Radio Mafia. Kyllä maailma on muuttunut :(
Kuuntelin areenasta Radio Mafiasta tehdyn muisteluohjelman.
Nyt tajuan kuinka maailma on muuttunut. Kaipaan niin paljon 90-luvun sananvapautta ja rentoa elämää. Silloin oli hyvä olla.
Nykyään huomaan kuinka minulla on tässä maailmassa jotenkin paha olla kaiken mielensäpahoittajien takia.
N49
Kommentit (62)
Minkälaista rentoa elämää se oli joillakin? Ihmisillä oli erilainen 90-luku, jokaisella omansa.
Vierailija kirjoitti:
Radiomafian Dancemob oli kyllä hyvin asiallinen ohjelma perjantai-iltaisin ja Alex Nieminen soitti hyvää musaa siinä.
Hitsi, tuoreeltaan saanu kuulla kuumimmat biitit. Tanssimusaskene oli monipuolinen. Silloin oli musalehdetkin vielä voimissaan ja lehtien täkyinä cd-levyjä.
Jos jokin harmittaa nykyajassa niin varmaan tuo musiikillisen luovuuden näivettyminen. Toki kaikki se tehty musa on helposti saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Oi noita aikoja!! 😍 Tuli kyllä Niiin hyvää ohjelmaa sieltä, ei voi verrata yhtään mihinkään tänä päivänä 😳
Pelkkää roskaa? Mitä hyvää.? Älkää pakottako muita kuuntelemaan radiota kaupassa, odotustiloissa ja julkisella paikalla. Se huutaa suorastaan ja ulvoo.
Vierailija kirjoitti:
Radiomafian Dancemob oli kyllä hyvin asiallinen ohjelma perjantai-iltaisin ja Alex Nieminen soitti hyvää musaa siinä.
Ihmiset on aivopesty konemusiikin eri taajuuksilla ja radiolla. Juu, ehkä tanssimusiikki oli virkistävää.
Demari piruthan voisi perustaa oman radiokanavan, Demarimafiaradio :n.
Ei sitä varmaan kuuntelisi kuin kiimaisimmat punakaartin punikit ja muut syöttiläät. KissaTohtori voisi vetää omaa kissanhoitoon-keskittyvää ohjelmaosiota.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen kanavan nimi oli Radiomafia, ei Radio Mafia.
Mutta kanavan toimittajat lausuivat sen niin, että se kuulosti Radio Mafialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä paheksuttiin.
En minä ainakaan muista mitään paheksumista.
Olin 10-vuotias silloin. Muistan hyvin, että olin nyreissäni kun Rockradio loppui, ja sitten vielä tuli tilalle kanava, jolla oli kammottaviin asioihin viittaava nimi.
Pian kuitenkin totuin nimeen ja opin tykkäämään uudesta kanavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi selittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi selittää...
Et ole tainnut itse koskaan kuunnella ko. kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ysärin junttiaikaa ja persuhuumoria harva kaipaa.
Nykyään on parempaa huumoria ja musiikkiakin.
Älä kakara lässytä. Häpeän puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ysärin junttiaikaa ja persuhuumoria harva kaipaa.
Nykyään on parempaa huumoria ja musiikkiakin.
Vihervassu mielellään kieltäisi nauramisen.
Kyllä kieltäisin jos se pilkka kohdistuu sateenkaari ihmisiin taikka tummiin miehiin.
Lässyti lässyti lällällää.
Ikävä on. Salovaara, Ville Puh, koe-eläinpuisto... Varmasti Teininä nauratti navanalusjutut ihan eri tavalla, mutta ei enää missään voi tehdä noin räävitöntä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se radio-ohjelma oli jossa kuului alussa lännen musiikkia ja sitten alkoi ohjelma? Jäänyt lapsuudesta mieleen.
Eldorado?
Vierailija kirjoitti:
Koe-eläinopuisto oli aivan mahtava
Onneksi löytyy youtubesta paljon pätkiä ohjelmasta. Ohjelman musiikit oli alunperin valittu siten, että ne liittyivät jotenkin edeltävään sketsiin sanoitukseltaan tai aihepiiriltään.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on pilannut kaiken.
Aivoton vasemmiston kestosyylliseksi kaikkeen vänkääminen kertoo että sinut ainakin on poispilattu.
Kiitos linkistä, lauantai-ilta pelastettu :) olihan tuo mahtavaa aikaa. Tarjonta oli niin paljon suppeampaa, että tuo kaikki on piirtynyt mieleen.
Jäi masiinaan jumiin viestini. Mulla on edelleen paita jossa lukee: älä lö i, en ole hu
rr it! 😁
Ei huumori ole pilkkaa. Pilkka on kun korkeamassa asemassa nauraa heikommalle. Pidätkö mainitsemiasi ryhmiä heikkoina ja itseäsi alempina?