Olen ihastunut työkaveríin ja lähetin terveiset sähköpostilla. Ei ole vastannut joten se siitä, vai mitä.
Kommentit (31)
on lapsellisia niinkuin sinäkin. Onneksi minulla on sivistynyt ja järkevä vaimo.
Vierailija:
kompassi ja hyvä suunnanvaisto olivat tarpeen nimesi löytämisessä tms.
Minä olen joskus vastaavassa tilanteessa vastannut, että " my sherlock holmesian abilities were really needed for that...." :).
AP: Vastaa nyt ihmeessä hänelle, tai ehkä vastasitkin, en jaksanut lukea koko ketjua.
S-postiflirtistä voi olla mukava pohja tulevalle suhteelle. *vajoaa nostalgiaan*
Vierailija:
Riippuu ihan ihmisestä. Useimmat varmaan käyttävät niitä elävöittämään tekstiä ja joskus ilmaisemaan jotain lisää. Esimerkiksi joku kommentti voi kuulostaa vakavalta, mutta silmää iskevä hymiö tekee siitä vähän niinkuin vitsillä heitetyn.Tietysti silmäniskua voi käyttää vinkkinäkin. Vaikka jos toinen sanoo ap:n kaltaisessa tilanteessa, että nähdään sitten ensi viikolla palaverissa, asia saa ihan toisen luonteen, jos sen perässä on ;)
No eipä ihan kauhean toisenlaista ;-), tai sitten minä en vaan ymmärrä viestien luonnetta =)...
Jos minulle joku laittaisi " nähdään sitten ensi viikolla palaverissa ;)" ajattelisin tuon olevan lähinnä huvittuneisuutta taas yhdestä palaverista...
terv
reilusti hymiöitä töissäkin viljelevä ja saava ihminen
En vastannut mitään kun en oikein tiedä mitä kirjoittaisin. Tapaan muuten tyypin kuitenkin taas 2 vk: n päästä kurssilla.
En oikeasti tiedä etsinkö romanssia vai vaan ystävää. Molemille olisi tarvetta mun tilanteessa.
Ei se edes tajua, että tollaseen voi vastata mitään.
Kappas vaan, löysit mun nimen meililistasta!
Työniloa!
Terveisin Tapio/Sörkästä ( Nimet muutettu)
No arvon raati. Eikös olekin erittäin neutraali. Eihän tohon voi vastata mitään.
Vierailija:
Kappas vaan, löysit mun nimen meililistasta!Työniloa!
Terveisin Tapio/Sörkästä ( Nimet muutettu)
No arvon raati. Eikös olekin erittäin neutraali. Eihän tohon voi vastata mitään.
kompassi ja hyvä suunnanvaisto olivat tarpeen nimesi löytämisessä tms.
Vierailija: