Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä tämän tiedät? Salassapidettävä aselupa, turvaluokitus II.
Siitä, että minulla on 13 aselupaa joissa on kaikissa tuo sama leima.
Erittäin epäilyttävää. Oletko täällä jännät housuissa sen takia että aateveljesi töppäily saattaa johtaa siihen että tuollaiset aseet ja luvat lähtee pois sinultakin?
Oletko tuo sama kommentoija joka väitti että tuollaista asetta saa kantaa ja käyttää missä vain, miten vain ja keneen tahansa? Jos niin olen entistä enemmän huolissani kansalaisten turvallisuudesta.En minä väitä mitään, vaan kerron mitä laki asiasta sanoo.
Eli olet! Meillä on täällä ihan ehta Vornanen nro2.
Kansalaisaloite että epämääräiset luvat ja aseet kerättävä pois kansalaisten turvallisuuden nimissä. Ei enää mitään 1998 muka-itsepuolustus pyssyjä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että kun persut hylkää Timon, on hänellä vielä yksi ystävä, Jukka, joka päivystää vauvapalstalla.
Minua ei kiinnosta Vornanen tuon taivaallista, mutta en siedä internetissä valehtelevia tai väärää tietoa levittäviä ihmisiä tippaakaan.
Olet yhtä hyvä katsomaan peiliin kuin muuan Timo.
Jippii, eduskunnan kyselytunti pidetään tänään! En ole katsonut sitä pitkiin aikoihin, mutta jotenkin kummasti se sattuu kiinnostamaan juuri tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Vornanen vain alkoholin voimalla juhlimassa? Pitäis tehdä huumetestit. Koksua on niin helposti saatavill ja 50-vee ukkeli ei välttämättä pelkällä alkoholilla juhli aamu neljään.
Viime aikoina ammuskeluihin liittynyt myös huumeet. Joten ihmettelen, jos poliisit eivät tätä
Terävää analyysia, kokemuksestako tiedät nuo huumekuviot. 🤪 🤣🤣🤣
Eiköhän jokaiselle Helsingin baareissa liikkuneelle ole tarjottu huumeita jossain vaiheessa. Jokaisella on mahdollisuus sanoa kyllä tai ei kiitos. Itse valinnut aina tämän jälkimmäisen.
Monella pk-seudulla on myös näitä entisiä kavereita, jotka ovat narkkareita tai ex-narkkareita (monet kuolleet). Kokemusta saa ihan toisten valintojen takia.
Tämä keissi vähän haiskahtaa jollekin muulle kuin vain vanhalle viinalle.
Vierailija kirjoitti:
Timon miikat on nyt käsitelty, entäs plussat? Niitäkin on.
- Persuksi osaa edes joskus esittää asiallista
-
. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin epäilyttävää. Oletko täällä jännät housuissa sen takia että aateveljesi töppäily saattaa johtaa siihen että tuollaiset aseet ja luvat lähtee pois sinultakin?
Oletko tuo sama kommentoija joka väitti että tuollaista asetta saa kantaa ja käyttää missä vain, miten vain ja keneen tahansa? Jos niin olen entistä enemmän huolissani kansalaisten turvallisuudesta.En minä väitä mitään, vaan kerron mitä laki asiasta sanoo.
Eli olet! Meillä on täällä ihan
Voit tehdä ihan minkälaisen kansalaisaloitteen haluat, mutta älä ylläty jos länsimaisen oikeuskäytännös perusperiaatteita, eli takautuvaa lainsäädäntöä, ei aloitteestasi huolimatta lähdetä muuttamaan.
Hauskaa miten persut yrittävät vesittää tämän känniammuskelun "itsepuolustukseksi".
Ei itsepuolustusta tarvitse mitenkään vesittää itsepuolustukseksi
Kuinka saat tapauksesta itsepuolustustilanteen, kun tapauksessa epäillään rikoksesta vain yhtä ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että kun persut hylkää Timon, on hänellä vielä yksi ystävä, Jukka, joka päivystää vauvapalstalla.
Minua ei kiinnosta Vornanen tuon taivaallista, mutta en siedä internetissä valehtelevia tai väärää tietoa levittäviä ihmisiä tippaakaan.
Enpä tiedä mitä tuolla tiedolla tekisin. Kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Jippii, eduskunnan kyselytunti pidetään tänään! En ole katsonut sitä pitkiin aikoihin, mutta jotenkin kummasti se sattuu kiinnostamaan juuri tänä päivänä.
Niinhän se aina tuommoisia skandaalinhakuisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten persut yrittävät vesittää tämän känniammuskelun "itsepuolustukseksi".
Kuinka saat tapauksesta itsepuolustustilanteen, kun tapauksessa epäillään rikoksesta vain yhtä ihmistä?
Siten, että hän puolusti itseään RL 4 mukaisesti alkamassa olevalta hyökkäykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä mitä tuolla tiedolla tekisin. Kiitos?
Vinkki: Korkki kiinni. Varmuudenvuoksi kannattaa luovuttaa ne aseet poliisille ja kertoa ettet pysty takaamaan että niitä säilytetään ja käytetään lakien mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että hän puolusti itseään RL 4 mukaisesti alkamassa olevalta hyökkäykseltä.
Poliisin antamien virallisten tietojen mukaan kukaan ei hyökännyt tai ollut hyökkäämässä, paitsi Timo. Tämä asia ei muutu miksikään kiukuttelullasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Timo Vornanen olisi amerikkalainen, ei hänelle olisi käynyt näin.
Jos Vornanen olisi amerikkalainen, hän ei olisi enää hengissä, siellä kun on myös vastapuolella aseet taskussa. Jenkkilä ja Vornanen on molemmat äärimmäisen hyviä esimerkkejä siitä, ettei aseet ihmisten taskussa lisää turvallisuutta, vaan vähentävät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun Timo kommentoida tänne ihan vaan "minä" -muodossa?
Nyt on kyllä kova julkinen paine kansallisen turvallisuuden nimissä muuttaa lakia niin että nuo vanhoilla kriteereillä annetut aseet otetaan pois. Ovat saaneet olla rauhassa selvästi aivan liian kauan ja nyt olisi voinut tulla ruumiita. Kyllähän poliisi hakee kuolinpesistäkin pappojen sota-aikaisia aseita ja räjähteitä jotka on ennenmuinoin ihan laillisesti hankittu, mutta eivät millään mahdu nykylainsäädäntöön.
Nuorena tyttö otettava on, muutenhan ei tule mittään.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa että saadakseen itselleen turv aa ja itsepuolustuskykyä ja haettuaan siihen tarkoitukseen aseluvan ja hankittuaan aseen aiheuttikin ympäristössään turva ttom uutta ja pelkoa.
Toisen tur va on näköjään toisten pelko tässäkin tapauksessa.
Onko tuo henkilö joku erittäin pienikokoinen ja hintelä kun noin pelokas ollut ettei mikään kaasusumutinkaan ole riittänyt antamaan itsepuolustuskykyä. Ne kun on tarkoitettu itsensä puolustamiseen ja on luvanvaraisia.
Onko tässä nyt käynytkin niin että on ollut aseen tyyppi ja tunnus sama kyin jonkun tehokkaan kaasusumuttimen niin onkin valinnut aseen itsepuolustuskäyttöön.
Muutaman kirjaimen ja numeron yhdistelmiä kun ei maaliman niin mahdottomasti sovi ettei tulisi päällekkäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun Timo kommentoida tänne ihan vaan "minä" -muodossa?
Eikös se puhunut itsestään kolmannessa persoonassa siinä tiedotuksessaankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ihmisiä vihaavat asehullut tarvitsevat Jeesusta.
Tämähän kehuu olevansa kristitty ja arvot on kohdillaan. Ällöttää nämä persut ja KD tyypit, jotka pilaa oikeiden uskovien nimen sekoiluillaan!
Nim. Oikea kristitty
Olen fanaattinen konservatiivi. Koska olen myös humaani niin olen joutunut äänestämään viime vaaleissa SDPtä 😵