

Vierailija
12/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on todella kaunis ja heruttaa jatkuvasti niin tottakai, homma toimii, molempiin suuntiin.

Vierailija
13/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja päin vastoin, älä lihoa, älä lyhennä hiuksia, äläkä valita migreeniä kun on sen aika, jne.

Vierailija
14/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja on todella kaunis ja heruttaa jatkuvasti niin tottakai, homma toimii, molempiin suuntiin.

Ärsyttäisi herutus jos ei koskaan saisi sitä reikää

Vierailija
15/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
16/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tosin mulla on suht maltillisia haaveita, ei mitään tuhansia tarvitse käyttää. Ihana olla parisuhteessa nuoren miehen kanssa, joka osaa hemmotella aikuista naista. Hän tykkää muutenkin ilahduttaa läheisiään.

Vierailija
17/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja päin vastoin, älä lihoa, älä lyhennä hiuksia, äläkä valita migreeniä kun on sen aika, jne.

Ap ei harrasta seksiä miehensä kanssa. Eli tämä ostelu on miehen fetissi ilmeisesti. Liekö tyydyttänyt itsensä aina ostoskeskuksen vessoissa kun kiihottuu ostamisesta naiselleen niin kovin.

Vierailija
18/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Miesystäväni ostaisi minulle mitä vaan, mutta kun mä en oo materiaalin perään.

Joululahjaksi sain kylpytakin. Mulla on lista tavaroista, mitä haluan ja sanoin ota listalta 1. 

Tällä hetkellä siellä on Ritualsin vartalovoide ja lettupannu, jossa paistetaan sydämen muotoisia räiskäleitä. Ehkä saan toisen näistä ensi jouluna

Vierailija
19/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse heruttaa tai olla malli. Riittää kun on perus nainen joka kohtelee miestään hyvin.

Vierailija
20/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostamalla pitää toisen tyytyväisenä niin aika huonosti on asiat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän