Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää kaikkien aikojen pisin av-ketju?
Pisimmästä päästä kyllä: eräs Ukrainan sota -ketju pääsi yli 10 000 kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Juvonen on tolkun PS-kansanedustaja.
Juvoska on ehdolla EU-vaaleissa.
Tervemenoa Brysseliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro syy, sen tahtoisin tietää. Sua tarvitsen, mä luokses koetan löytää. Siks sua etsin.
Halitko ja pusitko Vornasen eheäksi ihmiseksi?
Oi, kyllä, kiitos, oikein mielellään!
Vierailija kirjoitti:
Alfa on alfa.
Joillakin on sitten kova miehenpuute.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kukaan ei delannut eikä edes loukkaantunut. Kunhan eivät ole Venäjä-mielisiä. Se on tärkeintä minulle.
Minulla on sinulle huonoja uutisia..
Vierailija kirjoitti:
Arja Juvonen on tolkun PS-kansanedustaja.
Ainoa kyseisen puolueen jäsen, jota arvostan. Ihmettelen sitä, että miksi hän ei loikkaa johonkin muuhun puolueeseen? Juvonen olisi ollut sata kertaa Juusoa pätevämpi ministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa on alfa.
Joillakin on sitten kova miehenpuute.
Palstapersut käy sitä kuumempana, mitä juntimpaa on meno.
"Vornanen panttasi anteeksipyyntöään, ja viivyttely voi olla tietoinen valinta, arvioi professori." (HS / 4.5.2024)
Vierailija kirjoitti:
Rouva Vornanen on ilmeisesti kiinteistönvälittäjä OP:ssa.
Mikäli se ei liity herra Vornasen sekoiluun jotenkin niin jätetään naisparka rauhaan. Ainoa virhe johon hän on tiettävästi syyllistynyt on se että hänellä on juntti mies. Uhri hän on myös miehensä naisseikkailujen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Vornanen panttasi anteeksipyyntöään, ja viivyttely voi olla tietoinen valinta, arvioi professori." (HS / 4.5.2024)
Mitä toikaan proffa mistään mitään tajuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro syy, sen tahtoisin tietää. Sua tarvitsen, mä luokses koetan löytää. Siks sua etsin.
Oi, kyllä, kiitos, oikein mielellään!
Minäkin haluaisin halata häntä.
Vierailija kirjoitti:
Alfa on alfa.
Jos YönTimo on Persun alfa,niin mitä ne muut sitten on 😄😅😂😅😂😂😂🤣😅😆😅😂🤣🤣😅😆😁😄😆😅😅🤣😂🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näyttää siltä, että Riikka Purra on ottanut pääministeri Orposta aivan täydellisen niskalenkin." (Demokraatti / 3.5.2024)
Mitä, jos Purra on kysynyt Orpolta ihan suoraan, miten meidän puolueemme palkitaan siitä, että annamme kalossinkuvan Vornasen takamukseen?
En yllättyisi lainkaan tuommoisesta suhmuroinnista kulissien takana.
Itä-Suomen poliisi käynnistää tutkimuksen Vonkasen toimista poliisina. Sieltä voi tulla esille vaikka mitä pàśkaa. Timpalta loppuu poliisin ura.