Olen ihastunut työkaveríin ja lähetin terveiset sähköpostilla. Ei ole vastannut joten se siitä, vai mitä.
Kommentit (31)
Tai heittona jotain muuta...tarkkaan piti tutkia mut vihdoin löytyi :)
miten ihmeessä miehen pitäisi jotenkin tajuta, että olet kiinnostunut, jos lähetät terveisiä jostain paikasta?! Ei kai tuollaiseen voi mitenkään flirttailemalla vastata ottamatta riskiä siitä, että on ymmärtänyt asian ihan pieleen....
Mikään ei pakottanut miestä vastaamaan, joten tämä on oikein hyvä juttu :-)
Milloin hän vastasi? Älä ainakaan heti vastaa, mutta älä jätä liian myöhäänkään. Esim seuraavana päivänä tai sitä seuraavana. Kauanko miehen kesti vastata sulle, montako päivää mietti?
Seuravaksi laita joku hauska viesti, jossa on joku kysymys, johon hänen on helppo vastata, jos häntä kiinnostaa. Pidä kuitenkin viestit lyhyenä, ei romaania kerralla.
Peukut on pystyssä.
t. se, joka ihmetteli tätä av-palstan tyypillisen latistavaa tunnelmaa
Eiköhän se siinä vaiheessa ala huomata, että olet kiinnostunut. Ja reagoi sitten suuntaan tai toiseen, kuitenkin saat selvyyttä asiaan.
viestinnän salaisuus.
Hyvä alku. Jos tosissaan oot kiinnostunut, laita pieni kepeä viesti tyyliin toi kompassi tms. Älä pitkää.
Tyyppi on selvästi miettinyt, kun ei vastannut heti. Jos et saa seuraavassa viestissä (jos hän vastaa) mitään mihin tarttua. Anna olla. Mutta kandee vielä kokeilla, jos oikeasti haluat yhteyden häneen.
Mulla vähän vastaava tapaus. Sain viestin takaisin ja olisin siinä voinut johonkin puuttua (tekstiä kiitettävästi), mutta en sitten enää tehnyt niin. Aika ja tilanne ei ole kypsä. Mutta kiva, että olin olemassa! Piristäähän tuollainen päivää, ei tää niin vakavaa ole. Kunhan tiedostaa omat rajat ja tyylin millä haluaa pelata. Ja viestin voi lähettää olematta tyrkky. Tuo alitajunta on sitten hauska. Enää en huijaa sitä vaan toimin ihan rehellisesti sen mukaan. Tottakai halusin saada vastauksen, kun viattoman viestin lähetin.
Ja jos sulla on ero vireillä, verkkoja kannattaa viritellä, että on sitten mistä saalistaa!
Miten muuten yleensä suhtaudutte merkkeihin viesteissä? Itse en niitä harrasta, mutta olen niitä saanut muutamalta, joista olen ollut kiinnostunut. Onko kaikenlaiset hymiöt merkki hauskasta asiasta, vai onko niiden laittamisella viesteihin jonkin merkitys saajalle?
Vierailija:
Miten muuten yleensä suhtaudutte merkkeihin viesteissä? Itse en niitä harrasta, mutta olen niitä saanut muutamalta, joista olen ollut kiinnostunut. Onko kaikenlaiset hymiöt merkki hauskasta asiasta, vai onko niiden laittamisella viesteihin jonkin merkitys saajalle?
Riippuu ihan ihmisestä. Useimmat varmaan käyttävät niitä elävöittämään tekstiä ja joskus ilmaisemaan jotain lisää. Esimerkiksi joku kommentti voi kuulostaa vakavalta, mutta silmää iskevä hymiö tekee siitä vähän niinkuin vitsillä heitetyn.
Tietysti silmäniskua voi käyttää vinkkinäkin. Vaikka jos toinen sanoo ap:n kaltaisessa tilanteessa, että nähdään sitten ensi viikolla palaverissa, asia saa ihan toisen luonteen, jos sen perässä on ;)
on mies voi myös myhäillä ja nauttia tilanteesta, vastaa vaikka vasta huomenna..
