Deittimies törkeästi "huh nyt on kunnon lollot"! Jatkaisitko suhdetta vai olisiko kerrasta poikki?
Kommentit (117)
Ensikommenttini exavokille oli "parrua peppuun". Ei moisesta hätkähtänyt, ja kyllähän sitä sinne lopulta menikin.
Lääh puuh tyllerö,,,,slurpsis,,,,lollojasi kun saisin imeskellä,,,,wau mitkä jymylollot,,,,namskis,,,
kertoo tyypistä kaiken... kerta panoa vain haussa
Nuorella (parikybäsellä) ne on kuumat kyllä jos ei ole lihava.
Kuvaa lolloista?
- lollo-tarkastaja-
Vierailija kirjoitti:
kertoo tyypistä kaiken... kerta panoa vain haussa
Ei välttämättä. Kyllä meitä isorintaisiakin halutaan parisuhteeseen
Ap olet esine tai kaksi esinettä deittimiehen mukaan. Tietysti riippuu missä tuo sanottiin. Makuuhuoneessa vai tavatessa. Jos makuuhuoneessa deittimies sai jo mitä halusi. Jos tavatessa niin et sä neuvoja tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen näkökulmasta katsottuna "lollot" tarkoittaa jotain hehtolitran hinkkejä jotka eivät ikinä täyttä laatukriteerejä. Jos naisellista kauneutta arvostaa niin B/C koon rinnat edustavat naiskauneutta parhaimmillaan.
No höpö höpö mitä isommat sen paremmat! Liian isoja ei voi olla!
T: jynkkymaisteri
Ei jatkoon. Jos oon itse esitellyt rintojani miehelle, niin tottakai haluan kohteliaisuuksia niistä. Mutta lollot, hyi oksennus...
Onhan se kauheaa, jos deittimies tykkäisi naisen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Lääh puuh tyllerö,,,,slurpsis,,,,lollojasi kun saisin imeskellä,,,,wau mitkä jymylollot,,,,namskis,,,
uuh aahh woutsi waude...mitkä puskurit neidillää..;) taitaa olla tyttö kiimassa...nänni nöpötyksistä päätellen...selvästi oottaa että otettais tisut suuhun...lutkutettais oikee antautumuksella...kuola valuis...wauh...
Olen sivistynyt, puolisonikin. Enpä tuollaista kuuntelisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Jos oon itse esitellyt rintojani miehelle, niin tottakai haluan kohteliaisuuksia niistä. Mutta lollot, hyi oksennus...
Sehän on kehu, miksi oksennus?
Kyllä se on syytä pitää tuollaiset mölyt mahassa ja osoittaa mahdollista omaa mieltymystä tuossa tutustumisen vaiheessa vain sanattomana hyvän olon tyytyväisyytenä.
Mun nainen sanoi, kun tavattiin, että et tule ikinä saamaan persettä. Se on liian paksu.