Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen insinööritason töissä mutta haaveilen salaa duunarityöstä

Vierailija
26.04.2024 |

Siitä että olisi vain se yksi vartin maanantaipalaveri, saisi vetää keltaiset haalarit päälle ja turvakengät jalkaan,tehdä vain mitä on käsketty ja illalla kotiin unohtaen koko työ. Olin omasta halustani yhden harjoittelujakson tällaisessa ja tykkäsin. Olen vain liian pelkuri - ja myös liian vanha sekä vielä kaikenlisäksi pienikokoinen nainen - tällaiseen. Onko muilla samoja ajatuksia? Mihinkään sorminäppäryyttä vaativaan hommaan en sovi ja niitä ei suomessa enää erityisemmin edes ole, vaan nimeomaan tuota raakaa duunia tykkäsiin painaa. Voimaa on kyllä ja olen terve. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit kuunnella niitä rasvaisia amisjuttuja päivästä ja vuodesta toiseen?

Vierailija
2/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on insinööritaso? Kuvaile hieman nykyistä työtäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas haluaisin joskus sen insinöörityön, kun sellaiset paperitkin on pohjalla, mutta ymmärrän kyllä täysin, mitä tarkoitat. Yhdessäkin toimihenkilötyössä käytiin samassa lounaspaikassa, jossa oli raksaduunareita. Äijät istuivat kaikessa rauhassa oman aikansa, ja heidän jokainen liikkeensä oli jotenkin niin harkittu ja "tietoinen" - ne tekee just vain sen, mistä heille maksetaan. Siinä missä oma työ piti suorittaa juostenkusten ja hädin tuskin jossain välissä syöden.

Itsellä duunarihaluja on hillinneet kuitenkin omat muistot siitä, että ei minulle niitä hyviä duunihommia olisi tiedossa kuitenkaan. Pienenä naisena päätyisin taas jonnekin pakkauslinjastolle talon huonoimmalla palkalla. Niin se menee.

Vierailija
4/13 |