Kelan ja Verotoimiston konttoreista lakkautetaan lähes puolet
Kelalla ja Verotoimistolla on ollut liikaa konttoreita ja liian paljon työntekijöitä, nyt konttori verkkoa ja työntekijöiden määrää aiotaan karsia puolella: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010388681.html
Kommentit (174)
Jaa ei kiinnosta. Menevät muihin töihin sitten hekin.
Sanna Marin on kyllä paljon hoikempi kuin minä.
Onnea te Kelan tädit, jotka täällä olette olleet katkeria tukiensaajille. Nyt TE pääsette maistamaan onnellista tukielämää, parhaat onnittelut :)
Saa noikin maistaa Orpo ja Purran lahjaa, työttömyyden iloa.
Digi, digi, digi! Jo pelkästään todella moni nuori voi erittäin huonosti, ja yhtenä, keskeisenä syynä sille on digitalisaatio.
Aika pieni osa tiskin takana konttorilla noista työskentelee.
Kela ei ole vuosiin tarvinnut konttoreitasn kun Kela asiat on voinut hoitaa Kelan sivuilla netissä.
Viimeinen sammuttaa valot, jonka jälkeen tämän maan voikin lahjoittaa Venäjälle.
Tehdään harvaan asutusta maasta entistäkin harvaanasutumpi. "Hienoa!"
Ihanaa odotella päätöksiä vuosi mutta tätä halutaan kovasti!
Verohallinnosta tulee entistäkin halutumpi paikka työskennellä. Mutta on minulla kysymyskin: mihin nämä ihmiset sitten joutuvat? Eivät esimerkiksi kirjanpito- ym. toimistot pysty millään työllistämään tuollaista väkimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Digi, digi, digi! Jo pelkästään todella moni nuori voi erittäin huonosti, ja yhtenä, keskeisenä syynä sille on digitalisaatio.
Orpo ja kumppanit: siis lisää digiä, sillä se talous pelastuu!
Kelan voisi lakkauttaa ihan kokonaan. Tienvarsia siivoamaan kaikki kelan virkailijat.
"Esimerkiksi VM:n hallinnonalalla on noin 13000 ihmistä töissä. Varmaan 90 prosenttia kaikista menoista on henkilöstökuluja. sanoo VM:n Majanen.
Noniin, VM voi sitten vaikka leikata ensin itseltään sen 10 000 henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Verohallinnosta tulee entistäkin halutumpi paikka työskennellä. Mutta on minulla kysymyskin: mihin nämä ihmiset sitten joutuvat? Eivät esimerkiksi kirjanpito- ym. toimistot pysty millään työllistämään tuollaista väkimäärää.
Menkööt töihin! Rahat ja asunto alta niin alkaa työt maistua!
Halleluja. Josko nyt saataisi firmoja joissa voidaan valmistaa jotain tai suunnittelua. Ulkomaille vientiä. Pakkaus.
Voi itkujen itku! Ja juuri, kun minä olen lisännyt konkreettista asiointia eri virastoissa ihan kuntoilun takia, koska siitä saa samalla hyvää hyötyliikuntaa ja tapaa ihmisiäkin.
Missä tuossa sanottiin mitään Kelasta?