Vaihdoin juuri kesärenkaat alle, 30min homma. Tekosyysi mikset vaihda itse?
30min meni vaikka ihan käsin ruuvailin ja tuohon sisältyy kaikki tunkkaamiset ja rengaspaineiden tarkistukset. Olen autoillut vuodesta 2006 eikä tullut mieleenkään että maksaisin tällaisesta, aina vaihtanut itse.
Kommentit (71)
Miksi tehdä itse, kun ei tarvitse?
Välilevynpullistuma. Kelpaako AP:lle?
Ei vaan kiinnosta tehdä itse. Työssäni saan ruuvailla ihan riittävästi, ei huvita enää vapaa-ajalla.
No kun auto hävisi jo pari vuotta sitten pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihtaessa paljon etuja:
-voi tarkistaa auton vetoniveliä, iskareita, jarrupaloja jne että ovat kunnossa
-tietää missä renkaat olleet niin voi kierrättää jotta kuluvat tasaisesti
-saa tasan oikeaan momenttiin, ei ylikiristetä
-tarkalla mittareilla tasan oikeat paineet
Niin voi tehdä myös huoltofirma.
Normi renkaidenvaihtohinnalla eivät todellakaan tee noita. Ehkä jos maksat satasen vaihdosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihtaessa paljon etuja:
-voi tarkistaa auton vetoniveliä, iskareita, jarrupaloja jne että ovat kunnossa
-tietää missä renkaat olleet niin voi kierrättää jotta kuluvat tasaisesti
-saa tasan oikeaan momenttiin, ei ylikiristetä
-tarkalla mittareilla tasan oikeat paineet
Niin voi tehdä myös huoltofirma.
Normi renkaidenvaihtohinnalla eivät todellakaan tee noita. Ehkä jos maksat satasen vaihdosta
No mitä sitten?
Me vaihdetaan talviautosta kesäautoon, renkaat noihin vaihdetaan korjaamolla kun on tarvis.
Mikä on apn tekosyy sille että että ei ole erikseen kesä- ja talviautoa?
Köyhyys?
Koska haluamme työllistää ja maksamme palvelusta, koska meillä on varaa ja sen ajan voimme nauttia elämästä.
Haluan osallistua työllistämiseen. Saavat sitten köyhät töitä.
Mikä on ap:n tekosyy sille, ettei voi jakaa omista rahoistaan toisille?
Kiitos että tuotte firmaani autonne renkaanvaihtoon, on hyvin palkatuilla duunari työntekijöillä töitä teidän takia ja itse saan hoidella firman asioita 8kk lämpimässä aurinkoisessa paikassa. Ei kannata aliarvioida duunareita, monet tienaa enemmän kuin perus akateeminen.
Minulla on varaa maksaa vaihdosta ja maksan myös rengashotellista. 😊
Mä vaihdan itse. Mutta kyllä siinä reilu tunti menee kun ei jaksa enää, eikä tarttekkaan kiireellä tehdä.
Inhottavaa ja likaista hommaa. Kotona ei ole toimivia tiloja, pitää pitkä matka raahata renkaita pestäviksi ja sitten taas varastoon. Paljon mieluummin maksan siitä että joku hoitaa homman käydessäni sillä aikaa ostoksilla.
Renkaat ovat rengashotellissa. Mikä järki olisi hakea ne säilöstä, vaihtaa kotipihalla ja viedä toinen rengassarja takaisin säilöön?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varaa maksaa vaihdosta ja maksan myös rengashotellista. 😊
Kuten myös. Tänään vaihtui kiekot Motonetissa.
En hetkeäkään usko että kukaan selviää 30 minuutissa. Miten peset ja kuivaat renkaat tossa ajassa? Eihän kukaan niitä likaisina laita varastoon.
Auton kuljettaja hoitaa vaihdoin. Miksi edes vaivautuisin?
Regasliike tekee sen puolestani ja lisäksi säilyyttää ne renkaat. Miksi itse vaivautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö, laita video todisteeksi.
Kyllä se nopeasti menee kun nosta auton koko keulan/perän kerralla, tarvii vain 2 kertaa tunkata
ap
Ja silti meni puoli tuntia? Vai aloititko ajanottamisen siitä, kun lähdit hakemaan kesärenkaita tallin nurkasta, ja lopetit siihen, kun talvirenkaat olivat siistissä pinossa siellä nurkassa? Muutkin välineet oikeilla paikoillaan ja kädet pesty?
En osaa, en edes tiedä miten ne avataan.
N42