Deittimies törkeästi "huh nyt on kunnon lollot"! Jatkaisitko suhdetta vai olisiko kerrasta poikki?
Kommentit (117)
Hänelle se oli ilmeisesti kehu, mut ite en tykkää "lollot" sanasta, tulee mielikuva isoista ja roikkuvista rinnoista.
Itelle toi ois paha ick, mut en tiiä laittaisinko silti poikki, se riippuu niin monesta muusta asiasta. Mut vähän tulis kolhua tunteisiin.
Miksi pahastut kehusta? Ja onnea, jos omistat lollot jotka herättävät tuollaisen reaktion. Wau!
Vierailija kirjoitti:
Mikä mulkqvisti !!!
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Isot tissit vain kiinnostaa, ei jatkoon
Tykkäisin jos itsellä sattuisi olemaan kunnon lollot, ei niitä peittämäänkään pysty, jotta suorasukaisuudesta tietää olevan aito.
Mulla ei oo varmaan kauheasti yhteistä ihmisen kanssa, joka käyttää sanaa lollot. Poikki vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo varmaan kauheasti yhteistä ihmisen kanssa, joka käyttää sanaa lollot. Poikki vaan.
Oletko ollut pitkään sinkku?
Se nyt riippuu, miltä sinusta itsestäsi tuntuu. Minä en tykkää noin rumasti puhuvista miehistä. Muutenkin ulkonäön kommentointi on minusta junttia, joten jos olisi minun deitti niin ei menisi jatkoon. Tuollaisia lollojuttuja yleensäkin saa sanoa minulle korkeintaan vasta sitten kun ollaan sängyssä.
Testannut vaan sosiaalista kyvykkyyttä. Jotkut vaatii vähän enemmän, mutta ei siihen pidä silloin mennä jos ei ymmärrä vitsitölväytysten ideaa, sanallista kisaamista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pahastut kehusta? Ja onnea, jos omistat lollot jotka herättävät tuollaisen reaktion. Wau!
En koe kehuna. Pidän sellaista miestä törppönä.
täytyy olla joku ammatti mielensäpahoittaja jos tuosta pahoittaa mielensä.
Kerran yksi yhdenyönmies totesi ilahtuneena riisuessaan pikkarini: "Kappas, aito punapää!"
Olin otettu, vaikka miehestä ei tullutkaan kahdenyönmiestä. Oli naimisissa ja lapsiakin oli, kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
täytyy olla joku ammatti mielensäpahoittaja jos tuosta pahoittaa mielensä.
Riippuu tilanteesta että pitää lukea ilmeistä ja eleistä missä tarkoituksessa on halunnut sanoa, mutta käytännössä ap on saanut pakit sillä silmänräpäyksellä, olemus tai ulkonäkö ei ole kelvannut tai antantut siloitellumman kuvan itsestään kuin mitä sitten todellisuus, ne lollot varmaan.
Mikä mulkqvisti !!!
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