Millä sanoilla sinut on jätetty?
Kysymys otsikossa. Itselleni kerrottiin, että olen jotenkin liikaa hänelle 🙄 sen tarkemmin asiaa ei avattu.
Kommentit (74)
-Ei vaan tunnu tarpeeksi. (yhteenmuutosta puhui päivää aiemmin)
-Olen vähän miettinyt... (edellisellä tapaamisella oli vielä haltioitunut)
-Hankala sinusta on kiinnostua pidemmäksi aikaa. (oli ammatiltaan psykologi)
-Tuli outo tunne. (tämäkin kuukausien seurustelun jälkeen kuten nuo muutkin)
-En vain rakasta enää. (avioliitto ja pienet lapset)
-En vain pysty tähän. (ja oli niiiin ihastunut)
-Haluan sinua kyllä todella paljon, mutta... (niin, aina on se mutta)
Eri versioita sitten noista edellä mainituista on jokunen, mutta yleisin tapa kuitenkin "ghostaaminen" pikku hiljaa. (kai se jossain vaiheessa ymmärtää ajatuksella)
M
Vierailija kirjoitti:
Eri versioita sitten noista edellä mainituista on jokunen, mutta yleisin tapa kuitenkin "ghostaaminen" pikku hiljaa. (kai se jossain vaiheessa ymmärtää ajatuksella)
M
Eiköhän tämä ollut tässä. (kaksi kertaa)
sama
Christiiina kirjoitti:
Suunnilleen, että "tunteita ei ole herännyt sinua kohtaan". Tämä siis 3. Treffien jälkeen.
Sitten puolen vuoden seurustelun jälkeen "Haluan koittaa etsiä parempaa seuraa eikä enää tunnu hyvältä ".
Sitten on 2. treffit peruttu, koska "minusta tuntuu, ettei meidän kemiat sittenkään natsaa".
Ja monta kertaa on ghostattu.
!
Kuulostaa tosi kivalta, nähdään huomenna! (ja sitten vielä pussattiin ja vähän halittiin ja lopuksi vielä normaalit heipat)
Sittemmin miehestä ei kuulunut enää mitään eikä hän vastannut puhelimeen eikä viesteihin. Ja ei, hän ei joutunut sairaalaan muistinsa menettäneenä eikä häneltä kuollut myöskään mummoa saati että olisi itse kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Kultsi, sinusta on tullut läski.
Niin? Eihän toi ole jättämistä, ainoastaan toteamus toisen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että haluan pitää vähän taukoa.
Minäkin olen ollut tauolla yhden entisen tyttöystäväni kanssa jo 38 vuotta. Kauankohan tätä vielä jatkuu?
Samoin olen ollut 30 vuotta tauolla eksästäni. Mutta mulla on kyllä hyvä puoliso ja 2 lasta että sikäli ihan hyvä että tauko jatkuu.
Minäkin olen ollut aviossa jo 24 vuotta, joten en nyt ihan hirveästi haikaile menneisyyteen. 😊
Jotakuinkin niin että ei halua/osaa olla parisuhteessa sillä hetkellä kenenkään kanssa. Ei tullut kyllä yhtään yllätyksenä, olin jo itse pohtinut eroamista mutta hän ehtikin jättää ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi kivalta, nähdään huomenna! (ja sitten vielä pussattiin ja vähän halittiin ja lopuksi vielä normaalit heipat)
Sittemmin miehestä ei kuulunut enää mitään eikä hän vastannut puhelimeen eikä viesteihin. Ja ei, hän ei joutunut sairaalaan muistinsa menettäneenä eikä häneltä kuollut myöskään mummoa saati että olisi itse kuollut.
Nää tuntuu aina pahalta, kun ei mitään merkkiä, että toista painaa jokin. Itse vielä täysillä mukana ja sitten toinen onkin tehnyt toisenlaisen valinnan. Itse olen mies ja naisten toimesta useita kertoja tullut yllätetyksi täysin puun takaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotakuinkin niin että ei halua/osaa olla parisuhteessa sillä hetkellä kenenkään kanssa. Ei tullut kyllä yhtään yllätyksenä, olin jo itse pohtinut eroamista mutta hän ehtikin jättää ensin.
Näitä on kyllä tullut vastaan. Tulevat vastaan kyllä hyvin nopeasti deittipalstoilla tämän "ei pysty tällä hetkellä kenenkään kanssa"-ilmoituksen jälkeen ja tosissaan kuitenkin taas etsitään loppuelämän kumppania. Tekeekö miehetkin tätä?
Miksi kenenkään pitää valehdella?
Vierailija kirjoitti:
M
Onpa ikäviä lauseita. Ehkä tuo eka olisi silloin "hyvä", jos ei ole herkässä mielentilassa ja ei itsekään välitä. Esimerkiksi kysymykseen vastaus "ei vain tunnu tarpeeksi tunnetta". Se kai kuvaa jos niitä ei ole. Mutta miksi ei ole, on toinen kysymys. Ja miksi mennä yhteen jos ei ole.
Ei millään, koska ei ole jätetty koskaan, itse olen aina ollut jättäjä, jos huomaan tehneeni virheen, thats it. Virheistä olen kyllä oppinut, se on ollut mahtava huomata, kaikella rakkaudella exiä kohtaan. Viimein löysin napakympin vajaa, joka myös pitää minua vastinparinaan ja täydennämmekin toisiamme joka suhteessa.
"Minä lähden kuukauden mittaiselle työmatkalle ja en voi sen aikana ottaa yhteyttä tai vastata yhteydenottoihisi. Otan itse yhteyttä kun tulen kotiin". Se työmatka on jatkunut nyt jo jotain 20 vuotta, mutta mitään yhteydenottoa ei tullut.