Tietääkö kukaan että palstailet?
Kommentit (29)
Kerran juuri lukemaan oppinut lapseni kysyi, että äiti miksi sun puhelimessa lukee vauva. Sen jälkeen olen lukemaan palstaa kun hän ei ole paikalla..
Ei tiedä. Pidän myös vähän nolona tätä palstailuani. Jostain syystä hävettää, vaikken ajattelisi nolona, jos näkisin jonkun muun palstailevan.
Ei sillä ole mitään merkitystä, että kirjoittelen muutaman kommentin hömppäpalstalle aina joskus. Mitäpä sitä koko suvulle kuuluttamaan.
Mieheni tiesi monta vuotta, että olin sanojensa mukaan "vihapuhetorilla", ja tietää, että kirjoitan nyt johonkin toisaalle (ja monta päivää yhteensä jo), mutta eipä sitä ole kiinnostanut kysyä, että minne.
Eipä sitä tule mainittua.
Mamma-foorumilla meritoitunut mies ei kuulosta omaan korvaanikaan erityisen mairittelevalta.
Vaimo tietää toki (ei käy palstalla) ja lapset suurin piirtein tietävät.
Ei. Tyhjennän aina sivuhistorian.
En kestäisi sitä häpeää jos joku tietäisi.
Tämä on vain keino vähän skarpata ja koota ajatuksiaan ,ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä, että kirjoittelen muutaman kommentin hömppäpalstalle aina joskus. Mitäpä sitä koko suvulle kuuluttamaan.
Mikrofonilla kuuluttaisi sukujuhlissa: "Käyn vauvapalstalla kirjoittelemassa. Kommentoin X keskusteluun." Pitäisivät varmaan vitsinä ja kevennyksenä.
Supo varmaan. Sen verran hullua settiä kirjoittelen välillä.
Siskolleni vahingossa kerroin. Sanoi hulluksi. Tyhjäpäiden paikka kuulemma tämä.
En kerro. Eipä mun tekemiset ketään kiinnosta.