Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustusta muutamille

Vierailija
23.01.2007 |

Palaute ois kiva saada, mikäli ennusteessa on jotain johon voitte kommentoida..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan hakusessa ja kriisi päällä....

Vierailija
2/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minun ja erään upean herrasmiehen osalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, uusi ihana rakastuminen onko tulevaisuutta?

Ammattia olen vaihtamassa kuinka minun käy ja lapsia jaa no ei taida kannattaa kysyä tuskin niitä enään...

Vierailija
4/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On meinaan hakusessa ja kriisi päällä....

Ihankuin jossain yliopistossa tms suuressa laitoksessa ja papereihin liittyvää juttua. En tiedä mikä tuo ammattinimike oikein on, joku avustaja tms??

Vierailija
5/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v, kaksi alle kouluikäistä lasta, ja olen palaamassa työelämään. Minkä tyyppistä työtä tulen saamaan?

Vierailija
6/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon saan lapsen? (siis saanko esim muutaman vuoden sisällä?) Miten käy opiskelujeni? Saanko ammattia itselleni? Kuinka käy suhteellemme?(elän avoliitossa) Oma koti on myös haaveessa, osaatko kertoa, milloin ostamme7rakennamme oman talon?

Kiitos :)

Vierailija
7/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä näet minun ja erään upean herrasmiehen osalta?

Tuo mies ei ole niin vakavissaan vielä ainakaan mukana kuin sinä, luulen että sinulla on suuremmat aatokset jo vilahtaneet mielessään kuin hänellä. Tapailua, ei pikaista ja nopeaa rakkaussuhdetta.

Vierailija
8/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ammattia olen vaihtamassa kuinka minun käy ja lapsia jaa no ei taida kannattaa kysyä tuskin niitä enään...

Rakkaus on syventymässä ja suhdekin teille tulee, jos ei ole jo ;)) Luota vain, tämä on hyvä kumppani. Ammattiin selkeänä nousee opinnot ensin, käy hyvin. :)

Vierailija
9/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kevääksi? Onko tyttäreni uhma normaalia? Minkälainen päiväkotin olisi paras lapsillemme? Onko se lähellä kotiamme? Näkyykö jotain erityistä tuntomerkkiä?

Kiitos, annan mielelläni palautteen!

Vierailija
10/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alun menestys jatkuu vielä jonkin aikaa, jossain vaiheessa kyllä tasaantuu mutta mitään suuria notkahduksia ei ole odotettavissa :)

Vierailija
11/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa vastata johonkin tiettyyn kuin noin laajaan pelkällä intuitiolla

Vierailija
12/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ongelmia parisuhteen ja työn kanssa. Tuleeko näihin helpotusta vai tuleeko ero? Löydänkö työn jossa viihdyn, pysynkö nykyisessä, vai tuleeko minusta yrittäjä?

Kiitos tuhannesti etukäteen.

ÄippäX4

Vierailija
13/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 38v, kaksi alle kouluikäistä lasta, ja olen palaamassa työelämään. Minkä tyyppistä työtä tulen saamaan?

sinulle en saa työhösi liittyen sen tarkempaa, kuin että se ei kovin pitkäaikaista ole kuten nyt olet suunnitellut.. minusta tähän tuodaan teille vielä pieni nyytti, vaaleansinisissä..

Vierailija
14/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintoja olen suorittamassa... Mieskin on hyvä tiedän sen :)

Vierailija:

Vierailija:

Rakkaus on syventymässä ja suhdekin teille tulee, jos ei ole jo ;)) Luota vain, tämä on hyvä kumppani. Ammattiin selkeänä nousee opinnot ensin, käy hyvin. :)

Vierailija
15/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-v neitsyt. Vaaleet hiukset, siniset silmät

Paljon on tulevaisuuden suunnitelmia... miten käy?

Vierailija
16/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ennustuksesi ei pidä paikkaansa... en enää halua kolmatta lasta!!!! Mutta en tosin myöskään aborttia tekisi, jos vanhinko kävisi... No, tämä saa varmaan olla viimeinen kerta, kun ennustuksia kyselen, kun kuulee asioita mitä ei halua kuulla..-(

Kiitos kuitenkin!

Vierailija:

Vierailija:

sinulle en saa työhösi liittyen sen tarkempaa, kuin että se ei kovin pitkäaikaista ole kuten nyt olet suunnitellut.. minusta tähän tuodaan teille vielä pieni nyytti, vaaleansinisissä..

Vierailija
17/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta sinä joka kyselit miehesi entisestä tyttökaverista sekä omasta ammatinvalinnastasi.. työ on ihmisten kanssa tekemistä, mutta ei suoranaisesti mitään hoitoalaa tai vastaavaa. papereita, jonkintyyppistä neuvontaa.. anteeksi, lapset mekastaa, keskittyminen katkesi

Vierailija
18/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä kysyä, että näetkö välillämme fyysistä suhdetta?

Vierailija
19/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen firman alku tuntuu todellakin melkein pelottavan vahvalta ja hyvältä. Hyvä, jos et näe mitään kamalia notkahduksia ja alamäkiä tulevaisuudessa. On ainakin kovasti järki kädessä ja jalat maassa luonut tuota firmaansa. Toivotaan parasta.

Hyvät jatkot sinulle.:)

Vierailija
20/42 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millon saan lapsen? (siis saanko esim muutaman vuoden sisällä?) Miten käy opiskelujeni? Saanko ammattia itselleni? Kuinka käy suhteellemme?(elän avoliitossa) Oma koti on myös haaveessa, osaatko kertoa, milloin ostamme7rakennamme oman talon?

Kiitos :)

työelämässäkin olet jonkinaikaa, saat ihan melko lähellä valmistumistasi töitä, tosin tämä ei ole vielä vakituinen paikka.. miehesi kanssa lapset teet. omakotitaloa en teille nyt vielä ainakaan näe tulevaksi.