YLE: Ministeri Kaisa Juuso sai eduskunnan luottamuksen, samoin hallitus
" Ministeri Kaisa Juuso (ps.) sai eduskunnan luottamuksen äänin 8569. Tyhjää ei äänestänyt kukaan, poissa oli 45 edustajaa.
Hallitus sai luottamuksen äänin 8669. Tyhjää ei äänestänyt kukaan, poissa oli 44 edustajaa."
Lähde: https://yle.fi/a/74-20085726
Mitä ajatuksia kyseinen artikkeli teissä herättää?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se ei olisi ihan yksi vitum maku kuka patsas siinäkin virassa on, niin kyllähän tuo suututtaisi.
Sen verran kuitenkin viihdettä että saa nauraa kun lehdistä lukee että kanisteri ei tiedä mitä omalla hallintoalueella on tehty ja päätetty.
Mikään ei ole enää noloa. Mikään ei voi tulla yllätyksenä.
Ongelma vaan on se että ihmiset joutuvat elämään näiden idioottimaisten päätösten luomassa todellisuudessa hyvin pian.
Mikä ongelma se on? Tätähän te halusitte, minä ainakin aion rikastua teidän muiden hädällä nyt kun lojaalius omiaan kohtaan ei ole enää suomalainen arvo.
Tavallaan surullista, mutta ajattelen samalla tavalla. Etsin jo nyt kaikkea mitä voisin ostaa hädässä olevilta ihmisiltä ja firmoilta halvalla.
Samaa tein 1990 luvun alussa kun Aho ja Viinanen tekivät tämän saman minkä EK/ Orpo nyt.
Tienataan nyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Maan tapa , eivät eroa mistään syystä . Muualla maailmalla voi joutua eroaa pienestäkin rikkeestä mutta täällä pidetään kynsin hampain paikasta kiinni ja kaverit pitää puolia.Teatteria koko luottamuspula jolla kalastellaan kansan ääniä .
On tärkeää huomata, että näin ei ole aina ollut. Ministereitä on eronnut tai painostettu/pakotettu eroamaan jos on jäänyt kiinni valehtelusta, ollut jotain yksityiselämän skandaalia jne. Se, että mikään ei hetkauta eikä millään ole mitään väliä ei ole maan tapa. Se on tämän hallituksen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se ei olisi ihan yksi vitum maku kuka patsas siinäkin virassa on, niin kyllähän tuo suututtaisi.
Sen verran kuitenkin viihdettä että saa nauraa kun lehdistä lukee että kanisteri ei tiedä mitä omalla hallintoalueella on tehty ja päätetty.
Ongelma vaan on se että ihmiset joutuvat elämään näiden idioottimaisten päätösten luomassa todellisuudessa hyvin pian.
Mikä ongelma se on? Tätähän te halusitte, minä ainakin aion rikastua teidän muiden hädällä nyt kun lojaalius omiaan kohtaan ei ole enää suomalainen arvo.
Tavallaan surullista, mutta ajattelen samalla tavalla. Etsin jo nyt kaikkea mitä voisin ostaa hädässä olevilta ihm
Mitä surullista siinä nyt muka on?
Kyllä näille pälleille kerrottiin miten tää toimii, itse päästivät ennakkoluulonsa ja pelkotilansa tekemään päätökset puolesta, se on se punikki vassari niin kamala kun sillä ei ole edes helppojanratkaisuja ja mielikuvitusvihollisia joita syyttää. : >
Ei me olla vastuussa siitä että noi antaa pissiä itseään silmään vaan me pelastetaan ne omalta kädettömyydeltään, eivät osaamedes omista asioistaan huolehtia niin me herran amosta ja hyvyydestämme otamme ne omistamsen vastuut harteillemme.
Ei mun koirakaan mitään omista eikä se ole surullista.
Mielestäni saisi suoraan leikata pois nuo poissaolevat, mitä tuollaisella turhalla löysällä tavaralla oikein tekee jotka vain korkeaa palkkaa imevät valtion kassasta.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan pitäisi otsikoida "Juuso sai hallituksen luottamuksen" eikä eduskunnan. Enemmistöhallitus antaa aina luottamuksen edustajilleen ja itselleen jos ei mitään ihmeellistä tapahdu. Hyvää tässä hallituksessa on selkeä vastuu tehdyistä päätöksissä ja se on oikeistolla. Yksikään vasemmistopuolue ei ole vastuussa näistä asioista!
Juuri tästä syystä vasemmisto ei missään tapauksessa halua hallituksen kaatumista, koska siinä saattaisi joutua itse vastuuseen ja tekemään ikäviä päätöksiä. Siksi huolehtivat, että teatteri toimii mutta hallitus pysyy pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan tapa , eivät eroa mistään syystä . Muualla maailmalla voi joutua eroaa pienestäkin rikkeestä mutta täällä pidetään kynsin hampain paikasta kiinni ja kaverit pitää puolia.Teatteria koko luottamuspula jolla kalastellaan kansan ääniä .
On tärkeää huomata, että näin ei ole aina ollut. Ministereitä on eronnut tai painostettu/pakotettu eroamaan jos on jäänyt kiinni valehtelusta, ollut jotain yksityiselämän skandaalia jne. Se, että mikään ei hetkauta eikä millään ole mitään väliä ei ole maan tapa. Se on tämän hallituksen tapa.
