Onko ryan gosling muka komea?
Ihan tavalliseb suomalaisen raksaduunarin näköinen.
Kommentit (60)
Suomalaiselle naiselle tuollainen mies ei ole komea, ei tarpeeksi karvaiset kädet eikä ole lähi itä terro ristin näköinen. Täysjärkisille naisille se taas on unelmamies.
onhan se, katso crazy stupid love leffan dirty dancing kohtaus(löytyy youtubesta) ja kerro ettei iske mitenkään, jos olet siis nainen :)
Ei super komea, mutta keskivertoa paremman näköinen kyllä. Taitaa olla myös se yleinen olemus, mistä naiset tykkäävät, ei pelkkä ulkonäkö itsessään. -mies
Eli tämä tarkoittaa että suomalaiset miehet ovat hyvännäköisiä 😄 eiköhän tuo makuasia ole. Jollekin komea ja toiselle ei.
Ei tod. Silmätkin lähellä toisiaan. Ryan Reynolds paljon parempi. Vaikka paras on tietty Henry Cavill.
Sillä on sellaista pilkettä silmäkulmassa mikä tekee siitä erittäin miellyttävän näköisen. Kuvia kun katsoin aikoinaan niin ihmettelin miksi tätä hehkutetaan. Mutta valkokankaalla katsoessa iski heti.
Ihan kiva, mutta ei mitenkään huomiota herättävä. sellainen, että vasta tutustuessa voisi sytyttää.
Mun mielestä ei oo mitenkään erityisen näköinen. Ihan ok.
Minä kyllä tykkään kovasti, ulkonäkö on minun mieleen. Vielä jos luonne on hyvä, niin siinä on sitten täyden kympin mies.
Toinen silmä alempana kuin toinen ja lähellä toisiaan. Vähän rottamainen.
Barbie ei lämmennyt. Mä olisin..
Eikä se ole aina vaan pelkkä ulkonäkö
Minusta hän on sympaattinen ja jollain tapaa hyvännäköinen, vaikkei olekaan ihan klassisen komea.
Ammattitaitoinen näyttelijä, joka hoitaa sekä enemmän että vähemmän muoviset roolit kunnialla.
Ei perinteisessä mielessä komea mutta sellaisella poikamaisella tavalla hauskannäköinen.