Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ottavat tatuointeja?

Vierailija
26.04.2024 |

Selittäkää, naiset. 

Kommentit (199)

Vierailija
81/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien ottaminen on itsetuhoista.

Vierailija
82/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että lähes kaikki tatuoimattomat miehet ovat rumia ja tylsiä? Sellaisia juntteja.

Tatuoidut miehet ovat rumia, tylsiä ja tyhmiä. Tatuoimattomat komeita, rikkaita ja hyvissä ammateissa. Päihteettömiäkin. 10+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Vierailija
84/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ei ota. Japanilaisilla naisilla onkin järkeä. Toisin kuin suomiakoilla... M28

Ne on myös hoikkia ja ystävällisiä.

Vierailija
85/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu nainen on kuin koiranpaskan tahrima tienpiennar.

Onko tuo vastaus ap:n kysymykseen vai vain lapsellinen yritys haastaa riitaa netissä, kun ei muutakaan elämää ole?

Ei kumpaakaan, vaan se on mielipiteeni.

Miksi koit tarpeelliseksi turauttaa sen tänne? Vai onko sinulla yleisempikin tapa kulkea ympäriinsä laukomassa mielipiteitäsi muista ihmisistä? Arvosteletko kanssaihmisten ulkonäköä aina kun sattuu siltä tuntumaan? Haukutko esim. kaupan kassan tai satunnaisen ohikulkijan, ellei hänen olemuksensa miellytä sinua? Miten lähipiirisi suhtautuu asiaan?

Vierailija
86/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu nainen on kuin koiranpaskan tahrima tienpiennar.

Onko tuo vastaus ap:n kysymykseen vai vain lapsellinen yritys haastaa riitaa netissä, kun ei muutakaan elämää ole?

Ei kumpaakaan, vaan se on mielipiteeni.

Miksi koit tarpeelliseksi turauttaa sen tänne? Vai onko sinulla yleisempikin tapa kulkea ympäriinsä laukomassa mielipiteitäsi muista ihmisistä? Arvosteletko kanssaihmisten ulkonäköä aina kun sattuu siltä tuntumaan? Haukutko esim. kaupan kassan tai satunnaisen ohikulkijan, ellei hänen olemuksensa miellytä sinua? Miten lähipiirisi suhtautuu asiaan?

Ei taida juurikaan törmäillä livenä ihmisiin hän, jotenkin paistaa tuosta tavasta kommunikoida. Täällä huutaa tuskaansa, kun ei lähipiiri enää jaksa kuunnella.

Vierailija
87/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaisi mies, jolla ei ole tatuointeja. Harvemmin sellaiset miehetkään inhoaa tatskoja naisilla.

Jep, kokemukseni mukaan tatuoidut miehet nimenomaan haluavat tatuoidun naisen. Olen tatuoimattomana tapaillut tatuoitua miestä, joka heti alkoi suunnittelemaan mulle tatskoja. Selvästi häntä häiritsi ettei minulla ollut. Kovin pitkäkisi aikaa en hänelle kelvannutkaan ja nykyisellä naisellaan ilmeisesti on tatskoja.

Vierailija
88/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole, mut kukin tyylillään.

Vierailija
89/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tykkää pojista ja toinen tytöistä? Miksi joku tykkää matkustella ja toinen ei? Miksi joku tykkää asua maalla ja toinen kaupungissa?

se on kuule ap jokaisen ihan oma valinta/mielipide

vaikka sinä et tykkäisi niin toinen voi silti tykätä

Vierailija
90/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ottavat?  Minä olen 45v. Olen 15 vuotta pohtinut tatuointia. Nyt menen ottamaan. 

En aiemmin uskaltanut, vaikka haaveilin. Minulta on aina odotettu tiettyjä asioita, uraa, miestä, lasten määrää...jne jne.  Kaikki tuntuu kuin ulkopuolelta kirjoitettu. Ja ennenkaikkea kulissit on pidettävä pystyssä. Aina on oltava paremmin, hienommin ja upeammin kuin muilla ulospäin. Negatiivisuuksia peitellään hamaan harmauteen saakka. Sanon suoraan; väsyttävää.

Oma äitini kuoli joku aika sitten, ja vei kulissien ylläpitämisen kyllä jollekin ylemmälle tasolle. Paljastui salaisuuksia salaisuuksien perään. Kuolinpesän selvittämisessä ja raha-asioiden selvittämisessä meni aikaa. Kauan. 

Ja kaiken tuon jälkeen minä totesin; ja paskat. Tunsin jopa jonkinlaista vapautta (vaikka sitä ei varmaan saa sanoa oman vanhemman kuoleman jälkeen). Minä elän minun elämääni, minun ei tarvitse esittää mitään kenellekään. En ole ehkä se kaikkein kaunein enkä laihin. Ihan sama. Minulla on 10 vuotta vanha auto. Aivan sama. Minulla ei ole omakotitaloa(enkä halua). Aivan sama. Minulla ei ole ehkä sitä korkeinta titteliä työpaikalla. Aivan sama. 

Ja minä otan itselleni tatuoinnin, joka kertoo, että minä olen aivan hyvä tällaisen kuin olen, eikä minun tarvitse esittää kenellekään mitään. 

Vierailija
91/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaas nyt naiset itse kertomaan. Miksi tatuointi rintakehään ja kaulaan?

Vierailija
92/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "hihatatuointi eli koko käsi tatuoidaan? 

93/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa niin voi. 

Vierailija
94/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää näyttää muille oma valkoroskaisuutensa.

Vierailija
95/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Mulla on laaja suku ja tuttavapiiri + työkavereita ja ne ketkä ovat tatuointeja ottaneet ovat olleet itsetuhoisia.

He käyttävät poikkeuksetta erilaisia päihteitä, alkoholia, huumeita ja tupakkaa. Yksi istuu parhaillaan vankilassa ja ei todellakaan talousrikoksista.

Työporukasta koeajan jälkeen potkitaan pois töistä. Monella henkilökohtainen kriisi on liittynyt tilanteisiin jolloin tatuointeja on hankittu. Rahaa ei riitä omien lasten hyvinvointiin, mutta aina yksi tatska mahtuu johonkin kohtaan. Todella säälittävää. Järjetöntä touhua.

Vierailija
96/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaas nyt naiset itse kertomaan. Miksi tatuointi rintakehään ja kaulaan?

No itse en ottaisi tatuointia kaulaan, mutta rintakehään voisin ottaa jonkun kauniin ja naisellisen tatuoinnin. Myös molemmat kädet on tatuoitu, toisessa puolihiha ja toisessa kokohiha ja myös toinen jalka on tatuoitu ja syy.. Koska haluan. Koska vartaloni on omani. Ihan sama mitä muut tykkää tai ei tykkää.

Mikä merkitsee on se, että itse tykkään itsestäni, vartalostani ja ylipäänsä elämästäni.

Vierailija
97/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkitsee on se, että itse tykkään itsestäni, vartalostani ja ylipäänsä elämästäni.

Perustele

Vierailija
98/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi "hihatatuointi eli koko käsi tatuoidaan? 

Koska se on kaunista jos tatuointi on hyvin tehty.

Vierailija
99/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasko kulliin jonku tatskan?

t. mies

Vierailija
100/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa jos on ottaakseen, mitä sitten? Ei se sinulle kuulu mitä tuntemattomat laittavat iholleen, olivat he naisia tai eivät.

Minulla ei ole tatuointeja, mutten ole kiinnostunut siitä MIKSI jollain toisella on tatuointeja. Tai jos on hän on niitä jotka tatuoi lähes koko kehon ja silmämunat, ehkä sitten saatan ihmetellä hiljaa.