Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa

Kommentit (11027)

Vierailija
11001/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olisin ampunut selvin päinkin. Olen sitä paljon miettinyt. Joka kerta olen päätynyt siihen, että tämä oli viisain ratkaisu, Vornanen sanoo MTV:lle."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f68df6c6-50e7-42c3-a56f-49ca1bbc5…

Että tämmöinen sekopää ammuskelija meillä on eduskunnassa hillotolpalla. Toivottavasti eduskunta kustantaa lähellä istuville edustajille luotiliivit. Eihän sitä koskaan tiedä mistä Vornanen kokee itsensä seuraavan kerran "uhatuksi". 

Onpa täällä taas tänään paljon vassenassejen loiskiehuntaa!

Ottakaa itse halutessanne turpaan fakiireilta, kun tarjotaan, mutta MIEHEN velvollisuus on puolustaa neitokaisia vaaran uhatessa!

Itsekin lupaan puolustautua KAIKIN keinoin, jos seuralaisteni kimppuun tai kimppuuni yritetään käydä! 

Pervopersut löysi taas ketjun, kun suolletaan r*sismia ja täyttä valheita. Vornanen ammuskeli kännissä kun ei saanut tyttöjä mukaansa.

Vierailija
11002/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä millainen tuomio tulee vai toimiiko hyväveli-kerho. Linnaan ja heti on mielestäni oikea valinta.

Entä ne muhammedit, jotka yrittivät tehdä väkivaltaa Vornasen seurassa olleille tytöille?

Joko ne on saatu kiinni ja karkoitettu vai saalistavatko ne Hell-sink-in kaduilla edelleen?

Siellä ei ollut muita kuin känni-Vornanen ja tytöt jotka pakenivat häntä. Rassenasset taas sekoilee omiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11003/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olisin ampunut selvin päinkin. Olen sitä paljon miettinyt. Joka kerta olen päätynyt siihen, että tämä oli viisain ratkaisu, Vornanen sanoo MTV:lle."

Että tämmöinen sekopää ammuskelija meillä on eduskunnassa hillotolpalla. Toivottavasti eduskunta kustantaa lähellä istuville edustajille luotiliivit. Eihän sitä koskaan tiedä mistä Vornanen kokee itsensä seuraavan kerran "uhatuksi". 

Vornanen toimi oikein ja kiitettävästi.

Sekoili kännissä ja melkein tappoi paikallaolijat. Vornanen on saatava häkkiin ja pian!

Vierailija
11004/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin hitaasti etenee tämä selvitys.

Yrittävät väkisin keksiä jonkin tekosyyn josta syyttää.

Tästä on nostettu jo monta syytettä. Vornanen ulos hillotolpalta ja vankilaan äkkiä!

Vierailija
11005/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa itse halutessanne turpaan fakiireilta, kun tarjotaan, mutta MIEHEN velvollisuus on puolustaa neitokaisia vaaran uhatessa!

Itsekin lupaan puolustautua KAIKIN keinoin, jos seuralaisteni kimppuun tai kimppuuni yritetään käydä! 

Pervopersut löysi taas ketjun, kun suolletaan r*sismia ja täyttä valheita. Vornanen ammuskeli kännissä kun ei saanut tyttöjä mukaansa.

Missäs sinä kiilusilmäinen punikki tällä kertaa näet r*sismia?

Vierailija
11006/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kansanedustaja Timo Vornaselle, 55, iso nippu rikossyytteitä

Kansanedustaja Timo Vornanen joutuu oikeuden eteen. Baariselkkaukseen kytkeytyy myös kaksi muuta syytettyä: nelikymppinen ja kolmekymppinen mies.

Kansanedustaja sai nipun rikossyytteitä. Vielä ei ole tiedossa, koska niitä käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa.

Kansanedustaja sai nipun rikossyytteitä. Vielä ei ole tiedossa, koska niitä käsitellään Helsingin käräjäoikeudessa. Kuva: Seppo Kärki, Emmi Korhonen 

Karaokebaari Bar Ihkussa ja sen ulkopuolella viime huhtikuussa konfliktiin ajautunutta kansanedustaja Timo Vornasta, 55, vastaan nostettiin rikossyytteitä.

