Isäni kuoli, miten vapun juhliminen?
Isäni kuoli ilmeisesti sydänkohtaukseen tänään aamulla. Meillä olisi ollut keskiviikkona vappujuhlat mihin on kutsuttu muutama kaveriperhe lapsineen. Onko ok juhlia tapahtuneesta huolimatta?
Kommentit (272)
No jokos ap palstan kommenttien perusteella päätit että suretko vai laitatko jalalla koreasti?
Kunpa minunkin isäni kuolisi. Hän on nimittäin hyväksikäyttäjä ja väkivaltainen pe.d.ofiili.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa minunkin isäni kuolisi. Hän on nimittäin hyväksikäyttäjä ja väkivaltainen pe.d.ofiili.
Ei noin voi sanoa edes vitsillä. Varsinkaan tällaisessa keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon bileet nyt pystyyn toisen kuolema kunniaksi.
Mitäs jos juhlittaisiin että hän on elänyt. Poikani kuoli 29 vuotiaana. Kun olisi täyttänyt 30 vuotta niin järjestimme juhlan että oli saanut elää nämä vuodet, ja että jaksoi jakaa nämä vuodet kanssamme.
Poikani oli vaan lainassa, syntyi lähes kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut vitsi. Minä kadehdin niitä, joiden isä on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kadehdin niitä joilla on edes toinen vanhempi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kadehdin niitä joilla on edes toinen vanhempi olemassa.
Sinulla olikin kai normaalit vanhemmat, minulla ei. Ns. isäni käytti minua seks. hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi kerrot tämän täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi kerrot tämän täällä?
Miksi ei kertoisi?
Suomalaiset ovat täysin tunnevammainen kansa. Ei mitään häpyä. Oksettavaa.
Ihan hyvin voi mielestäni pitää vappujuhlan jos tuntuu siltä että itse jaksaa.
Tämän täytyy olla trolli tai ap on jotenkin sairas, sillä kukaan jolta on kuollut lähiomainen aamulla, ei tule vauvapalstalle samana päivänä kysemää tuntemattomien mielipidettä voiko järjestää vappujuhlat?😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla trolli tai ap on jotenkin sairas, sillä kukaan jolta on kuollut lähiomainen aamulla, ei tule vauvapalstalle samana päivänä kysemää tuntemattomien mielipidettä voiko järjestää vappujuhlat?😂😂😂
Mistä ihmeestä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sinä sen tiedät?
Ei ole ensimmäinen aloitus aiheesta viime aikoina.
En siis ole mihinkään bileisiin menossa vaan mietin voiko täällä meillä kotona järjestää juhlat, jos sitä nyt juhliksi kutsutaan että tutut perheet tulee kylään.
En siis ole mihinkään bileisiin menossa vaan mietin voiko täällä meillä kotona järjestää juhlat, jos sitä nyt juhliksi kutsutaan että tutut perheet tulee kylään.
Ap
Ootsä daiju. Päätä itse mitä sä täällä kyselet!