Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän

Vierailija
27.04.2024 |

Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs levitit haarasi ensimmäisillä treffeillä!

Tämä ei vaikuta mihinkään. Ei kannata uskoa niitä jotka kehottaa odottamaan. Sillä ei ole mitään merkitystä sen suhteen syttyykö kiinnostus kunnolla. Oikeastaan vaan kaikille parempi mitä nopeammin asia selviää, joten ihan turha odotuttaa ja pantata seksiä.

Vierailija
162/185 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kesti toipua siitä pettymyksestä minkä huono seksi aiheutti. Mietin pääni puhki miten kenenkään seksitaidot voivat olla niin huonolla tolalla, vaikka naistenmies kyseessä. Olin tuhlannut aikaani todelliseen sänkyluuseriin. Kalukaan ei ollut mikään ihmeellinen. Kaipa muut naiset sitten jaksavat surkeaa seksiä kun ovat niin rakastuneita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kesti toipua siitä pettymyksestä minkä huono seksi aiheutti. Mietin pääni puhki miten kenenkään seksitaidot voivat olla niin huonolla tolalla, vaikka naistenmies kyseessä. Olin tuhlannut aikaani todelliseen sänkyluuseriin. Kalukaan ei ollut mikään ihmeellinen. Kaipa muut naiset sitten jaksavat surkeaa seksiä kun ovat niin rakastuneita. 

Tui tui. Jospa vika oli sinussa. Sitä paitsi, ei ne kemiat vain kaikkien kanssa kohtaa. Voi olla, että minulle huonoimmat ovatkin oikeasti hyviä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
164/185 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei halunnut vain seksiä, mutta kyllä itsellekin seksi on se tärkein yksittäinen asia ihmissiuhteissa ja elämässä.Kiva jos on muutakin, mutta seksi on 1.

Itse olisin imarreltu, jos olisin tosi haluttu (ja tietty niin olenkin)...mulle kaikki muu kuten ura yms on eräänlaisia tukitoimia jotka mahdollistaa seksin harrastamisen monien ja monenlaoisten kumppanien kanssa! Se monogamia sitten on taas sillai, et se pitää ansaita joka ikinen päivä kuten vaikka "luottamus" joka on paljon paljon muutakin kuin "ettei kummppani petä"...mm voi turvallisesti kertoa vaikkapa biseksuaalisuudestaan ja haluaa avoimen suhteen ilman että tulee syyttelyä tai jopa erolla uhkailua...

Seksillä pärjää 90% ja sitten ne mut jutskat on kivaa bonusta <3

Vierailija
165/185 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ei halunnut vain seksiä, mutta kyllä itsellekin seksi on se tärkein yksittäinen asia ihmissiuhteissa ja elämässä.Kiva jos on muutakin, mutta seksi on 1.

Itse olisin imarreltu, jos olisin tosi haluttu (ja tietty niin olenkin)...mulle kaikki muu kuten ura yms on eräänlaisia tukitoimia jotka mahdollistaa seksin harrastamisen monien ja monenlaoisten kumppanien kanssa! Se monogamia sitten on taas sillai, et se pitää ansaita joka ikinen päivä kuten vaikka "luottamus" joka on paljon paljon muutakin kuin "ettei kummppani petä"...mm voi turvallisesti kertoa vaikkapa biseksuaalisuudestaan ja haluaa avoimen suhteen ilman että tulee syyttelyä tai jopa erolla uhkailua...

En saanut mitään tolkkua tästä viestistä.

Vierailija
166/185 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän kuulostaa seksisuhteelta, eikä miltään ihmissuhteelta. Oletko noin pihalla oikeasti? Oletko seksiaddikti? Ensimmäinen lause on suorastaan typerryttävä. " Seksi on tärkein yksittäinen asia ihmissuhteissa ja elämässä" - no siis, ihmissuhteitahan on monenlaisia, on sukulaisuussuhteita, ystävyyssuhteita, työtoveruus jne. jne. Ei kai niissä nyt sentään ole seksillä mitään tekoa, toivottavasti?

Vierailija
167/185 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat tällaisia susia? Kuulutatte aina akkalaumoissa miten miehet ovat suuria ystäviä, niin rehtejä, suoraselkäisiä ja draamattomia! Silti nämä miesten aiheuttamat systemaattiset ongelmat kuitataan aina pois. Voisitteko vihdoin kertoa miksi katsotte miehiltä väkivaltaa ihan tyynenä, mutta naisten kohdalla osoitatte avointa kiukkua ja primitiivistä vihaa?

Mies on naiselle susi. Aina pettämässä, ajamassa omaa etuaan ja välittämässä vain itsestään.

Vierailija
168/185 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei vaikuta mihinkään. Ei kannata uskoa niitä jotka kehottaa odottamaan. Sillä ei ole mitään merkitystä sen suhteen syttyykö kiinnostus kunnolla. Oikeastaan vaan kaikille parempi mitä nopeammin asia selviää, joten ihan turha odotuttaa ja pantata seksiä.

Miehet ovat kaksinaamaisia käärmeitä! Mies itse yrittää estää naisen vapaan seksin, mies kuittaa miehen kaksinaamaisuuden ja väkivallan aina naisen viaksi ja silti te typerät lehmät availette jalkoja ja palvelette näitä.

Vierailija
169/185 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla ongelmat. Minulle epämiellyttävän näköiselle miehelle naiset eivät ole puhuneet 35 vuoteen, eivät edes vastanneet asiallisiin kysymyksiin.

Vierailija
170/185 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa ajan kanssa, mutta koskaan niistä ei täysin toivu, aina jättää ikuiset jäljet. Mutta elämäähän se vaan on, voi tulla vielä paljon pahempiakin elämän varrella.

Höpö höpö, kyllä ne sillä hetkellä itkettää, mutta myöhemmin ihmettelee että mitä tuossa näki, ja nauraa koko romanssille. :)

Vierailija
171/185 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, vedättäjä jaksaa kyllä esittää pitkäänkin.

Vierailija
172/185 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa sielukkaita, tunteellisia ja romanttisia miehiä. Minäkin olen. Olen toki varattu. Mutta jos se on tärkeää, eikö järkevää olisi tavata vain sellaisia miehiä?

Missä?

Vierailija
173/185 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuikä menee pahimmillaan. Ja myös sukupuoliroolit toisinpäin tilanteessa.

Vierailija
174/185 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tunne että ihmisenä olin täysin arvoton. Olisin halunnut seksin lisäksi myös elämän. 

Suhde kesti kuitenkin niin kauan että siitä toipumiseen menee luultavasti koko loppuelämä.

Vierailija
175/185 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kans yhden mamman joka oli tuossa asiassa liian höveli. Yritti saada panosuhdetta muutettua seurustelusuhteeksi mutta ei siitä mitään enään tullut kun oli jo jalat avannut.

Kerta viikkoon touhuksi jäi ja hassuinta tuossa on se että miehellä vakituinen toinen naisystävä josta ei luovu.

Omapa oli mamman valinta.

Vierailija
176/185 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

böö

177/185 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on nykypäivänä.

Vierailija
178/185 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet valehtelevat saadakseen seksiä. Kaikki oheistoiminta naisen kanssa on lopulta pelkkä välttämättömyys seksiin. Kaikkein tärkein asia naisessa miehelle on seksi. Nainen voi kuvitella vaikka mitä miehestä, mutta mies ajattelee lähinnä seksiä naisesta.

Näin se on ,jopa naimisissa olleessan miehet pitävät naista patjana.

Vierailija
179/185 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat tällaisia susia? Kuulutatte aina akkalaumoissa miten miehet ovat suuria ystäviä, niin rehtejä, suoraselkäisiä ja draamattomia! Silti nämä miesten aiheuttamat systemaattiset ongelmat kuitataan aina pois. Voisitteko vihdoin kertoa miksi katsotte miehiltä väkivaltaa ihan tyynenä, mutta naisten kohdalla osoitatte avointa kiukkua ja primitiivistä vihaa?

Mies on naiselle susi. Aina pettämässä, ajamassa omaa etuaan ja välittämässä vain itsestään.

Siksi minusta kai tuli lesbo.

Vierailija
180/185 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs annoit. Irstaus on lopun alku.

Taidat olla joku homo tai a-seksuaali jos noin ajattelet... seksi on ihan luonnollinen asia ja kuuluu parisuhteeseen. Mitä enemmän tyydytystä on, sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan