Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on ollut sinkku pisimpään?

Vierailija
26.04.2024 |

Olen ollut yksin 9,5 vuotta. Ei van kumppania iöydy. Mikä minussa on vikana? Onko täällä toisia pitkän linjan sinkkuja? Löytyykö lohdutusta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ainoaa oikeaa parisuhdetta ei ole ollut eli en ole seurustellut, en asunut avoliitossa, en ole mennyt kihloihin enkä avioitunut.

Sen sijaan epämääräisiä tapailuja/säätöjä on nuoruudessa ollut muutamia, mutta ne on olleet alusta saakka jotenkin ihan tuhoontuomittuja ja sellaisia kädenlämpöisiä kelpuutuksia, joita ei olisi edes kannattanut alkua pidemmälle jatkaa. Eikä ne siis viikkoja/kuukausia pidempään ole kestäneetkään mutta toisaalta eipä voi ainakaan tarvitse katua kuinka olisi pitänyt olla avarakatseisempi ja antaa mahdollisuus sellaisellekin joka ei oikein ihmeemmin iske eikä kolahda.

Olen siis ollut sinkku käytännössä koko ikäni ja nyt ikää on jo liki 50 vuotta.

Vierailija
22/27 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku 33 vuotta jos oletetaan että seurustelun aloittaa 15 vuotiaana.

T: kiltti ja kunnollinen mies

pitihän se arvata että miehet tulevat pilaamaan ketjun

Miten hän pilasi? No.nimimerkki oli mitä oli mutta silti välillä tuntuu, että osalle on ellei mahdotonta niin ainakin hyvin vaikeaa tsjuta, että ikisinkku vanhempi sanotaanko mut vsikka noin 40 vuotias mies, joka osaa ns  käyttäytyä ja on sinut niin ympöristönsä kuin itsensä kanssa on joko kaappihomo tai fiktiohahmo elokuvasta 40 v. Neitsyt(mies). 

Vai oliko viimeksi mainitsemani elokuvan opetus, että sinkun, ehkä vielä erityisesti sinkkumiehen elämä on ellei arvotonta, niin jotenkin säälittävää ja korkeintaan puolinaista, ellei hän omaa kokemusta parisuhteesta saati seksistä (naisen kanssa).   

En minäkään omaa ikisinkkuuttani pidä ansiona tai meriittini; niin nyt vain on käynyt.  Halusnkin vain huomauttaa, että ei kenestäkään tee parempaa tai huonompaa vain se, onko elämänsä aikana ollut parisuhteessa vai ei. 

Itse olen hyvin kiitollinen siitä, että ikisinkkuudestani huolimatta olen onnistunut luomaan ja ylläpitämään osaltani vastavuoroisia ja läheisiä ihmissuhteita niin miesten kuin naisten kanssa, vaikka en toistaiseksi ole yhdenkään kanssa edennyt niin, että voisin sanoa eläneeni parisuhteessa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v eli koko elämäni olen ollut sinkkuna. N35

Vierailija
24/27 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuna olen elellyt vuosikymmeniä. Pitkäaikaisin suhde lienee ollut noin puolen vuoden mittainen ongelma hedelmäkärpästen kanssa.

Vierailija
25/27 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ikisinkut pärjäätte ilman kumppania? Minä kaipaan juttukaveria ja läheisyyttä. Olen jo lannistunut kun en ole kelvannut kenellekkään.

Ap

Hyvä kysymys! Mutta mieluummin yksin kuin väkisin kenenkään kans  No. Varmasti on paljon hyviä ja kunnollisia vaihtoehtoja ja enemmän ja vähemmän potentiaalisia, mahdollisia kumppaneita..

Ikisinkkuudessani yksi ikävimpiä piirteitä on se, että vsikka olen  monta kertaa nennyt peilin eteen ja yrittänyt muutoin päästä selville miksi oma kohtaloni on ja on ollut elää aina sinkkuna, niin yhtään selkeää ja ymmärrettävää selitystä tai syytä en pysty osoittamaan sanomaan, että katso nyt tuossa on se tai ne syyt, miksi et ole saanut nahdollisuutta edetä parisuhteeseen kenenkään kanssa.

Sen verran on kuitenkin itse kunnioitusta jäljellä, että ihsn kenen tahansa kanssa en ole valmis etenemään/ yrittämään parisuhdetta

Mutta näin todetessani kuulen jo korvissani kuinka minulle kerrotaan, että sellaista se on kun ei ymmärröä edes itse omaa tasoaan tai paremmin tasottomuuttaan ja välittömästi löytäisi kumpoanin jos unohtaisi omat haihattelunsa jostain erityisestä naisesta...

Vierailija
26/27 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paskalla.

Alan nukkua taas.

Vierailija
27/27 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitu... naimaton... ikisinkku noin niin kuin koko elämän muutamia 'jaksoja' lukuunottamatta jotka osoittautuneet täysin turhiksi.

Toisaalta olen sitten 'kaiken kokenut' paitsi pitkäaikaista partnerin kanssa huippuun kehitettyä seksielämää.

Mahdollisesti 'koko elämä' yläpääaviossa mahdollisesti sielunkumppanin kanssa jolla koko  elämä muulla eli hirveä juttu sekin... olen saattanut olla kolmas pyörä jonkun petipuuhissa... jos petipuuhissa ajattelee kolmatta henkilöä niin eikö se ole hirvittävää pettämistä... siinä vaan jotenkin vaikuttaa se että kumpi kumppani oli ensin... se joka siellä petissä juuri on vai se joka häärää pääkopassa... Ymmärtääkö kukaan yhtään mitään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi