Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako raskaana ollessa käydä uimahallissa?

Vierailija
27.04.2024 |

Minua hävettää raskausmaha ja raskausarvet. Olen pitkä ja laiha, joten pallomaha näyttää suorastaan huomiota herättävän koomiselta. Olen aiemmin uinut säännöllisesti, mutta enää en ole kehdannut. Pelkään myös, että joku tuttava tulisi uimaan samaan aikaan, ja näkisi minut arpineni ja mahoineni. Tiedän, että tämä on vähän naurettavaa, mutta kaipaan vertaistukea ja rohkaisua. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö tulevaa lastasi? 

Outoa hävetä ja peitellä omaa raskauttaan.

Vierailija
2/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä. Eihän raskaana oleva nainen miltään koomiselta näytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako? Raskaus on ylpeyden aihe!

Mutta tottahan ymmärrettävää jos muuttunut keho hämmentää ja tuo epävarmuutta. Mun mahaan ei ainakaan kiinnitetty suurta huomiota uidessa, pikku rohkaisuna :)

Vierailija
4/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käynyt säännöllisesti, joten varmasti olet nähnyt siellä muitakin pallomahoja. Sekaan vaan! 

Vierailija
5/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimassa uimahallissa koko raskauden ajan. Ei kukaan kiinnittänyt mitään huomiota.

Vierailija
6/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai voit käyttää kokouikkaria jos arvet häiritsee? Ei mua hävettäisi kun kerrankin hyvällä syyllä saa maha pömpöttää :D 

Vierailija
7/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos kehtaat. Itse en ehkä uskaltaisi koska en pidä ihmisten katseista, jos ne kohdistuvat selkeästi johonkin tiettyyn ruumiinosan tai piirteeseen. Olen siis itsekin raskaana viikolla 35 ja yhtenä päivänä ihan perus kaupassa yksi mies oikein katsoi selvästi mun mahaa ihan kuin ei olisi koskaan nähnyt raskaana olevaa maista. Tuntui oudolta ja häiritsevältä. Mutta tsemppiä ja mahtavaa jos menet uimaan. 

Vierailija
8/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos kehtaat. Itse en ehkä uskaltaisi koska en pidä ihmisten katseista, jos ne kohdistuvat selkeästi johonkin tiettyyn ruumiinosan tai piirteeseen. Olen siis itsekin raskaana viikolla 35 ja yhtenä päivänä ihan perus kaupassa yksi mies oikein katsoi selvästi mun mahaa ihan kuin ei olisi koskaan nähnyt raskaana olevaa maista. Tuntui oudolta ja häiritsevältä. Mutta tsemppiä ja mahtavaa jos menet uimaan. 

Olen varmaankin se mies joka katsoi vatsaasi. Sori kun se häiritsi. Raskaana nainen on kauneimmillaan, tsemppiä sinulle.

Vierailija
9/9 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan. Hyvin voi käydä niinkin, että liikunnan tuomat onnellisuushormonit saavat sinut paremmalle tuulelle eivätkä maha ja arvet haittaakaan. Myös rakkaan harrastuksen pariin palaaminen tuonee lohtua ja rentoutusta, olet ehdottomasti ansainnut ne. Hauskoja uintihetkiä!