Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen eroon narkkarista

Vierailija
27.04.2024 |

joka asustelee luonani eikä suostu lähtemään. Hänellä ei ole asuntoa mihin mennä.  Elämäni on raskasta koska hän sotkee koko ajan pienessä asunnossani. Vihaan häntä ja elämääni tällä hetkellä. Jos vaikka muutan niin kohta hän on selvittänyt uuden asunnon sijainnin ja on oven takana. Joskus poliisit ovat pyynnöstäni heittäneet hänet ulos asunnostasi mutta se on auttanut vain siihen hetkeen. 

Miten pääsen eroon hänestä? Itse olen täysin raitis ja narkkarit inhottavat minua.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit heittämään hänet ulos. Sitten haet lähestymiskiellon ja seuraavalla kerralla tuo joutuu linnaan?

Vierailija
22/39 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään ellet huumaa häntä övereihin salaa kokoajan tai hanki lähestymiskieltoa.

Tunnistan tapaustyylin ja loisii aivan varmasti turvallisessa kodissasi niin pitkään kuin mahdollista 😠

Kyseenalainen mutta toimiva keino on ostaa lsd lappuja tarpeeksi suuri määrä jotka vaivihkaa liuotat johonkin koskematta niihin käsin millään lailla ja jättämällä hänet yksin osastolle vievän tripin ajaksi tai ohjaamalla mielummin muualle, vaikka kauppaan heti juoman tms. nauttimisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että ei voi asua luonasi enää päivämäärän xx.xx.2024 jälkeen, joka voisi olla vaikkapa 1 kuukauden päässä tästä hetkestä kon olet lähdössä reissuun. Sitten muistutat asiasta koko ajan ja säännöllisesti. Laitat oveen sisäpuolelle lapun jossa tuo päivämäärä ja sana MUUTTO.

Jos et saa avaimia tältä pois niin lukkoseppä vaihtamaan lukko tai uudelleenohjelmoimaan siitä pois kaikki "hävinneet" avaimet. Muuten ilmaantuu omilla avaimilla takaisin.

Jos ei itse tuolloin lähde niin kutsu poliisi heittämään hänet ulos. Ja sen jälkeen et tietenkään päästä häntä takaisin.

Vierailija
24/39 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille että muuttaa vankilan hotelliin.   tietää varmasti miten sinne pääsee

Vierailija
25/39 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat hänet ois niin muista ettet koskaan enää anna asunnon avaimia kellekään etkä yövytä ketään.

Vierailija
26/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan trolli, mutta tunnen henkilön, joka joutui myymään omakotitalonsa, koska se oli ainoa keino päästä eräästä tyypistä eroon. 

Anteeksi mutta en vaan ymmärrä tätä. Jos ei itse anna periksi, miten se loinen voi ängetä itsensä toisen asuntoon ilman lupaa?!

Paikassa jossa asuin ennen oli jokin majoituspaikka narkeille, alkoille tms yömaja/selviämisasema.

Eräs kadulla pyörinyt (selvästi mielenterveysongelmia) tapaus lähti kerran perääni kun olin tulossa kaupasta. Seurasi kotiovelle saakka. Ilmaantui sen jälkeen säännöllisesti notkumaan nurkille. Jos näki minut kaupungilla yritti lyöttäytyä seuraan tai lähti seuraamaan. Ärsyttävä tapaus. Mutta koskaan ei päässyt kotiini. Lopulta jouduin soittamaan poliisit pariin kertaan.

Vierailija
27/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat uskovaiseksi ja kutsut jehovan todistajia kylään käännyttämään myös tätä miestä. Useita kertoja. Jos käyttää päihteitä, rukoilet kovaan ääneen että Herra päästäisi ystäväsi vapauteen.

Tämä itseasiassa on hyvä idea. Narkit eivät voi sietää jehovan todistajia jostain syystä.

Ei kai kukaan siedä jehovantodistajia, narkki tai ei.

Vierailija
28/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan trolli, mutta tunnen henkilön, joka joutui myymään omakotitalonsa, koska se oli ainoa keino päästä eräästä tyypistä eroon. 

Anteeksi mutta en vaan ymmärrä tätä. Jos ei itse anna periksi, miten se loinen voi ängetä itsensä toisen asuntoon ilman lupaa?!

Paikassa jossa asuin ennen oli jokin majoituspaikka narkeille, alkoille tms yömaja/selviämisasema.

Eräs kadulla pyörinyt (selvästi mielenterveysongelmia) tapaus lähti kerran perääni kun olin tulossa kaupasta. Seurasi kotiovelle saakka. Ilmaantui sen jälkeen säännöllisesti notkumaan nurkille. Jos näki minut kaupungilla yritti lyöttäytyä seuraan tai lähti seuraamaan. Ärsyttävä tapaus. Mutta koskaan ei päässyt kotiini. Lopulta jouduin soittamaan poliisit pariin kertaan.

Pelottavaa.

Vierailija
29/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisitko sinä kotonasi asuvan narkin kotonasi asuvaan ja käännytustyötä tekevään jehovantodistajaan? Valinta vähän kuin nyt presidentinvaaleissa eli ottaakko rutto vai kolera.

Tarinan opetus: älä ota päihdeongelmaista "väliaikaisesti" asumaan luoksesi kun se mahdollistaa hänellä päihdeongelman jatkumisen. Yhteiskunnan majoituksissa päihteiden käyttö on kielletty.

Vierailija
30/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa.

Kiva keskustella poliisin kanssa. "Sulla on jokin yhteys tähän henkilöön. Miksi se muuten tulis tänne!" sanoi poliisi. Sanoin "Ei ole!"

"Ei me voida ketään jättää ulos pakkaseen!" sanoi poliisi. Sanoin: "Minulla ei ole mitään velvollisuutta majoittaa tuntematonta henkilöä, jolla on selvästi joko mt-ongelmia tai päihteidenkäyttöä! Vai onko?!"

Poliisit vaikutti tosi kettuuntuneilta. Minuun !

Vierailija
31/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske  per*u  paikalle !

Vierailija
32/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot että ei voi asua luonasi enää päivämäärän xx.xx.2024 jälkeen, joka voisi olla vaikkapa 1 kuukauden päässä tästä hetkestä kon olet lähdössä reissuun.

Ihme säätämistä. Heitä se heti pihalle. Soita poliisit jos ei muuten onnistu.

Vierailija
33/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukua?

Vierailija
34/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi laski opiskelijayksiööni serkun jonka muijansa oli heittänyt pihalle. Äitylillä oli siis vara-avain hätätilanteiden varalta. Oli aika vaikeaa saada serkku pihalle. meni käsirysyksi.

Vierailija
35/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee heti huomenna ilmoitus sosiaaliviranomaisille. Tukiasunto olisi hyvä. Avaimet pois kaverilta, jos ei virallisesti asu luonasi. Tarvittaessa lukkojen vaihto.

Vierailija
36/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat uskovaiseksi ja kutsut jehovan todistajia kylään käännyttämään myös tätä miestä. Useita kertoja. Jos käyttää päihteitä, rukoilet kovaan ääneen että Herra päästäisi ystäväsi vapauteen.

Tämä on hyvä. Narkki saatananpalvoja häviää maisemista aika äkkiä...

Vierailija
37/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä hanukkaa.

Vierailija
38/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto yhteinen?. Sä voit mennä vaikka turvakotiin ja järjestää muuton omaan asuntoon sieltä. Lähestymiskielto ja salainen osoite voidaan hakea. sulla on oikeus päästä eroon suhteesta jossa sua käytetään hyväksi.

Vierailija
39/39 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhmehörhhö!! Kökköihminen.