Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siamilaisista kaksosista vain toinen, Abby, meni naimisiin, mitä se tarkoittaa Brittanylle?

Vierailija
26.04.2024 |

En ymmärrä miten he päätyivät siihen että tämä on oikein. Mitä tämä tarkoittaa Brittanylle? Vai eivätkö Abby ja se mies aio olla intiimisti ollenkaan? Kaksosillahan on yhteinen lantio ja sukuelimet.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muistan oikein, Brittany lukee tai kuuntelee musiikkia, kun sisko harrastaa seksiä miehensä kanssa. Siamilaisena kaksosena ei ikinä voi nauttia yksityisyydestä, kuten muut ihmiset. Turha vaatia kaiken muun hankaluuden lisäksi siamilaisia kaksosia luopumaan parisuhteista.

Ei voi kuitenkaan kieltää etteikö tuo vähän kolmenkimppaa ole.

Vierailija
42/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat valmistuneet opettajiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole keskustelleet yhdessä onko mies sopiva. Jos toinen pitäisi miestä vastenmielisenä niin eihän se toimisi 

Vierailija
44/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voisi olla elämä hankalaa jos olisi erilaiset uratoiveet

Vierailija
45/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvätkö tätä keskustelua oikeasti aikuiset ihmiset? Voi hihhihhii sentään kun on hassunhauskaa! 

Hanki elämä, katso nyt itseäsi. Triggeröidyt jostain vauvapalstan hölmöstä ketjusta ja vietät taas viikonlopun yksin, tarttisko tehdä jotain?

Vierailija
46/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan toinen olla työttömänäkin

Vierailija
47/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte ottaa suihin siskonsa mieheltä.

Vierailija
48/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Tuo mies on varmasti todella pervo. En keksi muuta syytä miksi olisi alkanut suhteeseen.

Olipa sulla typerä komentti. Mulle on monesti sanottu, että mun mies ois sairas vain siksi kun seurustelee minun kans kun olen niin lyhyt. Juu, 148cm ja ikä kolmessakymmenissä. Tulee sinunkaltaisista möläyttelijöistä aina se fiilis, että enkö minä saa kokea rakkautta ilman, että mun mies leimataan oudoksi. Sama pätee ketjun aiheeseen. Eikö siamilainen kaksonen saa nauttia rakkaudesta ja parisuhteesta ilman, että hänen kumppaniaan katsotaan kieroon?

Vierailija
49/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettavaa, että on löytynyt mies tähän kuvioon. 

50/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he oikeasti ovat molemmat naimisissa tuon miehen kanssa, mutta virallisesti on kirjattu että vain toinen on? Vai mitä heidän osavaltionsa laki sanoo moniavioisuudesta? Luin äsken aiheesta kirjoitetun jutun, ja siinä mainittiin että Brittanya ei ollut kirjattu vihkimisen todistajaksi. Tästä tulee mieleen että Brittany ei ole avioliitossa ulkopuolinen.

En ole moniavioisuuden kannattaja, mutta tuo on erikoistapaus. Abby ja Brittany kun kuitenkin ovat yksi ruumis.

Olen nähnyt useita dokumentteja ja haastatteluja näistä kaksosista, ja he ovat kumpikin omanlaisiaan persoonia. Abby on rohkea, Brittany ujo jne. Kaksi yksilöä yhdessä ruumiissa.

Vierailija
51/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkiiko kumpikin seksissä? 

Vierailija
52/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun myös brittany menee jonkun kanssa naimisiin ja aina kun on intiimisti puolisonsa kanssa, niin abby joutuu pettämään miestään

No joo kyl tää on sellanen perustavanlaatuinen dilemma että... Ja onko tytöillä siis eri henkilöllisyys... Joo pakosti kai, vastaan omaan kysymykseeni. No entä jos molemmat ovat naimisissa ja yrittävät lasta niin kumman se syntyvä lapsi on? 

Olen kuullut että toinen haluaisi lapsen ja toinen ei. Jos saavat lapsen niin lapsellahan on sitten 2 äitiä. Vaikka toinen ei identifioituisi lapsen äidiksi eikä esim imettäisi lasta oman puolen tissistään, niin ei pääse rääkyvää lasta ikinä pakoon.

Vierailija
53/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan molemmilla suut joihin voi työntyä nytkyttämään.

Vierailija
54/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne tekee jos toista panettaa mutta toisella päätä särkee?

Vierailija
55/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Tuo mies on varmasti todella pervo. En keksi muuta syytä miksi olisi alkanut suhteeseen.

Olipa sulla typerä komentti. Mulle on monesti sanottu, että mun mies ois sairas vain siksi kun seurustelee minun kans kun olen niin lyhyt. Juu, 148cm ja ikä kolmessakymmenissä. Tulee sinunkaltaisista möläyttelijöistä aina se fiilis, että enkö minä saa kokea rakkautta ilman, että mun mies leimataan oudoksi. Sama pätee ketjun aiheeseen. Eikö siamilainen kaksonen saa nauttia rakkaudesta ja parisuhteesta ilman, että hänen kumppaniaan katsotaan kieroon?

Pervotkin ovat ihmisiä siinä missä muutkin, ei siitä pidä loukkaantua, vaikka oma mies sellainen onkin.

Vierailija
56/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinenkin kaksosista löytää miehen niin panevatko molemmat miehet samaa reikää vuorotellen? Nukkuvatko molemmat miehet samassa sängyssä kaksosten kanssa yhtä aikaa?

He päättävät varmasti nukkumisjärjestelyt yhdessä, kuten muutkin pariskunnat.

Ei muissa pariskunnissa tarvitse mitään nukkumisjärjestelyjä ellei ole jokin sisarvaimosuhde. Tämähän tavallaan on kun miehellä on tavallaan 2 vaimoa

Vierailija
57/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihkiiko kumpikin seksissä? 

Toinen koittaa nukkua kun yhdet köyrii siinä vieressä.

Vierailija
58/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan toinen olla työttömänäkin

Mutta joutuisi joka päivä kouluun silti opettamaan

Vierailija
59/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kantsis työstää niitä traumojaan jos tällainen palsta menee noin pahasti tunteisiin

Vierailija
60/101 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun myös brittany menee jonkun kanssa naimisiin ja aina kun on intiimisti puolisonsa kanssa, niin abby joutuu pettämään miestään

No joo kyl tää on sellanen perustavanlaatuinen dilemma että... Ja onko tytöillä siis eri henkilöllisyys... Joo pakosti kai, vastaan omaan kysymykseeni. No entä jos molemmat ovat naimisissa ja yrittävät lasta niin kumman se syntyvä lapsi on? 

Olen kuullut että toinen haluaisi lapsen ja toinen ei. Jos saavat lapsen niin lapsellahan on sitten 2 äitiä. Vaikka toinen ei identifioituisi lapsen äidiksi eikä esim imettäisi lasta oman puolen tissistään, niin ei pääse rääkyvää lasta ikinä pakoon.

Hoida lapsesi kun kerran sen halusitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi