Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia mustasukkaisuudesta?

Vierailija
28.04.2024 |

Kerro, millaisia kokemuksia sinulla on ollut mustasukkaisuudesta?

Oletko ollut mustasukkainen kenestäkään, vai onko joku ollut sinusta mustasukkainen?

Onko mitään pahaa sattunut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen tyttöystäväni jätti minut, koska oli niin mustasukkainen, että pelkäsi jatkuvasti, että olisin uskoton toisten naisten kanssa. En ollut, vaan rakastin tyttöystävääni syvästi. Ironista, eikö? 

Vierailija
2/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika pahasti mustasukkainen kun olin 14-25 silloisista poikakavereista. Ei mitään pahaa tapahtunut mutta haittasi omaa elämää se epävarmuus, ja siihen kului turhaa energiaa.

Nyt 45v enkä ole ollut mustasukkainen ainakaan 15 vuoteen. Naimisissa 'kiltin' miehen kanssa kun olen. Ja olen itsenäinen ja hyväpalkkainen ja ok näköinen, joten jos jotain tapahtuisi tiedän että selviäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen tyttöystäväni jätti minut, koska oli niin mustasukkainen, että pelkäsi jatkuvasti, että olisin uskoton toisten naisten kanssa. En ollut, vaan rakastin tyttöystävääni syvästi. Ironista, eikö? 

Tuttu tarina omista suhteistani. Jatkuva epäluottamus ja mustasukkaisuus käy niin raskaaksi että on helpompi lopulta olla yksin. Ei tähän toinen voi oikein vaikuttaa, eikä rakkaudenosoitukset auta kun en koe enkä usko olevani rakastettava enkä osaa luottaa.

Vierailija
4/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut vastaavanlaista yhden miehen kanssa, oli jopa niin mustasukkainen ettei hyväksynyt että puhuin isäni tai veljeni kanssa (kun ei ymmärtänyt kieltä). Valkoihoinen suomalainen perusjuntti, huomasin siitä että ei tuollaisen kanssa jatkoon.

Vierailija
5/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pahasti mustasukkainen miehen kanssa naimisissa. Elinpiirini oli koti vuodet lasten kanssa, mutta kun palasin opiskelemaan uutta ammattia epäiltiin minua milloin mistäkin. Myös ne pari kertaa kun kävin ulkomailla ilman häntä, oli syy epäillä vähintään jotain vilunkipeliä vaikka hotellityöntekijöiden kanssa. Puhelinta kävi useamman kerran urkkimassa, samoin someja valvoi ja saattoi nostaa jonkun tekemäni postauksen huomiohuorauksena riidaksi. Joo... Sitten tajusin ottaa avioeron.

Vierailija
6/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus tuhosi avioliittomme. En vain lopulta enää kestänyt vuodesta toiseen jatkunutta mustasukkaisuutta. Hain eroa ja lapset jäi minulle. Mies ei tajua varmaan vieläkään, miksi erosimme.

Vierailija
7/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tarina omista suhteistani. Jatkuva epäluottamus ja mustasukkaisuus käy niin raskaaksi että on helpompi lopulta olla yksin. Ei tähän toinen voi oikein vaikuttaa, eikä rakkaudenosoitukset auta kun en koe enkä usko olevani rakastettava enkä osaa luottaa.

Pakko tähän vielä sanoa, että tiedän täysin ongelman olevan vain oman pääni sisällä enkä sitä tuo suhteessa mitenkään esiin. Olen ehdottomasti kieltänyt itseäni tutkimasta mitään miehen puhelimia, tietokonetta tai muutakaan ja siinä pysyn. En rajoita, en utele, en kyttää tai tenttaa. En vaan itse jaksa sitä jatkuvaa pahaa oloa minkä pohjimmainen epäluottamus tuo ja siksi päädyn lopulta eroamaan.

Vierailija
8/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut vastaavanlaista yhden miehen kanssa, oli jopa niin mustasukkainen ettei hyväksynyt että puhuin isäni tai veljeni kanssa (kun ei ymmärtänyt kieltä). Valkoihoinen suomalainen perusjuntti, huomasin siitä että ei tuollaisen kanssa jatkoon.

Kuulostat aikamoiselta suomalaisvastaiselta rasistilta itse, joten tuskin hänkään sinussa mitään menetti. :) 

Vierailija
9/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Ollaan oltu sairaalloisen mustasukkaisia molemmat. Miehen puolelta pahinta aikaa oli kun esimerkiksi lähdin käymään kaupassa ja kaveri soitti juuri kun olin P-paikalla, ja olin sitten kauppareissulla vartin liian kauan. Pirun moinen haloo siitä missä OIKEASTI olen ollut ja kenen kanssa, koska jonkun miehen olin kuitenkin tavannut, hän "tiesi" sen.

Nykyään mies ei enää ole juuri lainkaan mustasukkainen. Nousee esiin vaan ns normaaleissa tilanteissa. Itse olen myös ollut pahasti mustasukkainen miehen käytöksen ja valehtelun takia. Siihen on auttanut miehen avoimuus asioista, se ettei käy kaiken maailman työ-ryyppäjäisissä ja sekin että hänen kännykkänsä ja viestit on mulle avoimia. Näyttää myös esim. naisilta saamansa viestit tai saan halutessani itse kännykkäänsä katsoa. Harvoin enää haluan.

Vierailija
10/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin yhdessä suhteessa mustasukkainen miehen käytöksen takia. Rakkautta kyllä julisti sanoissa, mutta käyttäytyi kuin poikamies. Sitten kun jossain vaiheessa tajusin, että mies on kanssani vain parisuhdestatuksen takia, niin mustasukkaisuus sekä suhde loppui. Tuon jälkeen en ole ollut mustasukkainen, koska olen valinnut sellaisia miehiä joille merkitsen jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän