Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut työkaveríin ja lähetin terveiset sähköpostilla. Ei ole vastannut joten se siitä, vai mitä.

Vierailija
23.01.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehen luulis vastaavan siihen riippumatta siitä, onko kiinnostunut susta vai ei. EDELLYTTÄEN, että mies tajuaa, että siihen odotetaan vastausta. Kaikki miehet eivät nääs tajua, että vastausta odotetaan, jos ei ole kysymysmerkillä varustettua kysymystä mukana.

Vierailija
22/31 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsellisia niinkuin sinäkin. Onneksi minulla on sivistynyt ja järkevä vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kompassi ja hyvä suunnanvaisto olivat tarpeen nimesi löytämisessä tms.

Minä olen joskus vastaavassa tilanteessa vastannut, että " my sherlock holmesian abilities were really needed for that...." :).

AP: Vastaa nyt ihmeessä hänelle, tai ehkä vastasitkin, en jaksanut lukea koko ketjua.

S-postiflirtistä voi olla mukava pohja tulevalle suhteelle. *vajoaa nostalgiaan*

Vierailija
24/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Riippuu ihan ihmisestä. Useimmat varmaan käyttävät niitä elävöittämään tekstiä ja joskus ilmaisemaan jotain lisää. Esimerkiksi joku kommentti voi kuulostaa vakavalta, mutta silmää iskevä hymiö tekee siitä vähän niinkuin vitsillä heitetyn.

Tietysti silmäniskua voi käyttää vinkkinäkin. Vaikka jos toinen sanoo ap:n kaltaisessa tilanteessa, että nähdään sitten ensi viikolla palaverissa, asia saa ihan toisen luonteen, jos sen perässä on ;)

No eipä ihan kauhean toisenlaista ;-), tai sitten minä en vaan ymmärrä viestien luonnetta =)...

Jos minulle joku laittaisi " nähdään sitten ensi viikolla palaverissa ;)" ajattelisin tuon olevan lähinnä huvittuneisuutta taas yhdestä palaverista...

terv

reilusti hymiöitä töissäkin viljelevä ja saava ihminen

Vierailija
25/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut mitään kun en oikein tiedä mitä kirjoittaisin. Tapaan muuten tyypin kuitenkin taas 2 vk: n päästä kurssilla.

En oikeasti tiedä etsinkö romanssia vai vaan ystävää. Molemille olisi tarvetta mun tilanteessa.

Vierailija
26/31 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edes tajua, että tollaseen voi vastata mitään.

Vierailija
27/31 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi hyvä mieli.

Vierailija
28/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan, löysit mun nimen meililistasta!

Työniloa!

Terveisin Tapio/Sörkästä ( Nimet muutettu)

No arvon raati. Eikös olekin erittäin neutraali. Eihän tohon voi vastata mitään.

Vierailija
29/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kappas vaan, löysit mun nimen meililistasta!

Työniloa!

Terveisin Tapio/Sörkästä ( Nimet muutettu)

No arvon raati. Eikös olekin erittäin neutraali. Eihän tohon voi vastata mitään.

kompassi ja hyvä suunnanvaisto olivat tarpeen nimesi löytämisessä tms.

Vierailija
30/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se.

Vierailija
31/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa pelkkä hymiö?

:)