Oli myös edellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan pitäisi otsikoida "Juuso sai hallituksen luottamuksen" eikä eduskunnan. Enemmistöhallitus antaa aina luottamuksen edustajilleen ja itselleen jos ei mitään ihmeellistä tapahdu. Hyvää tässä hallituksessa on selkeä vastuu tehdyistä päätöksissä ja se on oikeistolla. Yksikään vasemmistopuolue ei ole vastuussa näistä asioista!
Juuri tästä syystä vasemmisto ei missään tapauksessa halua hallituksen kaatumista, koska siinä saattaisi joutua itse vastuuseen ja tekemään ikäviä päätöksiä. Siksi huolehtivat, että teatteri toimii mutta hallitus pysyy pystyssä.
Muistakaa siis kansalaiset että mitään ei kannata edes yrittää! Kaikki muutkin on yhtä pahoja kun me meidän sanomisten mukaan!
Tää on ihan parasta, mä pystyn kertoon avoimesti mitä me oikeasti tarkoitetaan näillä meidän jutuilla ja kukaan ei uskalla pistää edes vastaan, antavat mun tehdä niille ihan mitä mä tykkään.
Arvatkaas kuka on kymmenkertaistanu omaisuutensa näiddn tALkoIdEn keskellä? Minä!
Ime persettä köyhä jos ei miellytä, mä saan vielä veroalen tähän päälle että on millä ostaa teidän kuspasia koteja : DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa siis kansalaiset että mitään ei kannata edes yrittää! Kaikki muutkin on yhtä pahoja kun me meidän sanomisten mukaan!
Tää on ihan parasta, mä pystyn kertoon avoimesti mitä me oikeasti tarkoitetaan näillä meidän jutu
Tää muuten toimii ulkonakin, joku äijä sai viime viikonloppuna oikein kunnolla turpaansa sivullisilta kun yritti puuttua mun keulimiseen, töitä tekevät ihmiset on kun vajaaälyisiä eläimiä, karjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että olen ERITTÄIN vahingoniloinen tästä. Hitaimmallekin PS- äänestäjälle realisoituu hyvin pian, mitä nämä sote-muutokset tarkoittaa ja miten hyvin tämä ministeri Juuson "ottaa ambulanssin ja menee erikoissairaanhoitoon" toimii. Tietämättömälle tiedoksi että julkinen terveydenhuolto ei toimi noin. Yhteenkään erikoissairaanhoitoon ei vaan "mennä" ja ambulanssikyydin saa ainoastaan hätätapaukset jotka tarvitsevat kuljetuksen ajaksi ensihoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Noin moni poissa töistä tärkeänä päivänä!!!
Sopivat ilmeisesti keskenään, kuinka monta voi olla poissa molemmilta laidoilta ilman vaikutusta äänestystulokseen.
Ei tämä oikein muuten selity, että aina näistä on poissa noin 25% porukasta. Etenkin perjantaina.
Eli ihan täyttä showta kansalle.
Tietysti, koska oikeistopuolueiden kansanedustajia on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan surullista, mutta ajattelen samalla tavalla. Etsin jo ny
Te varmaan kuulutte johonkin WEF-illuminaattiin. Sinne pääsee yllättävän huonolla kirjoitustaidolla.
Vierailija kirjoitti:
Äänet olivat siis 85-69 ja 86-69.
AP
Vasemmisto viihtyy kuusysissä vihreiden kanssa.
"Te varmaan kuulutte johonkin WEF-illuminaattiin. Sinne pääsee yllättävän huonolla kirjoitustaidolla."
Mitähän sviidua mä teen jollain kirjotustaidolla, niin kauan kun mä omistan ja määrään kaiken niin minä päätän mitä on oikeinkirjotus, ihan samanlailla kun mä saan jo päättää sanojen ja symbolien merkityksen, te typerät karjaeläimet ojensitte sen vallan mulle kun se oli liikaa vastuuta teille. : DDD
Mut hei muista pelätä mustaa miestä ja miestä hameessa, se on tärkeetä, paljon tärkeempää kun mun tekemiset!
Ai hitto tää on vapauttavaa puhua avoimesti, nyt kun on liian myöhäistä teille urpoille tehdä asian eteen enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Te varmaan kuulutte johonkin WEF-illuminaattiin. Sinne pääsee yllättävän huonolla kirjoitustaidolla."
Mitähän sviidua mä teen jollain kirjotustaidolla, niin kauan kun mä omistan ja määrään kaiken niin minä päätän mitä on oikeinkirjotus, ihan samanlailla kun mä saan jo päättää sanojen ja symbolien merkityksen, te typerät karjaeläimet ojensitte sen vallan mulle kun se oli liikaa vastuuta teille. : DDD
Mut hei muista pelätä mustaa miestä ja miestä hameessa, se on tärkeetä, paljon tärkeempää kun mun tekemiset!
Ai hitto tää on vapauttavaa puhua avoimesti, nyt kun on liian myöhäistä teille urpoille tehdä asian eteen enää mitään.
Sä otat ilon irti tästä farssista ma huomaan.
Pidä hauskaa mut älä nyt ulos vielä lähde näitä keuliin, ajetaan nää siat karsinoihinsa eka, muista suunnitelma. ; ]
Haha, parasta on et tästä voi puhua ihan ääneen ja nää impotentit luuserit tuo itte tyttärensä myytäväks ja vielä kiittävät kauniisti ja puolustavat meitä verissäpäin jos joku kuspää demari alkaa iniseen, kannattaisko olla varaa ihmisoikeuksiin köyhät, tää maa ei oo enää teitä varten.