Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pitäisi harrastaa "velvollisuusseksiä"?

Vierailija
26.04.2024 |

Jos haluaa, että parisuhde pysyy kasassa eikä mies mene vieraisiin? Itselle optimaalinen määrä olisi 0 kertaa vuodessa, mutta se ei ymmärrettävästi ole miehelle ok. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miesten hankkia fle.shlight, ei kai nainen ole mikään run**alusta? Tai ei halua olla pelkästään sellainen. Omin voimin onneen.

EIhän se ole ollenkaan sama asia. Osta pehmolelu suhteeseen. Sen kanssa voit viettää aikaa ilman seksiä.

Vierailija
42/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen hyvä provo taas. Kasi miinus.

Mutta jos ei huvita antaa pillua miehelleen, niin ei kai se sulta sitten ole pois mitenkään, jos mies menee muualla panemaan. Sähän tarvitset kai vaan elättäjän? Se on sun motiivi olla parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva määrä on aina kun miestä panettaa

Vierailija
44/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee miehen eteen mitään, nyt kun olen naimisissa ja lapset tehty. Turha edes ehdottaa seksiä.

Vierailija
45/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 

Haluttomuudella on syynsä. Epäsopiva kumppani jonka kanssa ei seksihalut ja seksitaidot kohtaa. Naisen pihtauksella on syynsä. Vaihda miestä. 

Vierailija
46/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai, eli tänään varmaan taas

Vierailija
47/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin miehenä eroaisin, ei ajatusmaailmat oikein kohtaa jonkun velvollisuusseksi-ihmisen kanssa. En sietäisi noin halventavaa kielenkäyttöä kumppanilta.

No tässähän nainen nyt yrittää kompromissata, hän on valmis seksiin vaikka ei sitä halua, koska tietää miehen tarpeet. En näe tossa mitään halventavaa. 

Vierailija
48/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En usko että velvollisuusseksi lisää intoa harrastaa seksiä tulevaisuudessa. Päinvastoin, moni alkaa inhota seksiä kumppaninsa kanssa vain enemmän. Mutta ehkä herää kysymys siitä, miksi olet yhdessä jonkun sellaisen kanssa jolla tarpeet aivan päinvastaiset?

Vierailija
49/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä heittäisin mutulla, että useimmille alle 50 v miehille aktiivisen seksielämän alaraja ("bare minimum") on kutakuinkin kerran kahdessa viikossa. Veikkaisin, että tyydyttävänä pidetty määrä lienee 1-2 kertaa viikossa ja oikein tyydyttävänä 3-4 viikossa.

Omalla kohdallani ajattelisin, että 4-7 kertaa viikossa olisi "unelmataso", mutta nykyinen 1-3 kertaa viikossa on sekin hyvä kompromissi, koska seksi on laadullisesti hyvää (= molemmat saa tyydytyksen ja on riittävästi vaihtelua).

M35

Vierailija
50/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa, mieluummin kaksi. Tai sitten annat luvan käydä vieraissa.

Tai sitten et anna, mutta käy kuitenkin. Minä olen ollut nyt kuukauden verran ilman pimppiä, koska vaimo käyttää seksiä vallan välineenä. Ja kovasti on minulla jo panoseuran etsintä käynnissä Tinderistä yms.

Femtiettan i Esbo

Vierailija
51/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miesten hankkia fle.shlight, ei kai nainen ole mikään run**alusta? Tai ei halua olla pelkästään sellainen. Omin voimin onneen.

Pitkissä, väljähtyneissä parisuhteissa olevien 40-50v kavereiden kanska kun on juteltu, niin aika monesti on kuullut, ettei mies tarvitse naista kun seksiin. Parhaimmillaan ja aina suhteiden alkuhuumassa nainen on unelmien täyttymys. Mutta kun aikaa kuluu ja arki astuu suhteeseen, niin tärkeintä on säännöllinen, turvattu pillun saanti. Jos pitää runkata seksin puutteessa, niin silloin on mieluummin poikamiehenä.

Vierailija
52/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rima on miesten suhteen on helvetissä.

Heteroparisuhteet ja "rakkaus" on vuosituhannen kusetus naisia kohtaan.

Ketjun miesten kommentit varmentaa tämän, joten ennen kuin alkaa ulina, että mieheni kyllä rakastaa mua, lukaiskaapa muutama ketju ajatuksella.

4B

Vierailija
53/53 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajattelu, ettei naisen tarvitse saada orgasmeja säännöllisesti, vain miehelle ne "kuuluvat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme