Uudet ja entiset palstahullut
Tuore:
- "perheemme järkyttyi" -hullu
Kestospämmääjä:
-naisten saavutukset, li andersson
Tauolta (osastolta) palannut:
- holvikaari
Kadonnut:
- Eläkeläisen rahkat, 38 v. huippuunsa treenattu mies
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Persuhullu
Osoite saatu selville tämän hullun osalta.
Asuntojen hinnat on tulleet alas -50% ja nyt kannattaa tehdä tarjouksia vain 30% pyyntihinnasta-jankkaaja.
Voileipäkakkuhullu. Esim "En mene kenenkään lakkiaisiin koska siellä pitää syödä sitä hlvetin voileipäkakkua"
Säälin Hullu. Esim miehiä jotka vetää käteen jne
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Se jonka ainoa teksti on
Niin?
Täytyy kiittää sinua erityisesti kun olet tuosta selkeästi suuremmasta järjenvalostasi huolimatta jaksanut vuosikausia roikkua perässä fanittamassa, koska olet -winner-riippuvainen ;DDDDDD
Voit tosiaan myös lopettaa peesaamiseni ja seuraamiseni --- koska vaan haluat. Helpostihan se käy, vai mitä, koska tiedät taudinkuvan ja riippuvuudenkin noin hyvin? Elämä on tuolla ulkona, miksi kyyläät minua?
-winner-
Kopioi tekstejä ja esittää -winner-iä palstalla -hullu.
Hox hox hullu. Tuo etsii kirjoitusvirheitä ketjuista ja hoxottelemalla ilmoittaa kuinka se kirjoitetaan oikein . Mitä edes hox tarkoittaa ? Opettelisi Suomea
Säälin teitä hullu " Hiiligrillissä pekoniin käärittyjä kanafileitä ja muita herkkuja jne "
Minä olen suht tuore tapaus. Yritän parhaani mukaan häröillä joka reiässä.
Vierailija kirjoitti:
Säälin teitä hullu " Hiiligrillissä pekoniin käärittyjä kanafileitä ja muita herkkuja jne "
Kiitos kunniasta🎩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuhullu
Osoite saatu selville tämän hullun osalta.
Et ole saanut kun meitä on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
😄 emojihullu, ärsyttävä, rasittava
Pääasia että persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. 🤣🤣🤣 ....tätäkö tarkoitat?
Vanhatestamentillista kieltä käyttävä juutalaisia obsessoituneesti vihaava kirjoittelija..
Vierailija kirjoitti:
Hox hox hullu. Tuo etsii kirjoitusvirheitä ketjuista ja hoxottelemalla ilmoittaa kuinka se kirjoitetaan oikein . Mitä edes hox tarkoittaa ? Opettelisi Suomea
Hox tarkoittaa pohjoisemmassa Suomessa samaa kuin huom. eteläisemmässä Suomessa. Hox-vyöhyke kulkee mielestäni jossain Pohjois-Pohjanmaalla.
Ei taida aloittajakaan olla ihan täysillä mukana, kun pitää leimata hulluiksi kaikki muut, jotka ovat eri mieltä kuin hän itse. Mutta näinhän se menee tavallisesti. Pieni sielu ajattelee pienesti.
Ei, kyseessä on todellinen ilmiö.