Miten kauan kestää toipua siitä että mies halusi vain seksiä ja itse enemmän
Oon ihan rikki ja tekisi koko ajan mieli laittaa viestiä. Itkettää ja mikään ei kiinnosta, en jaksa edes poistua kodista
Kommentit (185)
Oma päätös, oma vika. Pelaa typeriä pelejä, voita typeriä palkintoja.
Ei se miesten filtteröinti hankalaa ole.
Helpottaa ajan kanssa, mutta koskaan niistä ei täysin toivu, aina jättää ikuiset jäljet. Mutta elämäähän se vaan on, voi tulla vielä paljon pahempiakin elämän varrella.
Miehet ovat pääsääntöisesti todella läpinäkyviä, ja heistä on helppo päätellä onko heillä todellisia tunteita sinua kohtaan, vai haluavatko he vain seksiä.
Jos teet itse sen valinnan, että harrastat seksiä miehen kanssa johon olet ihastunut mutta joka ei osoita ihastumisen tunteita sinua kohtaan, niin on täysin oma syysi jos sinulle käy kuten AP:lle. Kannattaisi ottaa vastuu omasta toiminnasta, sen sijaan että syyttelee muita omista typeristä valinnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annoit. Irstaus on lopun alku.
Nytkö onkin näin päin, toisaalta miehet sanoo, ettei jää odottelemaan, jos seksiä ei ole vähintään kolmansilla treffeillä. Yrittäkään nyt päättää mitä haluatte!!
Tuo irstaus-kommentti nyt oli asiaton, mutta korjataan: tietynlaiset- (vain seksiä haluavat - miehet eivät jää odottelemaan. Jos sinä jäät odottelemaan, että miehet hakeutuvat luoksesi, saat vain seksiä haluavia miehiä luoksesi.
Toisaalta, myös monet naiset haluavat, että räjähtävät tunteet syttyvät välittömästi ja suhde on täysin seksikeskeinen, jolloin vain seksiä haluavat mies ei liene ongelma.
Mutta, jos et halua vain seksiä haluavaa miestä, sinun on aktiivisesti etsittävä sellaista, eikä odotettava passiivisesti, josko seuraava vain seksiä haluava mies jonosta olisi jotakin muuta kuin vain seksiä haluava mies.
Pihtaamalla muutaman kuukauden ajan karsiutuu nuo vain seksiä haluavat miehet tehokkaasti, mutta voi olla, ettei passiviisella strategialla mitään tapahdu. Siksi kannattaa etsiä aktiivisesti miestä, jota kiinnostaa jokin muukin.
Ensimmäinen seksikumppanini oli tuollainen enkä usko että pääsen yli koskaan. Tuskin tulen olemaan kenenkään kanssa enää. Mutta lienen epäonnisuudessani melko harvinainen, suurimmalla osalla on varmasti hyviä kokemuksia pohjalla, jolloin yli pääseminen on varmasti helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen seksikumppanini oli tuollainen enkä usko että pääsen yli koskaan. Tuskin tulen olemaan kenenkään kanssa enää. Mutta lienen epäonnisuudessani melko harvinainen, suurimmalla osalla on varmasti hyviä kokemuksia pohjalla, jolloin yli pääseminen on varmasti helpompaa.
"Ensimmäinen seksikumppanini oli tuollainen enkä usko että pääsen yli koskaan. Tuskin tulen olemaan kenenkään kanssa enää"
Oletan että vain ylidramatisoit. Mutta jos olet täysin tosissasi, niin pakko sanoa että olet henkisesti ehkäpä koko maapallon heikoin ihminen: sinulla ei ilmeisesti ole kerta kaikkiaan minkäänlaista henkistä resilienssiä tai kestokykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ensimmäinen seksikumppanini oli tuollainen enkä usko että pääsen yli koskaan. Tuskin tulen olemaan kenenkään kanssa enää"
Oletan että vain ylidramatisoit. Mutta jos olet täysin tosissasi, niin pakko sanoa että olet henkisesti ehkäpä koko maapallon heikoin ihminen: sinulla ei ilmeisesti ole kerta kaikkiaan minkäänlaista henkistä resilienssiä tai kestokykyä.
Tämä olikin se mitä halusin kuulla. Mutta joo, ihan tosissani olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mutta ihan oman etusi takia, koita hieman kovettaa itseäsi. Monet ihmiset kykenevät henkisesti selviämään kaameista vastoinkäymisistä, kuten lapsen menettämisestä, kidutuksesta sotavankileirillä, kymmenien vuosien avioliiton loppumisesta, leskeytymisestä jne jne.
Sinä et voi mitenkään olla henkisesti niin heikko, kuin mitä esität olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mutta ihan om
No mä olen hengissä edelleen, että kyllä mä tästä olen selvinnyt. Tuosta on nimittäin mennyt aika monta vuotta jo. Mutta kyllä siitä jäi pysyvä jälki ja edelleen lähes päivittäin mietin asiaa tavalla tai toisella. Koen olevani vastakkaisen sukupuolen silmissä arvoton enkä voi koskaan kelvata vakavaan suhteeseen. Olen varma että jos joskus taas löydän ihanalta vaikuttavan ihmisen ja yritän, taas minut heitetään pois kuin joku roska.
Ap, jos sulla tulee paha mieli siitä että harrastat seksiä sellaisen miehen kanssa jolla ei ole tunteita sinua kohtaan, niin mitä jos et jatkossa sitten tekisi noin? Ihan vaan ajatuksena...
