Millä sanoilla sinut on jätetty?
Kysymys otsikossa. Itselleni kerrottiin, että olen jotenkin liikaa hänelle 🙄 sen tarkemmin asiaa ei avattu.
Kommentit (74)
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Mä sain just pari tuntia sitten wa:ssa kuvan täytetystä avioerohakemuksesta.
Löysin miehen jolla ei ole sintti
Todellisen - miehen
Sitä sinä et olet
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että haluan pitää vähän taukoa.
Minäkin olen ollut tauolla yhden entisen tyttöystäväni kanssa jo 38 vuotta. Kauankohan tätä vielä jatkuu?
"Menin sänkyyn XX kanssa" Tämä XX oli hyvä ystäväni.
Meni jokunen vuosi, että olimme jälleen kavereita.
Ei tunnu oikealta. Ja sitten perään selittelyä kuinka mahtava ihminen olen.
Pelimies sanoi aikoinaan näitä fraaseja; kemiat ei kohtaa, en näe yhteistä tulevaisuutta, ei toimi paitsi fyysisesti ja ei kiinnosta. Hänellä oli jo nainen kotona, kuten myöhemmin selvisi. Onneksi eri teille.
Suunnilleen, että "tunteita ei ole herännyt sinua kohtaan". Tämä siis 3. Treffien jälkeen.
Sitten puolen vuoden seurustelun jälkeen "Haluan koittaa etsiä parempaa seuraa eikä enää tunnu hyvältä ".
Sitten on 2. treffit peruttu, koska "minusta tuntuu, ettei meidän kemiat sittenkään natsaa".
Ja monta kertaa on ghostattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että haluan pitää vähän taukoa.
Minäkin olen ollut tauolla yhden entisen tyttöystäväni kanssa jo 38 vuotta. Kauankohan tätä vielä jatkuu?
Samoin olen ollut 30 vuotta tauolla eksästäni. Mutta mulla on kyllä hyvä puoliso ja 2 lasta että sikäli ihan hyvä että tauko jatkuu.
Ei tiennyt mitä haluaa elämältään ja haluaa mennä etsimään sitä tietoa. No minä se en ollut sitten ainakaan mitä halusi 😆
"Aion keskittyä jääkiekkoon syksyllä ja sitten on vielä lukio'
Tällaisen käsinkirjoitetun kirjeen sain teininä 70- lopulla ollessani perheeni kanssa mökillä. Oltiin oltu sillai, kun hän oli vongannut, niin se koski erityisesti tämä jättäminen.
Naapurinmies sai viestin "Se oli sitten siinä"Suhde naisystävään päättyi siihen.
Sanoi ettei ole rakastanut kuuteen vuoteen enää. En tiedä, olisin toivonut ettei olisi sanonut tuota kauanko oli teeskennellyt.
"Olet ihana mutta en vaan näe tulevaisuutta yhdessä"