Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan että palstailet?

Vierailija
26.04.2024 |

Niin? Kerrotko muille kirjoittelevasi tänne?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on tunnistanut minut täältä kirjoitustyylistäni. Välillä sanon, että en ole tehnyt sitä ja sitä aloitusta, kun sisko kysyy, että oonko tehnyt taas tuommosenkin trollauksen tuonne, niin sanon, etten ole tehnyt, vaikka oikeasti siis olen ne kaikki tehnyt : D

Vierailija
22/29 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni lisäksi tiedän kolme muuta henkilöä jotka kirjoittavat tänne myös. Näistä viestiketjujen aiheista ollaan juteltu irl kun yhdessä ollaan. En tee tänne aloituksia, vastailen vain.

Vierailija
24/29 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko on tunnistanut minut täältä kirjoitustyylistäni. Välillä sanon, että en ole tehnyt sitä ja sitä aloitusta, kun sisko kysyy, että oonko tehnyt taas tuommosenkin trollauksen tuonne, niin sanon, etten ole tehnyt, vaikka oikeasti siis olen ne kaikki tehnyt : D

Näin miehenä alkoi kiinnostamaan onko systerisi sinkku?

Vierailija
25/29 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tietää, hän kirjoittaa itsekin tänne. Tosin en ole tunnistanut hänen kirjoituksia.

Vierailija
26/29 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskolleni vahingossa kerroin. Sanoi hulluksi. Tyhjäpäiden paikka kuulemma tämä.

Minä tulin ilman ennakkoluuloja, ja koska menetin jokin aika sitten itselleni jotenkin merkittäväksi muodostuneen paikan. Se oli paljon parempi, ja keskustelu paljon mielekkäämpää, kun mitään ei poistunut randomisti, ja perusteluina oli linkkejä ja tutkimuksia.Siellä keskistelu oli mahdollista, mutta  täällä oikeastaan ei ole.

Täälläkin löytyy harvoin "kultaa" roskiksesta. Mutta lyhytaikainen ilo, koska katkeaa alkuunsa. Ne on kategorisesti hukattu kaikkialta pakkokirjautumisin. Se kai on täysin tarkoitusperäistä.

Vierailija
27/29 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman kaverin tekstit olen täältä tunnistanut. Epäilen myös parin naapurini ja työkaverin kirjoittavan täällä.

Vierailija
28/29 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä. Olen kertonut, että viihdytän itseäni lukemalla tätä palstaa. Ja jos joku miettii, jotain syvällisempää asiaa, suosittelen kysymään vauvapalstalta 😂. Täällä tiedetään kaikki. 

Vierailija
29/29 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä nyt kellekään kertoa kehtaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä