Uudet ja entiset palstahullut
Tuore:
- "perheemme järkyttyi" -hullu
Kestospämmääjä:
-naisten saavutukset, li andersson
Tauolta (osastolta) palannut:
- holvikaari
Kadonnut:
- Eläkeläisen rahkat, 38 v. huippuunsa treenattu mies
Kommentit (475)
ulkomaahullu (ulkomailta/ ulkomaille)
kuninkaallishullu
itsekäänetosaahullu
Vierailija kirjoitti:
pu ppa ja va su viestejä kirjoittaa usea eri henkilö. Tyyli ja sisältö vaihtelevat paljon. Ehkä osin kapinahenkeä palstaa vastaan. Kuka tietää.
Itse kirjoittelen ihan vain siksi kun jotkut ottaa niin paljon kierroksia kuvitteellisen eläkeläispariskunnan tekemisistä :D
Siriina kirjoitti:
Se jonka ainoa teksti on
Niin?
On myös Niin-niminen käyttäjä joka kyselee eläkeläisen rahkoista ja jugurteista.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Se jonka ainoa teksti on
Niin?
On myös Niin-niminen käyttäjä joka kyselee eläkeläisen rahkoista ja jugurteista.
Älä, tähän en ole törmännyt!
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mut nyrkitin tossa persvitunreikääni niin saatanan rajusti että sain massiivisen perseorgasmin jonka seurauksena peräsuoli työnty ulos.
Peräsuolenlaskeumasta kommentoivaa ei ole näkynyt vähään aikaan. Onneksi.
Siriina kirjoitti:
Se jonka ainoa teksti on
Niin?
Sama trollaaja myös "Miten on?" Yleensä venäjän trollien vakioaiheita tällä trollauksessa
Uskontoa pelkäävä hullu, pelkää että usko tulee ja vie hänet ja perheensä
20-30 vuotta ollut täällä vauva palstalla;
Uskontoa pelkäävä hullu, pelkää että usko tulee ja vie hänet ja perheensä
Joko saa muuttaa ulkomaille? Hullu
Vierailija kirjoitti:
Joko saa muuttaa ulkomaille? Hullu
Ja tämän nimikaima haen puolison ulkomailta kyllä teitä palstanaisia sitten harmittaa-hullu.
Nämä yhdistyi kauniilla tavalla siinä muutan toimeentulotuella Japaniin, ostan sieltä pienen maatalon koska ne maksaa vain 1000e. Talollisena saan japanilaisen puolison koska mitäpä muuta japanilainen haluaa rinnalleen kuin työttömän, kielitaidottoman ja karvaisen gaijinin.
Minulle kuuluisi hoikka nainen koska olen kiltti hoikka urheilullinen koulutettu mies mutta vain lihavat mätsää -hullu
Siriina kirjoitti:
Se jonka ainoa teksti on
Niin?
Täytyy kiittää sinua erityisesti kun olet tuosta selkeästi suuremmasta järjenvalostasi huolimatta jaksanut vuosikausia roikkua perässä fanittamassa, koska olet -winner-riippuvainen ;DDDDDD
Voit tosiaan myös lopettaa peesaamiseni ja seuraamiseni --- koska vaan haluat. Helpostihan se käy, vai mitä, koska tiedät taudinkuvan ja riippuvuudenkin noin hyvin? Elämä on tuolla ulkona, miksi kyyläät minua?
-winner-
Onko tämä/nämä jotain palstahuluja myös, joka/jotka valittaa miehen syöneen lasten vanukkaat tai hyytelökakut jääkaapista...?
Vihapuhe hullu haukkumassa työttömiä . Tämä spämmää näitä kymmeinittäin päivässä ja siinä jää Puppahullukin häviölle 10-0
Hullu, joka tekee vuodatuksia (usein iltalehti) artikkeleista. Tunnistaa sanasta "Huhhuh" ja naisten arvostelusta.
Vierailija kirjoitti:
Hullu, joka tekee vuodatuksia (usein iltalehti) artikkeleista. Tunnistaa sanasta "Huhhuh" ja naisten arvostelusta.
Onkohan tämä se sama joka vääntelee päässään otsikoista valeuutisia palstalle ?
Henna on noiden takana ja eläkeläisenä sillä on aikaa spämmiä.