Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhetuttu meni kertomaan äidilleni että oli nähnyt minun juovan siideriä ja polttavan tupakkaa. Olen 42vuotias :D

Vierailija
28.04.2024 |

Voi hyvää päivää..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä polta tupakkaa. Ainakaan liian monta vuotta. :) Tosin on muillakin salviat ja palosantot, tilojen puhdistukseen.

Vierailija
2/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit lapseni, saisit kuulla kunniasi tupakanpoltosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan äidin hyvä vahtia jos polttaa tupakkaa. Siideri on siinä ja siinä.

Vierailija
4/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan,ap asuu pikkukaupungissa? 

Terv. Virtasen likka (31vuotias"likka") joka osti raskaustestin vaikka on eronnut.

Vierailija
5/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias raportoi tuollaista tänne :D Voi hyvää päivää.

Vierailija
6/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Ei juma =D sanoisin ite, että prkl. ilman minua?????

Vierailija
7/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini polttaa myös ja tietää että minä poltan,ei varmaan tykkää siitä mutta ei voi puuttuakaan.

Ap

Vierailija
8/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini polttaa myös ja tietää että minä poltan,ei varmaan tykkää siitä mutta ei voi puuttuakaan.

Ap

Voi lahjoittaa perintösi kulkukissoille.

Vierailija
9/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Työkaveri tupakoi aivan julkisesti eikä kenelläkään käynyt mielessä, että hänen äitinsä ei tiedä sitä. Oletko se sama henkilö? Ikä kyllä täsmää.

Vierailija
10/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla ilmeisesti? Tuota se oli jo minun lapsuudessa. Naapurit ja perhetutut ja kylän juoruämmät vahti ja loukatakseen kertoivat vanhemmille, eikä sillä lapsen iällä mitään väliä ollut. Naapurin peräkammarinpoika oli nähty naisissa ja ikää oli varmaan 35-40 vuotta. Äidilleen vittuilivat koko juoraämmäkerho, että jokos se teidän poika on morsiamen löytänyt, ettei nyt vaan ottaisin yksinhuoltajaa ja mukuloita elätettäväksi. Se oli niin irvokasta: kaikki pitää tietää ja kaikesta vääntää asiaa. 18-vuotiaana pääsin pohjanmaalta pois enkä katso sinne päinkään.

Vierailija
11/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista on että aikuinen joutuu piilottelemaan noita paheitaan vanhemmiltaan.

Hyvässä lykyssä vanhemmilla vielä avain keski-ikäisen lapsen asuntoon, ja rynnätään sinne milloin tahansa.

On tullut joskus kiire hypätä sängystä ylös ja piilottaa tölkit ja tupakka-askit.

Vierailija
12/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se perhetuttu joku nelivuotias joka uhkaili että "minä ku äitilles kerron!" xD

Vierailija
13/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkapöllyä ja kotiaresti kunnes täytät 50.

Viikkorahat puolitetaan.

Vierailija
14/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukkapöllyä ja kotiaresti kunnes täytät 50.

Viikkorahat puolitetaan.

Mitä sä höpötät?

Vierailija
15/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs äiti siihen? Tuliko 2 viikkoa kotiarestia ja viikkorahat tauolle?

Vierailija
17/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit <3 !Välillä tässä joutuu viisikymppisenä elämään kuin teini.

Äiti asuu samassa taloyhtiössä ja joskus kun viihteellä käyn ja aamuyöstä kotiin palaan niin pelottaa että äiti on hereillä ja katsoo ikkunasta.

Tinderpano jos tulee kylään ja äiti havaitsee että miesvieras ollut niin sitten alkaa utelu "poikakaverista" enkä kehtaa kahdeksankymppiselle sanoa päin naamaa että "me vaan nussitaan".

Asunnossa pitää olla siistiä tai muuten äiti alkaa siivota ja valittaa miten elän kuin sika.

Seksilelut,stringit ja röökit pitää piilottaa.

Vierailija
18/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole niin paha mulla kun ei elä äiti mutta hirviö isä on saunassa seinänaapurina täytän 50 - v ja

minulla on Ensimmäistä kertaa elämässäni Mieskaveri hän on mua 10- v vanhempi ispäpä teki viimeisen temppunsa ! Haukku tämän minun

Mieskaverini ja tämän autonsa että ei oo katsastettu ja tasan tarkkaan tiedän että on Katsastettu.Hänen

siskonsa on Eläkkeellä oleva Kirjon Työntekijä , että Hyvästä tausta mies on ei juopottele on kiltti että älä välitä täällä , 81- v isä on oikea hirviö!

Vierailija
19/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat asuu samassa kaupungissa kuin itse ja näköjään tämä on liian pieni paikka, kun satutaan turhan usein samoille paikoille esim. kauppareissulla. Aina jaksavat mainita kun ovat nähneet meikäläisen jossain kaupassa tai jossain liikenteen seassa sattuneet näkemään autoni. Täytän tänä vuonna 50v joten tällainen silmän alla oleminen ei oikein maistu tällä iällä.

Vierailija
20/23 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolittajien paratiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi