Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon naisena huomannut että pituudella on todellakin väliä

Vierailija
28.04.2024 |

Exällä oli ihan hyvä. Nautin, nyt eronnut ja huomannut että itsellä sen paksuus ei vaikuta vaan nimenomaan pituus. Onko epätavallista? En ole paljoa seurustellut. Oon saattanut olla todella ihastunut mieheen mutta seksi ei vaan toimi

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no, kyllähän omaa kokoaan moni mies miettii. Itse ainakin haluaisin, että nämä "kenessä se on kiinni" ja "koolla ei ole väliä" jankutukset lopetettasiin, kun tietenkin sillä on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii no, kyllähän omaa kokoaan moni mies miettii. Itse ainakin haluaisin, että nämä "kenessä se on kiinni" ja "koolla ei ole väliä" jankutukset lopetettasiin, kun tietenkin sillä on väliä.

Itsellä vähän huono itsetunto tämän takia. Kun haluaisin että toimisi niiden miehien kanssa kenestä olen todella kiinnostunut. Sitten en uskalla vaatia seksissä itselle orgasmia. Mitä tehdä?  Ottaa mies joka ei niin kiinnosta? Sitten miettinyt että vika on minussa itsessäni?

AP

Vierailija
4/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olen huomannut että mieluimmin lyhyt kuin liian pitkä.

Vierailija
5/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse reissaan thaimaaseen ja kyllähän sen näkee naisesta kilometrin päästä että onko hyvää vei sellainen märkä vesitynnyri.

Vierailija
6/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt muistelen, niin ei liian pitkää. Osuu kohdun pohjaan ikävästi. 

Vierailija
7/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon team paksun puolesta. Pitkä sattuu. Aina saa jännittää uuden miehen kanssa ennen seksitouhuja että saako pettyä. Liian pieni ja lyhyt ei nappaa mutta liian pitkä repii ikävästi. Paksu ja krskimittainen tuntuu parhaalta. 

Vierailija
8/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse reissaan thaimaaseen ja kyllähän sen näkee naisesta kilometrin päästä että onko hyvää vei sellainen märkä vesitynnyri.

Mitäs kun huomaatkin että kaunottarella onkin kikuli?

Vierailija
9/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten olla outo....ja en tarkoita mitään super pitkää. Normi ja normia hieman pidempi. Mutta miten oppia nauttimaan seksistä jos miehellä ei ole juuri sellainen?

Ap

Vierailija
10/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sopiva sen olla pitää. Ja miehen mukana. 

Vierailija
11/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen reiän koolla on väliä. Liian pieni tai liian suuri. Märkä tsi kuiva sieni. Naiset ne luulevat että heillä on vain oikeus arvostella

Vierailija
12/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän huono itsetunto tämän takia. Kun haluaisin että toimisi niiden miehien kanssa kenestä olen todella kiinnostunut. Sitten en uskalla vaatia seksissä itselle orgasmia. Mitä tehdä?  Ottaa mies joka ei niin kiinnosta? Sitten miettinyt että vika on minussa itsessäni?

AP

Kaikillla saa olla mieltymyksiä ja tarpeita, kunhan ei ole niistä ilkeä kenellekkään. Helpoin ratkaisu tuohon olisi sekslilelut.

Vierailija
13/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värilläkin on väliä

Vierailija
14/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on palstapappa naisena liikkeellä.

Vierailija
15/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun huomaatkin että kaunottarella onkin kikuli?

Ei haittaa, kakkonen on ykkönen.

Vierailija
16/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tämän aiheen kohdalla keskustelun kaava menee niin, että "mieluummin paksu ja ei liian pitkä". Mutta maailmaan mahtuu monenlaisia mieltymyksiä eikä yhtä oikeaa ole kanonisoitu. Omat mieltymykseni painottavat paksuutta mahdollisimman täyteläisen nautinnon saamisen kannalta. 

Vierailija
17/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä osuu kivasti pillun pohjaan, lyhyellä tuo kiihottava efekti puuttuu.

Vierailija
18/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkailen vahvasti että sun kanssa taitaa naiset aina  olla kuivia kuin Saharan autiomaa. Helppohan se silloin olla tietäjä.

Vierailija
19/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen reiän koolla on väliä. Liian pieni tai liian suuri. Märkä tsi kuiva sieni. Naiset ne luulevat että heillä on vain oikeus arvostella

Anna palaa mutta keksi nyt edes jokin muu nimitys kuin sieni ellet oikeasti tumputa pesuvamppuun, on nimittäin sen verran typerä vertaus.

Vierailija
20/27 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?