Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajattelee aina, että voi rankaista minua milloin mistäkin

Vierailija
27.04.2024 |

Mies syyttää minua jatkuvasti asioista, jotka eivät ole minun tai ystävieni mielestä väärin toimimista vaan asia on yleensä peräti päinvastoin eli mies toimii todellisuudessa väärin. Asiat eivät yleensä jää myöskään siihen, vaan mies sitten myös langettaa rangaistuksia minulle tästä väärästä käytöksestä. Yleensä rangaistukset eivät myöskään seuraa heti, vaan miehelleni sopivan ajankohdan tullen. Eli hän esimerkiksi sitten häipyy johonkin määrittämättömäksi ajaksi viikon vanhasta asiasta, teemalla; jos siitä sitten oppisin, että jatkossa en käyttäydy niin (mikä ei kenenkään ystäväni mielestä ole ollut väärä tapa toimia).

Tämä ei ole valitettavasti trolli ja tiedän, että pitää erota. Mutta onko kellään kokemusta miten tuollaisen ihmisen saisi luopumaan (vääristä) toimintatavoistaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa. Kiinnostaa myös mistä miehesi rankaisi sinua? Miksi annat sen vaikuttaa sinuun sillä tavalla?

Vaikea antaa neuvoja, kun en tiedä syitä. Joskus on luonnollisesti parempi vetöytyä ja ottaa happea, mutta tämä kuulostaa tekstisi perusteella joltain pahemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme