Miksi naiset ottavat tatuointeja?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien ottaminen on itsetuhoista.
Perustele.
Mulla on laaja suku ja tuttavapiiri + työkavereita ja ne ketkä ovat tatuointeja ottaneet ovat olleet itsetuhoisia.
He käyttävät poikkeuksetta erilaisia päihteitä, alkoholia, huumeita ja tupakkaa. Yksi istuu parhaillaan vankilassa ja ei todellakaan talousrikoksista.
Työporukasta koeajan jälkeen potkitaan pois töistä. Monella henkilökohtainen kriisi on liittynyt tilanteisiin jolloin tatuointeja on hankittu. Rahaa ei riitä omien lasten hyvinvointiin, mutta aina yksi tatska mahtuu johonkin kohtaan. Todella säälittävää. Järjetöntä touhua.
Aijaa, no minulla on läheisiä, kaveri ja työkavereita joilla on tatuointeja. Yksi: äärimmäisen siisti ja säntillinen ihminen, tarkka, avulias, ahkera. Ei polta eikä käytä päihteitä, ei käy baareissa eikä festareilla. Toinen: esimerkillinen työkaveri, korkea työmoraali ja moitteeton työnjälki, aina ajallaan töissä ja reilu kuin mikä. Ei polta, eikä käytä päihteitä.
Kaveri? Vähän taiteellinen. Fiksu, taitava käsistään. Eläinrakas ja tykkää lukemisesta.
Ei polta. Juo harvoin.
Hm.
Jäi kommentti jonnekkin moden haltuun. Yritän uudestaan.
ihmiset ovat ottaneet/tehneet tatuointeja läpi maailman historian. Vanhin tatuoitu ihminen oli muumio ötzi, joka eli n. yli 5000vuotta sitten.
Eri heimoilla ympäri maailmaa on ollut ja on edelleen erinäisiä tatuointeja ja niihin liittyviä tarinoita.
nykyään voi olla pappeja että poliiseja jotka ovat tatuoitu. Ei se tee ihmistä sen erikoisemmaksi. Jos sinusta tatuoinnit eivät sovellu kenellekkään niin ei minustakaan ripsien pidennkykset ja huuli täytteet ole kivoja. Jokaisella saa olla oma mielipide, mutta ei sitä aina joka tilanteessa tarvitse ilmaista. Joskus sitä jopa tekee itsestään pellen kun laukoo mitä sylki suuhun tuo.
jokainen eläköön omaa elämää ja elkäät tuomitko kenenkään muun ulkonäköä
Voisitteko tatuoidut kertoa paljonko niihin tastkoihin on mennyt rahaa? Eikö ne maksa satoja euroja? Nykyään kai monelle tutun tuttu tekee harjoitteluna 50€/tatuointi ja sen kyllä huomaa.
Koska mä nyt vaan halusin ottaa tanskan. Ja se oli mun mielestä siistin näköinen. Siksi.
Jos laadukkaan tatuoinnin haluaa niin, riippuu tietenkin myös tatuoinnin koosta, mutta kyllä näihin satoja euroja uppoaa.
Mun hihani on maksanut 1800 euroa. Kolme sessiota eli kolme viiden/ kuuden tunnin päivää. Artistin hinta 125 euroa/ tunti. Kyseinen naisartisti ollut alalla 11 vuotta. Hieman sain alennusta, koska olen vanha tuttu asiakas. On tehnyt mulle muitakin tatuointeja.
Yrittäkää vihdoinkin ottaa yhteyttä teitä miellyttäviin naisiin.. https://tinyurl.com/4dh45fbc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaat ottaa ku muutkin ottaa.
No suurin osa ihmisistä kyllä taitaa olla ottamatta tatuointeja. Eikö se ole vielä lampaampaa olla ottamatta? Jos haluat oikein massasta poiketa niin tatuoi koko kroppasi.
80-90% 20-30 vuotiaista naisista omaa tatuointeja.
Tatuoinnit kertoo elämän arvoista. Esim. aikuisviihdetähdillä on kaikilla tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitsee on se, että itse tykkään itsestäni, vartalostani ja ylipäänsä elämästäni.
Perustele
Elän omaa elämääni. Itsensä kanssa joutuu elämään sinne kuolemaan saakka, joten paras elää niin että itse on itseensä tyytyväinen.
