Miten täysin vastakkaiset naiset pitää tietynlaisesta miehestä
Minusta on elämäni aikana pitäneet lähinnä poikatyttömäiset naiset. Riippumatta vartalosta; nykyisellä on kyllä isot tissit, mutta ei ole ihmisenä erityisen naisellinen. Useimmat aiemmatkin naiseni ovat olleet poikatyttöjä.
Sitten on toinen tyyppi, jollaiset aina välillä pitävät minusta. Tietynlainen spontaani, sensuelli, ehkä taiteellinenkin naistyyppi, kova bilettämään, usein taitava iskemään miehiä, joskus naisiakin. Nämä tykkäävät minusta, olen parin tällaisen kanssa seurustellutkin. Tuli mieleen taas, kun eilen ihan puskista yhdeltä tämäntyyppiseltä naiselta tuli heviä flirttiä.
Sen sijaan esimerkiksi perheenäitityyppiset naiset ei ikinä ole minusta pitäneet. Se on oikeastaan ainoa asia, joka noita kahta em naistyyppiä yhdistää: eivät ole sellaisia tyypillisiä kodinhengettäriä, jotka hymyilee kauniisti ja pitää kodin kunnossa ja passaa miestä minkä ehtii.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiinnostuvat aina lapsuudessaan traumatisoituneet ja isäongelmaiset naiset.
Sama täällä ja tuntuu vielä siltä, että noiden naisten kiinnostus on hyvin voimakasta ja menee joskus pakkomielteen puolelle. Itse en välttämättä lämpene noille naisille niin voimakkaasti.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiinnostuvat aina lapsuudessaan traumatisoituneet ja isäongelmaiset naiset.
Sama täällä ja tuntuu vielä siltä, että noiden naisten kiinnostus on hyvin voimakasta ja menee joskus pakkomielteen puolelle. Itse en välttämättä lämpene noille naisille niin voimakkaasti.
M35
Mistä luulet sen johtuvan, että kiinnostuvat juuri sinusta? Ja mitä tarkoittaa "en välttämättä lämpene noille naisille niin voimakkaasti"?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihana isä joka oli herkkä ja taiteellinen, mutta hän ei ollut kuitenkaan heikko neitimies kuten monet suomal. miehet nykyään ovat. Koska hän oli kuitenkin luonteeltaan mies, neitimiehille tätä on vaikeaa selittää.
Neitimies on pelkuri ja heikkoluonteinen jolla on käsittämätön naisviha. Joskus on mietityttänyt, millainen isäsuhde neitimiehillä on ollut. Ehkä ei mikään. Koska minulla oli isän vuoksi malli oikeasta miehestä, luonteeltaan pelkuri neitimies ei vastaa ihannettani. Ja en kyllä ala terapeutiksi neitimiehille, hoidattakoon itse ongelmansa.
Mun mielestä miestä ei pidä nimittää neidiksi, koska ei neidit ole heikkoluonteisia ja vihaa naisia. Joku muu nimitys on parempi.
Mistä sä sitten oikeastaan halusit keskustella?