Ennustusta muutamille
Palaute ois kiva saada, mikäli ennusteessa on jotain johon voitte kommentoida..
Kommentit (42)
Näetkö kumpaa lasta odotan? Meneekö synnytys hyvin ja pysyykö perhe-elämämme ja rahatilanteemme ennallaan? Terv, tumma vesimies 22v
mutta sinä joka kyselit miehesi entisestä tyttökaverista sekä omasta ammatinvalinnastasi.. työ on ihmisten kanssa tekemistä, mutta ei suoranaisesti mitään hoitoalaa tai vastaavaa. papereita, jonkintyyppistä neuvontaa.. anteeksi, lapset mekastaa, keskittyminen katkesi
ehditkö vielä katsoa, työnkuvaus sopii toiveammattiini :)
Kiitos! Kiva kuulla että joskus vielä kuitenkin valmistun, tällä hetkellä siis olen työelämässä ja opiskelupaikan toivon saavani syksyllä (ilmeisesti saan, kun kerta näet minun joskus valmistuvan :)
Vierailija:
Vierailija:
Millon saan lapsen? (siis saanko esim muutaman vuoden sisällä?) Miten käy opiskelujeni? Saanko ammattia itselleni? Kuinka käy suhteellemme?(elän avoliitossa) Oma koti on myös haaveessa, osaatko kertoa, milloin ostamme7rakennamme oman talon?Kiitos :)
työelämässäkin olet jonkinaikaa, saat ihan melko lähellä valmistumistasi töitä, tosin tämä ei ole vielä vakituinen paikka.. miehesi kanssa lapset teet. omakotitaloa en teille nyt vielä ainakaan näe tulevaksi.
olen 36-vuotias leijona,tummat hiukset,sinivihreät silmät;työkuviot ja lasten hyvinvointi askarruttavat mieltäni. Kiitos,jos kerkeät ennustaa.
Jokohan on liian myöhäistä? Yritän, jos vielä jatkat...
Saanko pian töitä? Millaista työtä? Miten lapset " pärjäävät" päivähoidossa?
Harjoittelin tänään yhtä kertaalleen jo unohtunutta juttua. Mitäs sanot, kannattaako jatkaa?
Ja perhe/työjuttuihin jos osaisit kertoa jotain, olis kiva :)
Kiitos ja annan palautetta varmasti!
Mitä näet parisuhteeseeni? Huonompia vai parempia aikoja? Entä näetkö miten pitkään olen nykyisessä työpaikassani töissä? Entä muuttoasiat? Mikä lastani vaivaa, onko vakavmpaakin. Siinä tärkeimmät asiat mitkä mieltäni vaivaa.
Vierailija:
minulle kevääksi? Onko tyttäreni uhma normaalia? Minkälainen päiväkotin olisi paras lapsillemme? Onko se lähellä kotiamme? Näkyykö jotain erityistä tuntomerkkiä?
Kiitos, annan mielelläni palautteen!
Tuohon päiväkotiin liittyen nousee eteeni sellainen vaalea, kermanvärinen yksikerroksinen talo.. puutakohan tuo olisi tai sitten jotain kiveä. Minusta tämä on se, johon lapsenne tulee menemään. Ei ole ihan pelkistetyn muotoinen (siis neliö tai suorakaide) vaan jotain syvempiä kulmia tms siinä on. Vaikeaa selittää näin ;)) Terveysasioita en yleensä katso, mutta ei minusta tyttärelläsi ole mitään sellaista hätää minkä takia kannattaisi yöuniaan menettää :) Kaikki on hyvin, älä murehdi :)
Mun on pakko lopettaa tämä nyt tähän iltaan saakka, kun heti kun tulen tähän, lapset tulee viereen huutamaan. Joten en voi keskittyä ollenkaan. Yritänpä palailla illalla tähän ketjuun uudemman kerran, kunhan saan nuo riiviöt sänkyihinsä. Anteeksi..
ap
ai niin, älkää laittako enempää kysymyksiä kun tässäkin on jo niin paljon etten välttämättä tpysty kaikille edes vastaamaan..
Meneekö raskauteni hyvin ja onko lapsi terve? milloin huono oloni loppuu? tuleeko tyttö vai poika? ja mitä muuta vaan jos näkyy :)
kiitos paljon!!!
T:Nuori äiti
Vierailija:
Meneekö raskauteni hyvin ja onko lapsi terve? milloin huono oloni loppuu? tuleeko tyttö vai poika? ja mitä muuta vaan jos näkyy :)
kiitos paljon!!!T:Nuori äiti
Olen palaamassa työelämään, miten minulle käy saanko mitään töitä? Jos niin niin mitä?
Kiitos jos vielä kerkiät vastailemaan.
Hei,
Voisitko katsoa minullekin? Miten näet minun ja vaalean miehen suhteen jatkuvan? Jatkuuko epävakaana vai muuttuuko ns. normaaliksi?
Vierailija: