Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa

Kommentit (11076)

Vierailija
9621/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ollut käymässä Vornasen kimppuun baarin ulkopuolella. Vornanen kännipsykoosissaan kuvitteli niin. Hän on ainoa jota epäillään rikoksista.

Edelleenkään sinulla ei ole tästä mitään näyttöä puoleen eikä vastaan. Eli puhdasta omaa fantasiaasi.

Niin poliisien puheisiin ei voi luottaa, kaikki on Soroksen leivissä.. vai miten tämä nyt meni?

Kerroppa missä poliisi on avannut illan kulun tarkasti - niinpä niin eli ei missään kun esitutkinta on kesken. Omia fantasioitasi siis täällä keksit ja levittelet.

Vierailija
9622/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän ollu medioissa juttua että Hesan keskustassa samana iltana havaittu useampia ulkomaalaisten porukoita. Vornasella ollut siis täysi syy pitää ase mukanaan!

Alkoholipsykoosissa sitä kuvittelee uhkia joka puolelle, kun ensin itse vittuilee kaikille kännissä.

Taidat olla vanha juoppo kun tämmöisiä sepittelet vai oletko viinaa vihaava pössyttelijä? Jompi kumpi selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9623/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava persujen törttöily? Veikkaisin, että Mauri Peltokangas kaahaa ulos tieltä jonnekin pöpelikköön. Hirvet ja muut metsänelävät, pitäkää varanne!

Onko Maukan ajokortti nyt kuivumassa ylinopeussakkojen vuoksi?

Vierailija
9624/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo Vornanen: 4/5. Miinuspiste tulee minulta ainoastaan 26.4.2024 tapahtumista.

Mitä suotta kursailemaan? Anna hänelle suosiolla 6/5, kun hän on niin MESTARIKÖNSIKÄSÄIJÄ!

8/5: MESTARI (+1p.), KÖNSIKÄS (+1p.) ja ÄIJÄ (+1p.).

Vierailija
9625/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silmänruokaa.

Vierailija
9626/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ollut käymässä Vornasen kimppuun baarin ulkopuolella. Vornanen kännipsykoosissaan kuvitteli niin. Hän on ainoa jota epäillään rikoksista.

Edelleenkään sinulla ei ole tästä mitään näyttöä puoleen eikä vastaan. Eli puhdasta omaa fantasiaasi.

Niin poliisien puheisiin ei voi luottaa, kaikki on Soroksen leivissä.. vai miten tämä nyt meni?

Kerroppa missä poliisi on avannut illan kulun tarkasti - niinpä niin eli ei missään kun esitutkinta on kesken. Omia fantasioitasi siis täällä keksit ja levittelet.

Poliisi kertonut illan tapahtumista perustuen valvontakameran kuvaan, mutta se on varmaan illuminaatin väärentämä.

Vierailija
9627/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On silmänruokaa.

Missä?

Vierailija
9628/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän ollu medioissa juttua että Hesan keskustassa samana iltana havaittu useampia ulkomaalaisten porukoita. Vornasella ollut siis täysi syy pitää ase mukanaan!

Alkoholipsykoosissa sitä kuvittelee uhkia joka puolelle, kun ensin itse vittuilee kaikille kännissä.

Taidat olla vanha juoppo kun tämmöisiä sepittelet vai oletko viinaa vihaava pössyttelijä? Jompi kumpi selvästi.

Taitaa Vornanen olla vanha juoppo joka on vittuillut asiakkailleen poliisina siinä määrin, että on saanut uhkauksia yli 20 vuotta sitten. Enkä yhtään ihmettele. Jos poliisia pelottaa lähteä juopottelemaan ilman asetta, ehkä kannattaisi vaan jäädä kotiin.

Vierailija
9629/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä se Vornasen anteeksipyyntö oli edes puoliksi vilpitön.

Vierailija
9630/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen on käyttänyt asettaan lupaehtojen mukaisesti. Siis viime vuosituhannen lupaehtojen mukaisesti.

Ei liene kiellettyä myöskään alkoholin nauttiminen kantaessaan asetta?

Tietääkö joku?

Vierailija
9631/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

* "Mr. Vornanen, you have to tell us everything!"

* "I can't tell you, yet."

Vierailija
9632/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vornanen on käyttänyt asettaan lupaehtojen mukaisesti. Siis viime vuosituhannen lupaehtojen mukaisesti.

Tietääkö joku?

Hätävarjelun liioittelua. Ampuma-aserike tuo varoituslaukaus.

Vierailija
9633/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

Lupaehdoissa tuskin lukee, että kun olet vittuillut kännissä baarissa muille ja hävinnyt lapsellisen kännipainin joidenkin nuorten tyttöjen huomiosta, niin sen jälkeen saat ryhtyä vielä ammuskelemaankin vaikka kukaan ei ole edes uhkaillut väkivallalla.

Vierailija
9634/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ollut koko ikäni innokas kalastaja ja metsämies. Olen kalastanut pikkupojasta lähtien ja  metsästyksen aloitin 15 vuotiaana, heti kun sain metsästyskortin. Pääsääntöisesti olen metsästänyt täällä Pohjois-Karjalassa pienriistaa ja kanalintuja seisovaa koiraa käyttäen." (Timo Vornanen)

Vierailija
9635/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ollut koko ikäni innokas kalastaja ja metsämies. Olen kalastanut pikkupojasta lähtien ja  metsästyksen aloitin 15 vuotiaana, heti kun sain metsästyskortin. Pääsääntöisesti olen metsästänyt täällä Pohjois-Karjalassa pienriistaa ja kanalintuja seisovaa koiraa käyttäen." (Timo Vornanen)

"Ja Helsingissä olen yrittänyt baareissa metsästää pikkutipusia painilla ja käsiaseella."

Vierailija
9636/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

Joo joo, ihan huvikseen tässä tutkitaan rikosta.

Vierailija
9637/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään voinut olla metsästäjä koko ikää, koska metsästyskortti on saatu 15-vuotiaana. (54 v. - 15 v. = 39 v.)

Vierailija
9638/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

Hätävarjelun liioittelua. Ampuma-aserike tuo varoituslaukaus.

Ei ole hätävarjelun liioittelu, koska kukaan ei hyökännyt tai edes lähestynyt Vornasta. Eli ihan perus ammuskelu ilman provokaatiota.

Vierailija
9639/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään voinut olla metsästäjä koko ikää, koska metsästyskortti on saatu 15-vuotiaana. (54 v. - 15 v. = 39 v.)

Valikoituja ruokaperunoita.

Vierailija
9640/11076 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja Helsingissä olen yrittänyt baareissa metsästää pikkutipusia painilla ja käsiaseella."

Ihkussa kanasia seisovalla Vornasella.

Ketju on lukittu.