Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ottavat tatuointeja?

Vierailija
26.04.2024 |

Selittäkää, naiset. 

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertoo elämän arvoista. Esim. aikuisviihdetähdillä on kaikilla tatuoinnit.

Joko et katso yhtään aikuisviihdettä, tai sitten vaihtoehto b: olet säälittävä trolli.

Vierailija
122/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tatuoinneista, mutta te naistenhaukkuja olette kyllä niin saatanan noloja että tekisi mieli alkaa käyttää jotain feikkitatuointeja että saatte syyn kihistä.

Sinä tarvitset ammattiapua. Mene psykiatrille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää näyttää muille oma valkoroskaisuutensa.

Oletko nainen, joka tuli vastaamaan ap:n kysymykseen, vai oletko tuo sama mielipiteitään ympäriinsä oksenteleva naisvihaaja?

Vierailija
124/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaat ottaa ku muutkin ottaa.

Pitää olla cool. 

Vierailija
125/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nämä sällit luulevat tietävänsä kaiken aasialaisista tytöistä. Moni aasialainen tyttö muuten ihailee ns. pahistyttölookia, jossa nimenomaan kropassa on tatuointeja, vaikka irrotettavia sellaisia. Googlatkaa "ABG". Ei mulla muuta.

No eiväthän nämä muuta osaa kuin fetisoida aasialaisia. Tuskin ovat Aasiassa päin edes käyneet, saati asuneet kun eivät tiedä mitään muuta kuin jonkun pintapuolisen kuvan joka kaikkoaa heti kun tutustuu kulttuuriin ja viettää siellä aikaa.

Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde, joten tietävät enemmän nuoret miehet japanilaisista naisista kuin keski-ikäiset palstanaiset, jotka ei matkustele Japanissa vuosittain.

Huvittavaa että luulet kaikkien muiden olevan "keski-ikäisiä palstanaisia". 

Jutuistasi huomaa ettet tiedä mistään mitään etkä juuri japanilaisten kanssa puhu.

Vierailija
126/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tatuoinneista, mutta te naistenhaukkuja olette kyllä niin saatanan noloja että tekisi mieli alkaa käyttää jotain feikkitatuointeja että saatte syyn kihistä.

Sinä tarvitset ammattiapua. Mene psykiatrille.

Samat sanat, naisvihaaja.

Vierailija
127/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nämä sällit luulevat tietävänsä kaiken aasialaisista tytöistä. Moni aasialainen tyttö muuten ihailee ns. pahistyttölookia, jossa nimenomaan kropassa on tatuointeja, vaikka irrotettavia sellaisia. Googlatkaa "ABG". Ei mulla muuta.

No eiväthän nämä muuta osaa kuin fetisoida aasialaisia. Tuskin ovat Aasiassa päin edes käyneet, saati asuneet kun eivät tiedä mitään muuta kuin jonkun pintapuolisen kuvan joka kaikkoaa heti kun tutustuu kulttuuriin ja viettää siellä aikaa.

Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde, joten tietävät enemmän nuoret miehet japanilaisista naisista kuin keski-ikäiset palstanaiset, jotka ei matkustele Japanissa vuosittain.

Ei tarvitse matkustaa jos asuu täällä. 

Vierailija
128/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuvaihmiset heh heh ,on niistä jotain hyötyä kun ruumis pitää tunnistaa,erikoinen tatuointi voi tuoda ruumiille nimen,jos hampaat on  poistettu ja hammaskartasta ei ole hyötyä.

Vierailija
129/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosla noidat brändäävät itsensä. Katso YouTubesta Stephen Darby Ministries ja opit lisää noidista.

Vierailija
130/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sukupuolesta riippumatta lihaleima on lihaleima. Syitä varmaan sitten elimistöönsä haitallisesti kajoamiselleen jokaisella omansa.

Vierailija
131/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimattomana voisin veikata että syyt on samat kuin miehillä. Odotan nyt apn selittävän minulle miksi.

Vierailija
132/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa suoraan miksi. Istuu omaan kauneuskäsitykseen niinkuin joillekin se että on laiha/muodokas/blondi/tummahiuksinen jne. Muistan että joskus 10vuotiaana (30 vuotta sitten!!) löysin kirjastosta kirjan jossa oli vanhoja mustavalkoisia kuvia naisista jotka oli tatuoitu (sirkusihmisiä ja japanilaisen mafian naisia) ja muistan sen tunteen kun selasin kuvia läpi ja mietin että miten ne naiset oli niin kauniita tatuointeineen! Ihan mind blown! Ehkä mä oon sitten sielultani sirkus friikki vaikka olen töissä todella konservatiivisella alalla ja peitän tatuoinnit - vaikka mulle on sanottu että näin ei tartte tehdä. Oon kaveriporukasta ainoa jolla on tatuointeja ja puolisolla on vaan yks pieni kuva :).

Normaalisti en vastaile tämmösiin provoihin mutta oon miettiny myös itse miksi olen ottanut niin paljon tatuointeja ja miksi niistä pidän edelleen.

Vierailija
133/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
134/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottavat tatuointeja monista eri syistä, aivan kuten miehetkin. Tatuoinnit voivat olla tapa ilmaista itseään, juhlistaa tiettyä merkityksellistä tapahtumaa tai henkilöä elämässään, kuten perheenjäsentä tai ystävää.

Ne voivat myös olla taiteellinen ilmaus, joka korostaa omaa persoonallisuutta tai tiettyjä arvoja. Jotkut ottavat tatuoinnin, koska pitävät niitä esteettisinä.

Joillekin naisille tatuoinnit voivat olla osa heidän identiteettiään ja ne voivat myös toimia muistutuksina menneistä kokemuksista, selviytymisestä vaikeuksista tai saavutuksista.

On myös hyvä muistaa, että tatuointien merkitys ja tarkoitus vaihtelevat yksilöittäin. Jokaisella naisella voi olla oma ainutlaatuinen syy tatuoinnin ottamiseen, ja nämä syyt voivat olla hyvin henkilökohtaisia ja monimutkaisia.

No keskistysleirissä oleville tatuoinnit eivät olleet monimutkaisia, pelkkä numerosarja eikä niiden otto ollut vapaaehtoista.

Vierailija
135/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samoista syistä kuin miehetkin. 

Vierailija
136/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottavat tatuointeja monista eri syistä, aivan kuten miehetkin. Tatuoinnit voivat olla tapa ilmaista itseään, juhlistaa tiettyä merkityksellistä tapahtumaa tai henkilöä elämässään, kuten perheenjäsentä tai ystävää.

Ne voivat myös olla taiteellinen ilmaus, joka korostaa omaa persoonallisuutta tai tiettyjä arvoja. Jotkut ottavat tatuoinnin, koska pitävät niitä esteettisinä.

Joillekin naisille tatuoinnit voivat olla osa heidän identiteettiään ja ne voivat myös toimia muistutuksina menneistä kokemuksista, selviytymisestä vaikeuksista tai saavutuksista.

On myös hyvä muistaa, että tatuointien merkitys ja tarkoitus vaihtelevat yksilöittäin. Jokaisella naisella voi olla oma ainutlaatuinen syy tatuoinnin ottamiseen, ja nämä syyt voivat olla hyvin henkilökohtaisia ja monimutkaisia.

Tartteeko näitä tekoälyn vastauksia tunkea joka ketjuun?

Vierailija
137/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, eikä minua kiinnosta muiden tatuoinnit. Jos naamassa, kaulassa ja rystysissä on, niin se nyt on aika rumaa, mutta muuten ei hetkauta minua.

Vierailija
138/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tatuointeja, eikä minua kiinnosta muiden tatuoinnit. Jos naamassa, kaulassa ja rystysissä on, niin se nyt on aika rumaa, mutta muuten ei hetkauta minua.

Tällä tarkoitan siis molempia sukupuolia, en vain naisia.

Vierailija
139/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ei ota. Japanilaisilla naisilla onkin järkeä. Toisin kuin suomiakoilla... M28

Aasialaiset naiset voittaa 100-0 nämä meidän suomalaiset naiset.

Ja silti sinä länkytät täällä päivästä toiseen suomalaisten naisten kanssa? Mikset ole japsien seurassa?

Vierailija
140/199 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ei ota. Japanilaisilla naisilla onkin järkeä. Toisin kuin suomiakoilla... M28

Aasialaiset naiset voittaa 100-0 nämä meidän suomalaiset naiset.

Ja silti sinä länkytät täällä päivästä toiseen suomalaisten naisten kanssa? Mikset ole japsien seurassa?

Koska nuoret miehet käy Japanissa kerran tai pari vuodessa pitämässä hauskaa. Ei tarvitsisi länkyttää, jos tilanne olisi sama ja PS-seutu olisi täynnä japseja samalla tavalla kuin mustia ja muslimeita. Mutta näin ei ole, koska japanilaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi