Siamilaisista kaksosista vain toinen, Abby, meni naimisiin, mitä se tarkoittaa Brittanylle?
En ymmärrä miten he päätyivät siihen että tämä on oikein. Mitä tämä tarkoittaa Brittanylle? Vai eivätkö Abby ja se mies aio olla intiimisti ollenkaan? Kaksosillahan on yhteinen lantio ja sukuelimet.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ovat yksi ja sama henkilö. Ei heitä voi erottaa , eikä erotella.
Typerää ajatella heitä erillisinä, kun eivät sitä kuitenkaan käytännössä ole.
Jos on kaksi päätä, on kaksi eri mieltä ja kaksi eri ihmistä. Yhteinen keho ei sitä asiaa muuksi muuta.
Mutta jos toinen tekisi rikoksen ja joutuisi vankilaan niin sitten molemmat joutuisi vankilaan, myös se viaton
Sitten sille viattomalle pitäisi maksaa hurjat korvaukset syyttömänä vankilassa pitämisestä. Mutta toisaalta jos joku siamilainen kaksonen olisi vaikka aiheuttanut pahan vamman potkaisemalla jotakuta, kumman piikkiin se menisi, jos jalat ovat yhteiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Tuo mies on varmasti todella pervo. En keksi muuta syytä miksi olisi alkanut suhteeseen.
Olipa sulla typerä komentti. Mulle on monesti sanottu, että mun mies ois sairas vain siksi kun seurustelee minun kans kun olen niin lyhyt. Juu, 148cm ja ikä kolmessakymmenissä. Tulee sinunkaltaisista möläyttelijöistä aina se fiilis, että enkö minä saa kokea rakkautta ilman, että mun mies leimataan oudoksi. Sama pätee ketjun aiheeseen. Eikö siamilainen kaksonen saa nauttia rakkaudesta ja parisuhteesta ilman, että hänen kumppaniaan katsotaan kieroon?
Olet kuitenkin yksi ihminen yhdellä kropalla, olipa kroppasi lyhyt tai pitkä tai mitä tahansa.
sittenhän aviomies tavallaan r ai s kaa sen toisen puoliskon eli Brittanyn koko ajan koska tämä ei ole aviliitossa eikä halua ehkä seksiä ?
voiko abby-brttany saada jopa lapsia? entä jos toinen puoli ei haluakaan ?
Vaikea tilanne... ihan jo siinäkin suhteessa, että kun toinen kuolee, voidaanko hänet operoida irti, ettei toinenkin menehtyisi. Jos olisi päinvastoin - yhteinen pää ja jakautunut alavartalo - olisi ongelma muutenkin huomattavasti vähäisempi. Eipä taida paljon auttaa asiaa, mitä täällä virnuillaan. Ei, ei mun pieni järki käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Eli joutuuko Brittany raiskatuksi ja Abby toimii kanssaraiskaajana? Toihan on kertakaikkiaan järkyttävä tilanne.
Voihan se kieltäytyä jos ei halua lainata osuuttaan elimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat valmistuneet opettajiksi.
Joo voisi olla elämä hankalaa jos olisi erilaiset uratoiveet
Voisihan toinen olla työttömänäkin
Mutta joutuisi joka päivä kouluun silti opettamaan
Kai voivat tehdä toistakin työtä, jenkeissä monilla on kaksi työtä
Saavat kuulemma vain yhden opettajan palkan. Outoa, kun se työ vaatii päätä.
Vierailija kirjoitti:
voiko abby-brttany saada jopa lapsia? entä jos toinen puoli ei haluakaan ?
Voi ja kuulemmat molemmat haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaksi päätä, on kaksi eri mieltä ja kaksi eri ihmistä. Yhteinen keho ei sitä asiaa muuksi muuta.
Mutta jos toinen tekisi rikoksen ja joutuisi vankilaan niin sitten molemmat joutuisi vankilaan, myös se viaton
Sitten sille viattomalle pitäisi maksaa hurjat korvaukset syyttömänä vankilassa pitämisestä. Mutta toisaalta jos joku siamilainen kaksonen olisi vaikka aiheuttanut pahan vamman potkaisemalla jotakuta, kumman piikkiin se menisi, jos jalat ovat yhteiset?
Eiköhän oikeudessa voi sanoa että ei ollut mukana. Ja eikö ne kontrolloi molemmat yhteisiä raajoja, niin liikkuukohan ilman lupaa?
Neuvostoliitossa oli kyllä surullinen tapaus kaksosista, joista toinen teki toisen elämästä helvetin, eikä pakoon päässyt kun olivat kiinni.
Mä en usko, että tuo on mikään aito avioliitto, jotain kaveruutta ehkä ja keino saada julkisuutta tosi TV ohjelmalleen. Eihän noilla kai muuta työtä ole.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Helposti menee nimet sekaisin parittelun aikana. Abby ja Brittany voivat sitten loukkaantua vuorotellen.
Joo, sinä et ole parisuhteessa, ei tarvi erikseen kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinenkin kaksosista löytää miehen niin panevatko molemmat miehet samaa reikää vuorotellen? Nukkuvatko molemmat miehet samassa sängyssä kaksosten kanssa yhtä aikaa?
On törkeää ihmetellä tuollaista, mutta et ole ainoa. Ihminen on luonnostaan utelias olento.
Onhan tuo järkyttävää. Et rakasta miestä, mutta silti hän panee sinua jatkuvasti ja elää onnellista elämää toisen puolikkaasi kanssa, etkä voi asialle mitään. Ei tuo ole tervettä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Meni Abbyn kanssa lakisyistä, Jenkeissä ei voi olla naimisissa kahden kanssa, mutta eiköhän kaikki ole jutussa mukana.
Jotkut mormonit ovat ja heitä esitellään jopa TV:ssä
Vierailija kirjoitti:
sittenhän aviomies tavallaan r ai s kaa sen toisen puoliskon eli Brittanyn koko ajan koska tämä ei ole aviliitossa eikä halua ehkä seksiä ?
Voihan niillä ihan hyvin olla kolmen kimppa ihan sovussa ja suunnitellusti. Mies ei vaan ole voinut mennä naimisiin molempien kanssa, sillä se ei ole laillista.
Tuntuisi oudolta pussata kun kolmas naama olisi siinä liki. Entäs kaikki intiimipuheet? En siskoni kanssa puhuisi niitä juttuja, mutta mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, samat elimet, mutta eri pää. Eli on vain sopeuduttava, muuten elämä ei toimi.
Toinen rakastui mieheen, josta toinen ei ole kiinnostunut ja se siitä. Muu kroppa toimii taas eri tavalla. Erikoista joo, mutta varmaan ihan toimivaa.
Ja kun aika on kypsä, niin ehkä toinenkin avioituu. Silloin kaikki muuttuu taas. Ei sen kummempaa. Elämä on ihmeellistä ja ihanaa.
Eli samaa pimpsaa mutta eri naisen pään kanssa käyttää myös toinen aviomies? Kumpikohan sitten mahtaa synnyttää mikäli raskautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tilanne... ihan jo siinäkin suhteessa, että kun toinen kuolee, voidaanko hänet operoida irti, ettei toinenkin menehtyisi. Jos olisi päinvastoin - yhteinen pää ja jakautunut alavartalo - olisi ongelma muutenkin huomattavasti vähäisempi. Eipä taida paljon auttaa asiaa, mitä täällä virnuillaan. Ei, ei mun pieni järki käsitä.
Eihän tuo ole mahdollista että vain toinen kuolee kun yhteinen keho. Mutta mitenkähän jos toinen saa esimerkiksi aivoinfarktin, vaikuttaako toiseenkin. Tai jokin osuma päähän. Tuleeko toisesta ikuisesti vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Ajokortinkin kumpikin ajaa ja sotu oma kummallakin.
Kai voivat tehdä toistakin työtä, jenkeissä monilla on kaksi työtä