Häntä syytetään pahoinpitelystä, kahdesta laittomasta uhkauksesta, vaaran aiheuttamisesta (vaihtoehtoinen syyte varomaton käsittely), ampuma-aserikoksesta sekä ampuma-aserikkomuksesta.

Syytteitä käsitellään myöhemmin Helsingin käräjäoikeudessa.

Vornanen

Oikeudenkäynti pitäisi saada aikaiseksi mahdollisimman pian. Kansalaiset ja eduskunta on vaarassa, kun tällainen asehullu kännikala kulkee vapaana. 

Vierailija
11007/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervopersuilla peppukipu vaan kasvaa, kun kannatus laskee ja omat tyypit on joko sekopäitä kännikaloja tai saksikäsipsykoja.

Vierailija
11008/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt pakenivat Vornasta, joka alkoi ammuskella. Että sellainen sankari. Kukaan ei hyökännyt hänen kimppuunsa, kännikala sekoili ihan keskenään. 

Onneksi nämä pervopersut kuten sinä kuolevat pian sukupuuttoon.

Vierailija
11009/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tytöt ei lähde jatkoille niin sitten alkaa ammuskelu.

Vierailija
11010/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen geissi. Onko seksuaalinen motiivi jo suljettu pois?

Vierailija
11011/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen geissi. Onko seksuaalinen motiivi jo suljettu pois?

Vornanen vonkasi tyttöjä baarissa, he eivät halunneet pervoa. Tyyppi ammuskelee sen jälkeen kännissä. Että sellainen motiivi typeryksellä.

Ja tälle idi*otille maksetaan verorahoista palkkaa. Mitään ei ole saanut aikaiseksi kuin rikoksia. Aiemmin ahdistellut työkavereitaan.

Vierailija
11012/11027 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tytöt ei lähde jatkoille niin sitten alkaa ammuskelu.

Tai tytöt meinaskin lähteä väärän värisen matkaan? Alkoi ammuskelu...

Vierailija
11013/11027 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä millainen tuomio tulee vai toimiiko hyväveli-kerho. Linnaan ja heti on mielestäni oikea valinta.

Presidentinlinnaan? Kunhan nököhampaan pesti päättyy ensin. Kannatan!

Vierailija
11014/11027 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guns N' Edustaja 

Vierailija
11015/11027 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut ampujat päässeet mtv Rikospaikkaan kertomaan tapahtumista?? Kun en itse muista, kun ei ole vissiin vielä tuomittu? Oli miten tahansa, tällainen vaikuttaa selittelyltä. Olen syytön, kiltti mies.... 

Vierailija
11016/11027 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varoituslaukaus ei olisi tehonnut, olisiko ampunut kohti?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
11017/11027 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää selitys oli uskomaton. 😂

"Tekisin sen selvinkin päin!" 

Vornanen, mitä kävi mielessä kun kommentoit asiaa noin? Toi selitys vetää vaan syvemmälle paskaan, kun entinen poliisi on valmiina ammuskelemaan kaduilla selvänä kun yli puolet nuoremmat tytöt ei kiinnostu. 😂

#VainPersuJutut

Vierailija
11018/11027 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä baari ja milloin?

Oliko bizniksiä.

Vierailija
11019/11027 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä baari ja milloin?

Oliko bizniksiä.

Juuri 18v täyttäneitä naisia, huumeita, käsiaseita, ja viinaa.

PerusSuomalaisia bizniksiä, kyllä. 

Vierailija
11020/11027 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää selitys oli uskomaton. 😂

"Tekisin sen selvinkin päin!" 

Vornanen, mitä kävi mielessä kun kommentoit asiaa noin? Toi selitys vetää vaan syvemmälle paskaan, kun entinen poliisi on valmiina ammuskelemaan kaduilla selvä

Tämä vain kertoo sen että hän ampui etnistä vähemmistöä. koittaa vain kehua kuinka mies oli ja "pelasti" naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä