Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely .Mitä tekisitte jos jauheliha ja kana nousee kohta 15€ per paketti?

Vierailija
27.04.2024 |

Ostatko silti jos 409 gramman paketti nousee viiteentoista euroon?

.

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pelkkää riistalihaa muutenkin, niin ei suoraan vaikuta minun lompaakkoon ja lautaselle. 

Vierailija
42/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin varmaan varastamaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin nousee ikinä. Joten se siitä. 

Vierailija
44/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nouse. Turhaa agendaasi lietsot.

Käytännössä on näin henkilökohtaisella tasolla tarkasteltuna aivan yhdentekevää sillä ostan kanaa/broileria ehkä kerran max vuodessa sillä se maistuu pskalta. enemmän syön fasaania ja sorsaa.

Jauhelihaa ostan silloin tällöin, mutta pääsääntöisesti, näin köyhänä ihmisenä syön kaurista ja hirveä. Ihan sekä maun, että hinnan tähden.

Kalaakin tulee aika ajoin syötyä, lähinnä kuhaa ja nieriää. Muut kalat syövät lähinnä kissat tai koira.

Kaupan hinnat ja niiden vaihtelu koskee lähinnä kultalusikka kädessä syntyneitä, joille raha tulee kuin tyhjästä,suoraan kelan suuresta kassasta. Köyhiä se ei koske lainkaan.

Näin se vaan menee..

Vierailija
45/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin varmaan varastamaan :(

Miksi tuo on niin vakio yh äitimäinen vastaus kaikkeen?

Vierailija
46/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät taas kitisee. Menis vaikka töihin.

Vierailija
47/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista milloin olisin viimeksi ostanut, yli vuosi taitaa olla aikaa. Olen kyllä sekasyöjä, muttei tule kokattua mitään tuollaista.

Vierailija
48/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30 vuoteen en ole tarvinnut kumpaakaan. Hyvä vaan jos maksaisi vaikka satasen toi köntti.

Lausuu ylipainoinen vegaani. Miksi, oman terveytesi uhallakin syöt epäterveellisesti?

Vierailija
49/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosiin syönyt kanaa enkä jauhelihaa. Korvaan nuo soijarouhella .  Säälin broireleita ja niiden surkeata 5 viikkoa kestävää elämää ja kuolemaan roikkumalla jaloista hihnalla jossa katkotaan kaulat. 

Minä puolestani säälin turkulaisia ja porilaisia joilta katkottiin kaulat. Mikä kenellekkin tärkeää ja arvokasta sitten onkin.

Vierailija
50/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta olisi aika helkutin paljon korkeampi ilman maataloustukiaisia. 

Eipä kosketa minua, koska syön vain kasviksia, sieniä, riistaa ja itsepyydettyä kalaa. 

Vierailija
51/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi syödä verisen lihan näköistä vege lihaa. Saa ihan saman ihanalta maistuvaa teurastetun eläimen tuntuista syötävää. Vege ruuissa tärkeintä on että liha maistuu 😂 

Vierailija
52/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni rahoitan pankkiiria ja hänen sotiaan

Vierailija
53/53 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta olisi aika helkutin paljon korkeampi ilman maataloustukiaisia. 

Eipä kosketa minua, koska syön vain kasviksia, sieniä, riistaa ja itsepyydettyä kalaa. 

Hinta olisi helkuti  paljon halvempi kun ei maksettaisi maataloustukia lainkaan ja liha tuotaisiin ulkomailta. Niistä maista jossa lihan tuotanto on taloudellisesti kannattavaa. Suomen koko lihatuotanto pitäisi ajaa kokonaan alas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi