Kuka on ollut sinkku pisimpään?
Olen ollut yksin 9,5 vuotta. Ei van kumppania iöydy. Mikä minussa on vikana? Onko täällä toisia pitkän linjan sinkkuja? Löytyykö lohdutusta?
Kommentit (27)
Olen ollut sinkku 33 vuotta jos oletetaan että seurustelun aloittaa 15 vuotiaana.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Olen itse ikisinkku eli en ole koskaan seurustellut. Katsoo nyt seurustelenko milloin ja meinaanko lapsia joskus tehdä. En stressaa asiasta koska viihdyn ja pärjään sinkkuna hyvin.
M33
Miten te ikisinkut pärjäätte ilman kumppania? Minä kaipaan juttukaveria ja läheisyyttä. Olen jo lannistunut kun en ole kelvannut kenellekkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten te ikisinkut pärjäätte ilman kumppania? Minä kaipaan juttukaveria ja läheisyyttä. Olen jo lannistunut kun en ole kelvannut kenellekkään.
Ap
Hyvin pärjään kun tykkään olla omissa oloissa eikä tarvii kuunnella kenenkään lätinää tai vaatimuksia. Tuskinpa osaisin suhteessa edes ollakaan.
Me ikisinkut kuljemme aivan omia polkujamme välittämättä muista ja muiden puheista tai mielipiteistä. Terveiset kaikille ikisinkuille!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Viitisen vuotta olen ollut ja ihan samat fiilikset kuin sinulla.
-Äm 190/88
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun ei ole koskaan seurustellut, niin ei oikein tiedä mitä on ilman.
M41
Kymmenen vuotta sinkkuna. Yhdessä olen asunut miehen kanssa vain kolme vuotta. En tykännyt yhtään leikkiä kotia. Nyt nautin vapaudesta. Päivät täytän harrastuksilla. Meitä on monia yksinasuji. Ihan normaalia elämää nykyaikana kun yhteisö ei enää painosta pariutumaan.
Kohta 35v, jos pitäis alkaa seurustelemaan 15v. 😎
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinkku 33 vuotta jos oletetaan että seurustelun aloittaa 15 vuotiaana.
T: kiltti ja kunnollinen mies
pitihän se arvata että miehet tulevat pilaamaan ketjun
Nuorena oli muutamia suhdevirityksiä ihan vääränlaisten miesten kanssa ja silloinkin olin pääasiassa sinkkuna ja viimeisimmän suhteen päättymisestä tulee itseasiassa nyt kesällä tasan 20 vuotta.
Sen jälkeen on ollut tasan yksi juttu joka ei ikinä edennyt paria tapaamista pidemmälle, koska siinä vaiheessa kävi ilmi ettei mies ollutkaan vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikkeen tottuu tai oikeastaan sitä vaan alistuu kohtaloonsa vaikka kyllä sitä juttuseuraa ja arjen jakamista sekä läheisyyttäkin kaipaa jatkuvasti. Välillä enemmän ja välillä vähemmän.
Kuusikymppinen Ann Selin on ollut sinkku koko elämänsä.
Olen ollut sinkku koko ikäni. Yhtäkään seurustelusuhdetta ei ole takana.
N37
Tähän saakka aina sinkku. Siis kun mietin unelmiani elämässä, niin kärkipäässä ei oo kumppanin löytäminen 🤔 Ehkä on vaan tarkoitettu et oon onnellisempi näin :D Toki jos jotain joskus löytyy, niin tervetuloa! Mut hakemalla hakemaan en ketään rupea.
N32
Osa-aika sinkkuna reilu 5v. Muutettiin eri osoitteisiin, yhdessä vaan vapailla.
52,5 vuotta eli koko elämäni, noin 10 naista on kosinut minua suoraan, Israelissakin hotellissa asuessani 2 juutalaista venäjältä tulluttta työntekijää, ja ei monikaan mitenkään ruma ole ollut kerrankin eräs läärkäiksi opiskeleva tyttö
kerran erä helluntalainen tyttö rakastui minuun ja yritti seurustella kanssani mutta en innostunut, olin seurustelusuhteessa enempi kaljapullon kanss silloin
kaduttaa se lääkäri kun en sitä ottanna, se olisi tuonut hyvät tulot mullekin!
tv Andersson
Oon ollut melkein aina sinkku. Paitsi 2000-luvun alussa oli huono ja lyhyt asuminen väärän tyypin kanssa. N45