Oon naisena huomannut että pituudella on todellakin väliä
Exällä oli ihan hyvä. Nautin, nyt eronnut ja huomannut että itsellä sen paksuus ei vaikuta vaan nimenomaan pituus. Onko epätavallista? En ole paljoa seurustellut. Oon saattanut olla todella ihastunut mieheen mutta seksi ei vaan toimi
Kommentit (27)
Minä olen huomannut hevosena ihan saman asian.
Tuolla Kalevilla ei tahdo mitenkään mitta riittää lautasten ohi että hiukan vaan kärki kutittaa huulilla vaikka miten varpistaisi siellä jakkaralla.
Kerrankin joku on samaa mieltä kanssani. Pitkähkö ja suht ohut on paras makuuni. Vaginani on aika pitkä ja kapea. Paksu ei tunnu hyvältä, pitkä tuntuu.
Jos nainen ei ole oravapilluinen, niin ei kelepaa. Harvassa ne oravapillut n. 1% todennäköisyys
Liian pitkä rajoittaa omalla kohdallani asentoja tai toisin sanoen vapautuneesti joka asennossa painamista. Takaapäin ja lähetyssaarnaaja niin että naisella jalat miehen olkapäällä on todella epämukavia kun muna paukuttaa virtsarakkoa. Silloin täytyy panna varovasti eikä se taas ole läheskään niin kiihkeää ja aina innostuksissaan mies kuitenkin panee liian kovaa välillä. Pienempimunaisen kanssa saa ryskyttää ihan kunnolla ilman huolen häivää siitä että tekisi kipeää. Lyhyemmän vehkeen ainoa huono puoli on se että luiskahtaa helpommin ulos jos olen tosi märkä.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä rajoittaa omalla kohdallani asentoja tai toisin sanoen vapautuneesti joka asennossa painamista. Takaapäin ja lähetyssaarnaaja niin että naisella jalat miehen olkapäällä on todella epämukavia kun muna paukuttaa virtsarakkoa. Silloin täytyy panna varovasti eikä se taas ole läheskään niin kiihkeää ja aina innostuksissaan mies kuitenkin panee liian kovaa välillä. Pienempimunaisen kanssa saa ryskyttää ihan kunnolla ilman huolen häivää siitä että tekisi kipeää. Lyhyemmän vehkeen ainoa huono puoli on se että luiskahtaa helpommin ulos jos olen tosi märkä.
No virtsarakkoa painamaan ei kovin pitkää kullia tarvita. Mutta pillun takimmaista yläpesää naimamaan kyllä. Vaimon orgasminappi ollut yhdynnässä siellä, ei mitään puolisäären jumputusta. Toki vaimo tykännyt paksustakin muttei omaani paksumpaa mahdu ahistamatta. Vakka kantensa on valinnut, ainakin meillä kun vaimo vaati itselleen ja kihlatkin hankitutti puoliväkisin. Vaimo ja vaimon pillu vei kuin pässiä narusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole oravapilluinen, niin ei kelepaa. Harvassa ne oravapillut n. 1% todennäköisyys
Äläpä yleistä. 0.001% on lähempänä todellisuutta.
En tiiä mikä fiilis olisi toivottavaa näistä "ähäskutti määpäs möönkin ja matkustan aina Thaimaaseen asti jotta saan pildee kun paikalliset ei anna"-viesteistä mutta lupailen kaikkien naisten puolesta että se fiilis ei ole se mitä toivot. Keskittyisit mieluummin lukemaan sanakirjaa että osaat edes sitten kiittää siellä oikein tai sanoa edes jotain kivaa.