Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11027)
Kyllä ärsytti kuunnella, kun Vornanen kertoi tiistaina eduskunnassa antamassaan haastattelussa ensimmäisenä työpäivänään osallistuvansa johonkin istuntoon, sen jälkeen menevänsä työhuoneeseensa tutustumaan viikko-ohjelmaansa ja lopulta menevänsä lepäämään. Käytti suoraan ilmaisua "lepäämään". Särähti korvaan se. Miten pian päivän alun jälkeen tuo "lepäämään meno" tapahtuisi? Lähemmäs 8 tuhatta kuussa. Iso osa painaa kirjaimellisesti niska limassa päivästä toiseen...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsytti kuunnella, kun Vornanen kertoi tiistaina eduskunnassa antamassaan haastattelussa ensimmäisenä työpäivänään osallistuvansa johonkin istuntoon, sen jälkeen menevänsä työhuoneeseensa tutustumaan viikko-ohjelmaansa ja lopulta menevänsä lepäämään. Käytti suoraan ilmaisua "lepäämään". Särähti korvaan se. Miten pian päivän alun jälkeen tuo "lepäämään meno" tapahtuisi? Lähemmäs 8 tuhatta kuussa. Iso osa painaa kirjaimellisesti niska limassa päivästä toiseen...
vornasen poliittinen ruumis maksaa veronmaksajille 8000 euroa kuussa vielä monen vuoden ajan.
"Jokainen, joka minut tuntee, tietää että menen baareissa k y r p ä edellä ja järki perässä."
Klassinen "Ettekö te tiedä kuka minä olen" tyyppi.
"Teinitytöille kullia näytin ja notkuin kaupungilla yöt. Hei, olen kyttä ja natsisika."
Jännää, että Vornanen höpisee koko ajan turvallisuudesta, vaikka on itse merkittävä turvallisuusriski ollut koko elämänsä ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vornanen on saavuttanut sen tason, jossa apinan tuntee kaikki, mutta apina ei tunne ketään.
Olisin aina halunnut olla Lew Ayres.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornanen on saavuttanut sen tason, jossa apinan tuntee kaikki, mutta apina ei tunne ketään.
Mitä apinat tekivät kun Tarzan kertoi Vornasen olevan todellinen apinain kuningas?
Joukkoitsemurhan.
Koskas sitä jäädään taasen saikulle?
Riikka Purra järkyttyi tapauksesta niin syvästi, että unohti tuomita kokonaan ammuskelun. Toisaalta, Riikka kertoi, että puolue ei ole mikään tuomioistuin. Niinpä puolue päätti erottaa Vornasen eduskuntaryhmästä ja puolueesta.
Miksi kana meni tien yli?
Pikkutipuja metsästävä Vornanen tuli vastaan.
Vornis-Timppa näyttää vakiinnuttaneen ja paaluttaneen kannatuksensa tämä palstan kiintotähtenä, kun pölhöydessä kisataan piikkipaikasta. Hyvä Timppa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kana meni tien yli?
Pikkutipuja metsästävä Vornanen tuli vastaan.
Luulenpa, että aikuinen kana ei Vornasta kiinnosta. Joten voi huoletta jatkaa samalla puolella katua.
Onko tämä Vornas-ketju kiinnostavampi kuin Helena ja Mikko Koivun? Kaikkea ei oikein ehdi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Vornas-ketju kiinnostavampi kuin Helena ja Mikko Koivun? Kaikkea ei oikein ehdi seurata.
On. Helena Koivu ei ole mitään muuta kuin rahanahne muija.
Vierailija kirjoitti:
Caviar for His Excellency.
Prison for His "Excellency".
Pitää saada Sebu ja Mauri Huhtiksen ja Sahurin tilalle prysseliin. Persut yrittää työntää heitä nyt joka mediaan.