Kelan ja Verotoimiston konttoreista lakkautetaan lähes puolet
Kelalla ja Verotoimistolla on ollut liikaa konttoreita ja liian paljon työntekijöitä, nyt konttori verkkoa ja työntekijöiden määrää aiotaan karsia puolella: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010388681.html
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä taidan lähettää Purralle extraparin Fiskarsin taloussaksia.
Vinkki: lähetä punaiset sakset, keltaiset hänellä taitaa jo olla.
saksien lähettely onkin vassareiden ainoa kontribuutio talouskeskusteluun
Ovatko nämä vassarit juuri nyt huoneessa kanssasi?
ikävä kyllä niitä löytyy tästä triidistä kirjoittamassa idiotismeja
Vierailija kirjoitti:
Onnea te Kelan tädit, jotka täällä olette olleet katkeria tukiensaajille. Nyt TE pääsette maistamaan onnellista tukielämää, parhaat onnittelut :)
Mulle eräs Kelan täti sanoi kun kokoomus hallitus valittu että mitähn tästäkin seuraa,,. Työtä tekevät hekin.
Vierailija kirjoitti:
kela gold lakkaa toimimasta =D
Kyllä se toimii, nyt vain jatkossa pitää jaksaa odottaa päätöstä paria kuukautta pidempään. Mutta kaikilla pitäisi olla tilillään sen verran puskurirahaa että pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se toimii, nyt vain jatkossa pitää jaksaa odottaa päätöstä paria kuukautta pidempään. Mutta kaikilla pitäisi olla tilillään sen verran puskurirahaa että pärjäävät.
Työttömyyskorvaus tulee automaattisesti tilille, jos tulot eivät muutu. Ei sitä kukaan ihminen käsittele, tekoäly jyllää Kelassakin.
Vierailija kirjoitti:
Verohallinnosta tulee entistäkin halutumpi paikka työskennellä. Mutta on minulla kysymyskin: mihin nämä ihmiset sitten joutuvat? Eivät esimerkiksi kirjanpito- ym. toimistot pysty millään työllistämään tuollaista väkimäärää.
Pääsevät yhdeksän euron duunareiksi yrityksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itkujen itku! Ja juuri, kun minä olen lisännyt konkreettista asiointia eri virastoissa ihan kuntoilun takia, koska siitä saa samalla hyvää hyötyliikuntaa ja tapaa ihmisiäkin.
Voi ei, nyt joudut kävelemään esim. kauppaan! Oletko miettinyt, että voisit kävellä myös kirjastoon tai keikoille? Turha roikkuminen julkisissa palveluissa on maamme syöpä.
Orpo on ovela, koska kukapa ei verottajaa vähän inhoaisi. Tavallinen ihminen voi lopulta ehkä antaa anteeksi hoitotakuun vesittämisen ja sosiaalitukileikkaukset jos vaan tietää, että verottajan henkilökuntaa vähennetään.
Talousrikosten tutkintaan ja verotukseen minimihenkilökunta. Ammattikoulutus kaksivuotiseksi. Nyt kannattaa mennä turvallisuusalojen koulutukseen Niitä töitä tulee riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Voi itkujen itku! Ja juuri, kun minä olen lisännyt konkreettista asiointia eri virastoissa ihan kuntoilun takia, koska siitä saa samalla hyvää hyötyliikuntaa ja tapaa ihmisiäkin.
Mene töihin.
Perintöveropäätöksiä saakin sitten odottaa vähintään vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Pankkikonttoreita, ei Kela toimistoja eikä Verotoimistoja...
onko noilla kolmella sinun mielestäsi jossain mielessä eroa toisiinsa? Jos on, niin mitä? Vihje, saattaa liittyä pankkikonttoreihin
Eri. Ymmärsin tarkoittavan kaikenlaisten konttoreiden ja toimistojen katoamista katukuvasta. Sellaisten, joihin käveltiin sisään, otettiin vuoronumero, mentiin tiskille asioimaan oikean ihmisen kanssa. Kuvatunlaisia asiakaspalvelupaikkoja oli sekä yksityisellä että valtiolla ja kunnilla. Ei ole enää. Sitä kirjoittaja varmaankin tarkoitti, eikä sitä, ettei ymmärtäisi eroa pankin, Kelan ja Veroviraston välillä.
Että verohallinnon puhelinpalvelukin tulee heikkenemään. Mielenkiintoista.
Purra on järkyttynyt. Syy: PS:n kansanedustaja Timo Vornasen tietynlainen käyttäytyminen.
Jos pitää paikkansa, erinomainen uutinen!
Eipä niistä ole mitään palvelua aikoihin saanutkaan eli siitä vaan. Muutenkin moni tuki voitaisiin jo automatisoida. Joka kerta kun olen joutunut asioimaan Verotoimistossa, törmään virkailijaan joka ei osaa neuvoa tai ohjata oikeaan suuntaan. Sama mieheni perheyrityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Purra on järkyttynyt. Syy: PS:n kansanedustaja Timo Vornasen tietynlainen käyttäytyminen.
Timolla napsahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verohallinnosta tulee entistäkin halutumpi paikka työskennellä. Mutta on minulla kysymyskin: mihin nämä ihmiset sitten joutuvat? Eivät esimerkiksi kirjanpito- ym. toimistot pysty millään työllistämään tuollaista väkimäärää.
Tätä minäkin mietin. Mistä näille kaikille irtisanotuille löytyy työpaikat?
eiköhän siellä verohallinnossa löydy muutakin työtä kun päivystää tiskillä? todennäköisesti siirtyvät puhelinpalveluun tms. Eihän nyt verotoimistossa hurjan usein tarvitse hyppiä, itse taisin käydä viimeksi joku yli 15v sitten. Loput hoitunut verkossa/puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolla napsahti.
Timppa ei tainnut itsekään kestää puolueensa ajamaa leikkauspolitiikkaa.
Se Oscar-patsas olisi kuulunut minulle, mutta sen sijaan se annettiin sille hemmetin Sandra Bullockille!
Pääsevät poispotkitut verohallinnon työntekijät ostelemaan punalaputettuja elintarvikkeita. Niistä saa jopa 60 prossan alennuksen, kun ajoittaa ostamisen oikeaan ajankohtaan.
Kauluspaita väki pääsee nauttimaan aktiivimallista