Täytynee vaan pitää pokka kun nähdään. jos sanoo jotain viestistä, niin ajattelin sanoa ;ai mikä viesti?
ap
Jos toinen ottaa puheeksi viestin, ja sitten teeskentelet tyhmänä, ettet tiedä mistä puhutaan. Toi on vielä paljon nolompaa, ettei kehtaa myöntää asiaa, jonka molemmat tietää ihan varmaksi. Tilanteesta tulee paljon nolompi noin.
Itse olin samassa jamassa ja viiveellä tyyppi vastasi. Nyt viestaillaan jatkuvasti ja tiedetään toistemme menot... Enempään en ole vielä valmiskaan, hiljaa hyvä tulee.
täysin mitäänsanomatonta kaverimeininkiä. Mutta jos olen vain kaveri sille , niin eikö juuri silloin olisi ihan helppo vastata tyyliin no terveisiä täältä tms.
Mulla on kyllä ennenkin ollut miespuolisia kavereita, jotka voisivat vastat esim. jotenkin humoristisesti lähettämääni viattoman oloiseen tervehdykseen.
kääk. Kylläpä toi asia mua vaivaa.
ap
Todellinen pelimies kyllä tosiaan ainakin jotain humoristista vastaisi, vaikka itse ei olisikaan sinusta kiinnostunut (olettaen, että viestistä olisi aivan selvästi ollut luettavissa, että sinä olet vastaanottajasta kiinnostunut).
Malta vielä muutama päivä, kyllä hän varmaankin vastaa. Ja jos ei vastaa, tiedät ettei ole tavoittelemisen arvoinen ;)
Olet vaan ihan reipas itsesi. Älä käyttäydy niin kuin kyseessä olisi ollut mikään elämää suurempi love story vaan ihan sellainen pienoinen normaali kiinnostus.
Jos ei vastaa, niin unohda koko törppö juntti, kyllähän noita miehiä riittää.
eli eihän siitä voi oikein päätellä mitään. Oli vain oikeastaan testi toimiiko mun sähköposti.
Mutta kun olin lähettänyt viestin tajusin, että olin tarkoittanut sillä muutakin, eli toivoin tyypin tarttuvan syöttiin ja vastaavan edes jotain.
ap
Mun mielestä teit ap ihan oikein kun laitoit sähköpostiviestin. Jos sitä aina vaan odottaa, saa odottaa koko elämänsä.
Mies ei ehkä osannut odottaa viestiäsi? On ehkä varattukin? Kyllä hän varmaan jotain jossain vaiheessa vastaa. Pari päivää joudut kyllä odottamaan, hänhän saattaa olla vaikka muualla työmatkalla tms.
Pidän peukkuja!
Itselle kävi niin...
Mä olenkin niin toivoton romantikko vaikka muut tunteekin mut ihan järkinaisena =DD
Tsemppiä meilailuun. Piristää kummasti arkea!
miehen luulis vastaavan siihen riippumatta siitä, onko kiinnostunut susta vai ei. EDELLYTTÄEN, että mies tajuaa, että siihen odotetaan vastausta. Kaikki miehet eivät nääs tajua, että vastausta odotetaan, jos ei ole kysymysmerkillä varustettua kysymystä mukana.
voithan sä lähettää pidemmänkin viestin nyt, jossa kyselet kuulumisia ja kertoilet omistasi. Katso alkaisko lämpenemään?;) Jos vastaus on yks' totinen ja kiireisen oloinen, niin älä vaivaudu suotta enää. Mutta muutenhan siitä voi voi muodostua rento kirjeenvaihto (alku se on sekin). Enemmän kirjoitellessa voit sitten ujuttaa kysymyksen mahdollisesta sinkkuudesta/suhteestakin?
Ethän säkään ilmeisesti aluksi mitään kovin pitkää vuodatusta kyseiselle miehelle lähettänyt?