Onko totta se sanonta että jos miehelle ei kasva parta, se on paha?
Kommentit (20)
Parta miehellä on ihan ok ,mutta vain JOS se on siisti ja hoidettu.
( ei mikään leuan ulkopuolelle ulottuva kumminkaan )
Sanonnassa "ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" paha tarkoittaa pahaista eli lasta ja joutava on myös merkinnyt keskenkasvuista.
Joo, jos ei kasva, on jotenkin pervo.
Mä voin antaa miehenä toisille miehille vinkin jos haluutte että parta kasvaa:
Treenatkaa, rasittakaa itseänne, tehkää paljon kyykkyä, syökää terveellisesti, lopettakaa dokaaminen ja tupakan polttaminen
Olkaa miehiä, niin te näytättekin miehiltä....
Ei kellään juopolla risukepillä mikään kasva.
haha
<3
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se nyt ole vaan ihan biologinen, hormonaalinen ja yksilöllinen ihmiskehon OMINAISUUS .
Vierailija kirjoitti:
Yep! Mulla kasvaa parta huonosti mutta munakarvat tuuheasti ja olen todella pervo.
Vierailija kirjoitti:
Sanonnassa "ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" paha tarkoittaa pahaista eli lasta ja joutava on myös merkinnyt keskenkasvuista.
Ai noinko se on mennytkin, olenkin ihmetellyt mikä paha se on jolle parta ei kasva...
Olet ymmärtänyt sanonnan väärin. Tuossa yllä se jo selitettiinkin.
Ei se taida olla parrasta kiinni onko pahis vai hyvis. Se on muut valinnat hyviksenä olemiseen. Sileäkasvoisilla näemme ilmeet. Muuten on vastassa partaseinämä joka on läpäisemätön ja piilottava. Ehkä joku sitten kokee olevansa miehekäs, mutta onko se pensas vai siistitty. "Pelkään" isähahmoisia partaveikkoja tai setämiehiä, enää puuttuu vitsa kädestä. Tajusin just että nuorempana asuin hetken väärän tyypin kanssa, sillä oli aluksi pieni parta, mitä ihmettä.
Joka kusematta pieree, se naimatta kuolee. oli myös sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Olen paha ja mulla on parta
Poikkeus vahvistaa säännön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön
Tämäkin on päin seiniä. Se olisi pitänyt kääntää, että poikkeus testaa säännön. Ainoa järki miten sen voi näin väärinkäännettynä ymmärtää on tilastollinen. Että huomaat säännön olemassaolon kun reagoit sen poikkeukseen.
100% Pohjois-Amerikan intiaaneille ei kasva parta ollenkaan. Ovatko he kaikki pahoja?
Vierailija kirjoitti:
100% Pohjois-Amerikan intiaaneille ei kasva parta ollenkaan. Ovatko he kaikki pahoja?
Mun esivanhemmat tuli Kanadasta takas Suomeen sotien jälkeen ja minussa on alkuperäisasukkaiden geeniperimää.
Musta tukka ja sirot piirteet mieheksi. Olen ns kaunis mies ja fyysisesti jo lapsena ylivertainen muihin nähden, vaikka olen pienikokoinen perinteisiin suomalaisiin nähden.
Olen eränlainen hybridi ja parempi päivitys suomalaisesta miehestä. Alkoholi ei sopinut isälleni lainkaan ja ei minullekaan. Joten pysyn raittiina erossa tuliliemestä.
Parta ei kasva eikä ole koskaan kasvanutkaan. Olen kohta jo viisikymppinen, mutta näin on. Nelikymppisenä tuli pieniä haivenia leukaan ja huulen yläpuolelle.
Talebanit on vähiten pahiksia, kun on pitkä parta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun esivanhemmat tuli Kanadasta takas Suomeen sotien jälkeen ja minussa on alkuperäisasukkaiden geeniperimää.
Musta tukka ja sirot piirteet mieheksi. Olen ns kaunis mies ja fyysisesti jo lapsena ylivertainen muihin nähden, vaikka olen pienikokoinen perinteisiin suomalaisiin nähden.
Olen eränlainen hybridi ja parempi päivitys suomalaisesta miehestä. Alkoholi ei sopinut isälleni lainkaan ja ei minullekaan. Joten pysyn raittiina erossa tuliliemestä.
Parta ei kasva eikä ole koskaan kasvanutkaan. Olen kohta jo viisikymppinen, mutta näin on. Nelikymppisenä tuli pieniä haivenia leukaan ja huulen yläpuolelle.
Meneppäs inkkari vidduun Suomesta loisimasta...
Ehkä ajatus oli, että pahat päätyvät saunan taakse hyvissä ajoin. Ei taida kyllä toimia.