Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11027)
Vierailija kirjoitti:
* Toimittaja: - Riikka, oletko marjastaja?
* Riikka Purra: - Menemällä keräämään niitä.
(HUUTONAURUA!!!)
Sinä joka pidät Riikka Purraa pilkkanasi et ole täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies olisi voinut vaan kääntyä pois, mikäli tyttöjä ei kiinnostanut, ja lopettaa vonkaamisen ja vänkäämisen.
Ja heitähän Ei kiinnostanut.
Humalaisen persun uhan vetäytyessä tytöt hallitusti siirtyivät Mäkkärille odottamaan ranskalaisia perunoita.
Onkohan Vode tänään äänessä kyselytunnilla (klo.16 alkaen?), vai onko jo etsimässä Romu-Sannan kanssa uutta kuppilaa? Ihkuun ei liene asiaa: voisi tulla pokelta Vornaskaasua. Kunhan nyt ei taas sattuisi mitään. Ehkä tyytyy dokaamaan kotona, koska eihän sitä ilman Vornaspyssyä uskalla Hesan kaduille lähteä vaeltelemaan ja juttelemaan taiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Tarzan sanoi Vornaselle?
"Sinä olet todellinen apinoiden kuningas."
Apinoiden planeetalle!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Vode tänään äänessä kyselytunnilla (klo.16 alkaen?), vai onko jo etsimässä Romu-Sannan kanssa uutta kuppilaa? Ihkuun ei liene asiaa: voisi tulla pokelta Vornaskaasua. Kunhan nyt ei taas sattuisi mitään. Ehkä tyytyy dokaamaan kotona, koska eihän sitä ilman Vornaspyssyä uskalla Hesan kaduille lähteä vaeltelemaan ja juttelemaan taiteesta.
Kohta se nähdään.
Minulla on pulmonarisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pulmonarisia ongelmia.
Aha.
Vitakraft Crispy Crunch -kissan herkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Tarzan sanoi Vornaselle?
"Sinä olet todellinen apinoiden kuningas."
Apinoiden planeetalle!
Apinoiden planeetta toteutui. Meillä on eduskunta täynnä apinoita ja ihmiset ovat heidän orjiaan.
Haha. Vodelius puhui täysistunnossa kannabiksen laillistamista vastaan. Korosti päihdehoitoa ja turvallisuutta - ihan pokkana. "Jokainen, joka minut tuntee..."
Vierailija kirjoitti:
Haha. Vodelius puhui täysistunnossa kannabiksen laillistamista vastaan. Korosti päihdehoitoa ja turvallisuutta - ihan pokkana. "Jokainen, joka minut tuntee..."
On se Vode aika epeli.
Tarvitsisikohan Timppa Antabus-laastareita?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi aiheuttaa väkivaltaista käytöstä mistä Vornanen on itse hyvä esimerkki. Kannabis ei aiheuta väkivaltaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen, joka minut tuntee tietää, että olen väkivaltainen ja päihdeongelmainen öykkäri."
Mauri Peltokangas on TAAS A-Studiossa!
"Jokainen, joka minut tuntee, tietää että olen saanut useita varoituksia käytöksestäni poliisina."
"Jokainen, joka minut tuntee, tietää että olen pettänyt vaimoani useita kertoja."
"Jokainen, joka minut tuntee, tietää että haastan kännissä riitaa."
"Jokainen, joka minut tuntee, tietää että saalistan baareissa nuoria tyttöjä."
Onkohan tytöt maksettu hiljaisiksi?