Jauhatteko tuoreet kahvit pavuista? Olen käyttänyt niitä Lidl ruskeassa pussissa olevia papuja ja on mielestäni parempaa kuin juhlamoka
Ajattelin tilata verkkokaupasta paria kahvilaatua, onko suosituksia?
Kommentit (47)
Jotain köyhien hommaa tuo papujen itse jauhaminen- minä ainakin ostan jo valmiiksi jauhettua niinkuin elite ainakin!
Sitähän se yläluokkaisuus on, että joku toinen tekee työt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma-kahveista hyvää on Lavazzan espressot, varsinkin pressopannulla.
Ei espressojauhatusta pressopannuun, vaatii karkeamman. Kitkerää tulee.
Tässähän puhutaan pavuista jauhamisesta. Kai jokainen osaa kahvimyllyä käyttää?
Espresso on jauhatus, eikä paahto.
Ei ole olemassa mitään yhtä 'espresso-jauhatusta'. Kahvi pitää jauhaa niin että uuttoaika on sopiva ja maku hyvä.
No jos siinä kaupan paketissa lukee espresso, niin se on liian hienoa press
Paitsi jos on kyse kahviPAVUISTA .
Vierailija kirjoitti:
Jotain köyhien hommaa tuo papujen itse jauhaminen- minä ainakin ostan jo valmiiksi jauhettua niinkuin elite ainakin!
Konehan ne jauhaa kun painaa napista. Sinä joudut mittailemaan kahvia. Mulla tapahtuu kaikki yhdestä napista ja kahvi valmistuu kuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konehan ne jauhaa kun painaa napista. Sinä joudut mittailemaan kahvia. Mulla tapahtuu kaikki yhdestä napista ja kahvi valmistuu kuppiin.
No tuohan on vähän kuin kehuskelisi lämmittävänsä pihvin mikroaaltouunissa. Todellinen kahvinystävä ei täysautomaattisia kahvikoneita käytä.
Vierailija kirjoitti:
Yritähän tuosta kahviaddiktiostasi jo irti. Kohta et pysty olemaan päivääkään ilman kofeiinia. Saat pahat vieroitusoireet ja tarvitset diapamia.
Hahahaa hähähähää. Juon vähintään kahdeksan mukillista päivässä.