Kauanko kakkua vielä jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Jäi kommentti jonnekkin moden haltuun. Yritän uudestaan.
ihmiset ovat ottaneet/tehneet tatuointeja läpi maailman historian. Vanhin tatuoitu ihminen oli muumio ötzi, joka eli n. yli 5000vuotta sitten.
Eri heimoilla ympäri maailmaa on ollut ja on edelleen erinäisiä tatuointeja ja niihin liittyviä tarinoita.nykyään voi olla pappeja että poliiseja jotka ovat tatuoitu. Ei se tee ihmistä sen erikoisemmaksi. Jos sinusta tatuoinnit eivät sovellu kenellekkään niin ei minustakaan ripsien pidennkykset ja huuli täytteet ole kivoja. Jokaisella saa olla oma mielipide, mutta ei sitä aina joka tilanteessa tarvitse ilmaista. Joskus sitä jopa tekee itsestään pellen kun laukoo mitä sylki suuhun tuo.
jokainen eläköön omaa elämää ja elkäät tuomitko kenenkään muun ulkonäköä
Tatuointi ja itsensäsilpominen oli pakanoiden tapa mikä melkein hävisi monoteismi uskontojen myötä. Pakanat myös harrasti kannibalismia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitsee on se, että itse tykkään itsestäni, vartalostani ja ylipäänsä elämästäni.
Perustele
Missä voi nähdä sinun videoita? Xhamster?
Luonnossauleensä myrkylliset eliöt viestittävät toksisuudestaan huomiota herättävällä värillä ja muista erottuvalla ulkonäöllä. Sama pätee ihmisiinkin.
Jaahas, nämä sällit luulevat tietävänsä kaiken aasialaisista tytöistä. Moni aasialainen tyttö muuten ihailee ns. pahistyttölookia, jossa nimenomaan kropassa on tatuointeja, vaikka irrotettavia sellaisia. Googlatkaa "ABG". Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ei ota. Japanilaisilla naisilla onkin järkeä. Toisin kuin suomiakoilla... M28
Joo järjen takia tietenkin jättävät ottamatta, ei suinkaan kulttuurin. 🙄
Nuorten asenne tatuointeihin on jo positiivinen ja hyväksyvä. Moni jo ottaa tatuointeja ja moni ottaisi jos se ei olisi yhteiskunnallisesti hankalaa. Vaikka ne töissä voikin piilottaa, moni haluaa myös voida mennä onseniin vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaat ottaa ku muutkin ottaa.
No suurin osa ihmisistä kyllä taitaa olla ottamatta tatuointeja. Eikö se ole vielä lampaampaa olla ottamatta? Jos haluat oikein massasta poiketa niin tatuoi koko kroppasi.
80-90% 20-30 vuotiaista naisista omaa tatuointeja.
Älä nyt paskaa jauha.
Suunnilleen tuon ikäisistä ihmisistä arviolta viidesosalla on tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat miellyttää tatuoinneista tykkäävää miestä, tietenkin.
Tämä on ainoa totuus. Sanoi mitä sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nämä sällit luulevat tietävänsä kaiken aasialaisista tytöistä. Moni aasialainen tyttö muuten ihailee ns. pahistyttölookia, jossa nimenomaan kropassa on tatuointeja, vaikka irrotettavia sellaisia. Googlatkaa "ABG". Ei mulla muuta.
No eiväthän nämä muuta osaa kuin fetisoida aasialaisia. Tuskin ovat Aasiassa päin edes käyneet, saati asuneet kun eivät tiedä mitään muuta kuin jonkun pintapuolisen kuvan joka kaikkoaa heti kun tutustuu kulttuuriin ja viettää siellä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiväthän nämä muuta osaa kuin fetisoida aasialaisia. Tuskin ovat Aasiassa päin edes käyneet, saati asuneet kun eivät tiedä mitään muuta kuin jonkun pintapuolisen kuvan joka kaikkoaa heti kun tutustuu kulttuuriin ja viettää siellä aikaa.
Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde, joten tietävät enemmän nuoret miehet japanilaisista naisista kuin keski-ikäiset palstanaiset, jotka ei matkustele Japanissa vuosittain.
En pidä tatuoinneista, mutta te naistenhaukkuja olette kyllä niin saatanan noloja että tekisi mieli alkaa käyttää jotain feikkitatuointeja että saatte syyn kihistä.
Elän omaa elämääni. Itsensä kanssa joutuu elämään sinne kuolemaan saakka, joten paras elää niin että itse on itseensä tyytyväinen.