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pääsääntöisesti todella läpinäkyviä, ja heistä on helppo päätellä onko heillä todellisia tunteita sinua kohtaan, vai haluavatko he vain seksiä.
Jos teet itse sen valinnan, että harrastat seksiä miehen kanssa johon olet ihastunut mutta joka ei osoita ihastumisen tunteita sinua kohtaan, niin on täysin oma syysi jos sinulle käy kuten AP:lle. Kannattaisi ottaa vastuu omasta toiminnasta, sen sijaan että syyttelee muita omista typeristä valinnoistaan.
Jaahas jos mies käyttäytyy sikamaisesti, on se aina naisen syy. Tiedoksesi kyllä jotkut miehet osaa näytellä ihastunutta aika huvin ja suoranaisesti valehdella tunteistaan.
Toipuminen alkaa heti, kun tiedostat, ettei se mies ollut sinua varten, etkä sinä häntä varten. Päästä irti tuosta suhteesta. Uutta voi alkaa katsella vaikka heti, jos jaksaa, mutta useimmille taitaa olla parasta pitää pieni hengähdystauko. Anna tunteiden laantua ja laadi sitten vaikka ihan kynä ja paperi -systeemillä (tai tee taulukko tietokoneella) kaikista asioista, jotka olivat tuossa suhteessa pielessä. Seuraavaan suhteeseen menet sitten viisastuneena ja osannet välttää näitä karikoita.
Tärkeintä on muistaa, että sinä olet itse elämäsi tärkein ihminen. Partnereita tulee ja menee, mutta sielunkumppanin löytäminen ei ole ihan helppoa. Joskus luulee löytäneensä, mutta saakin pettyä pahasti, kuten sinulle nyt on käynyt. Jos jaksaa etsiä, niin useimmat löytävät jollei ihan sielunkumppania, niin kuitenkin miellyttävät kaverin. Jotkut eivät koskaan löydä ketään, jotkut eivät edes tarvitse ketään rinnalleen. Kävipä miten kävi, sinun on nyt päättäväisesti unohdettava tuo kumppani, joka ei ollut arvoisesi. Sinä olet arvokas ja joku vielä huomaa sen, todennäköisesti. Jonain päivänä sitten vain ihmettelet, mitä oikein näit siinäkin tyypissä ja mikset eronnut jo paljon aiemmin. Voimia elämääsi, parempi päivä on jo ihan nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin empaattinen ihminen..Mutta joo ihmiset on erilaisia ja joillakin on turvaton lapsuus ja kiintymyssuhde ja heille tuollaiset kokemukset voi olla henkisesti murskaavia. Jos on hyvä lapsuus niin pääsee yli helposti.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa ajan kanssa, mutta koskaan niistä ei täysin toivu, aina jättää ikuiset jäljet. Mutta elämäähän se vaan on, voi tulla vielä paljon pahempiakin elämän varrella.
Olen eri mieltä. Ei jätä ikuisia jälkiä. Aikaa kun kuluu, niin saa huomata, että elämässä tulee isompiakin murheita, ja niistäkin voi selvitä. Mullakin oli nuoruudessa tosi paha suhde, jota piti työstää pitkään. Nyt ei enää hetkauttaisi mihinkään suuntaan, jos tuo tyyppi kävelisi vastaan. Sama kuin näkisi kenet tahansa tuntemattoman tai puolitutun, hänen asiansa eivät kiinnosta minua enää minkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas jos mies käyttäytyy sikamaisesti, on se aina naisen syy. Tiedoksesi kyllä jotkut miehet osaa näytellä ihastunutta aika huvin ja suoranaisesti valehdella tunteistaan.
Höpö höpö. Kyllä naiset valtaosin näkevät miehen eleistä ja käytöksestä läpi että onko se mies ihastunut vai ei. Jotkut mestarihuijarit on toki asia erikseen, mutta sellaisia nyt on ehkä 0.1% väestöstä.
Jos häntä hävettää että olikin huono sängyssä? tms. Ei viitsi enää vaivata sinua. Sydän suruja tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Jos häntä hävettää että olikin huono sängyssä? tms. Ei viitsi enää vaivata sinua. Sydän suruja tulee ja menee.
Todennäköisyys tuolle on ehkä sellainen 0,001%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin empaattinen ihminen..Mutta joo ihmiset on erilaisia ja joillakin on turvaton lapsuus ja kiintymyssuhde ja heille tuollaiset kokemukset voi olla h
Tuo kommentoija on luultavasti mies joka on itse tehnyt tuolla tavalla jollekin naiselle ja yrittää vähätellä tekojensa mahdollisia vaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin empaattinen ihminen..Mutta joo ihmiset on erilaisia ja joillakin on turvaton lapsuus ja kiint
Miksi miehet ovat tällaisia susia? Kuulutatte aina akkalaumoissa miten miehet ovat suuria ystäviä, niin rehtejä, suoraselkäisiä ja draamattomia! Silti nämä miesten aiheuttamat systemaattiset ongelmat kuitataan aina pois. Voisitteko vihdoin kertoa miksi katsotte miehiltä väkivaltaa ihan tyynenä, mutta naisten kohdalla osoitatte avointa kiukkua ja primitiivistä vihaa?
Mies on naiselle susi. Aina pettämässä, ajamassa omaa etuaan ja välittämässä vain itsestään.
Et varmaankaan ole ap, vaan trollaat?