Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäöltään vaatimaton mies

Vierailija
26.04.2024 |

He ovat heikon itsetuntonsa takia usein huonompia kumppaneita, koska tarvitsevat naisia pönkittämään itseään. Tällaisista miehistä voi jopa tulla tapapettäjiä, jos ovat myös supliikkeja. 

Onneksi en ole ikinä tinkinyt miehen ulkonäöstä, niin olen tuollaisilta välttynyt, vaikka olen paljon ns. julkkispiireissäkin pyörinyt. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos ulkonäöllä ei ole tässä(kään) asiassa mitään todellista väliä?

Suurempi merkitys on minustakin muilla asioilla, mutta ulkonäön merkitystä ei kuitenkaan kannata vähätellä. Se on ikään kuin perusta kaikelle eli ulkonäön tulee miellyttää, se on lähtökohta. En ainakaan itse voisi ikinä harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei viehätä. Ja sellaisia miehiä on harvassa, toki kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä.

Vierailija
42/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siksi pidän luotettavana vain tuota omaa tutkimustani, jonka olen opinnoissani lukenut eli impulsiivisuus luonteenpiirteenä on ratkaiseva."

Impulsiivisuus varmaan lisää halua pettää mutta hyvä ulkonäkö lisää mahdollisuuksia pettää. Jos juuri kukaan ei viehäty sinusta niin tuskin petät vaikka miten haluaisitkin.

Etkö sinä pikkuinen ymmärrä, ettei ole kyse mistään uskollisuudesta, jos se johtuu siitä ettei löydä ketään kenen kanssa voisi pettää? Uskollisuutta on vasta se, että saisi kyllä, mutta ei silti petä.

Etkö itse ymmärrä että ihmisen käytös ja ajatusmaailma myös muokkautuu sen mukaan mikä on kellekin elämässä mahdolista? Sitä kutsutaan kypsymiseksi ja elämänkokemukseksi.

Jos potentiaalisia kumppaneita tulee ovista ja ikkunoista niin on huomattavasti todennäköisempää että tulet haluaaman monia eri suhteita monien eri ihmisten kanssa. Jos taas kumppanin löytäminen on sinulle vaikeaa, kasvat siihen ajatukseen että sellaista elämäsi on ja opit hyväksymään sen että siitä kenet saa kannattaa pitää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kukaan ei viehäty, on kokemus huomioimisesta suurempi, jolloin voi ihastua herkästi, mikä sekin on ikävää puolisolle, vaikkei pettämistä tapahtuisikaan. Kukaan ei halua olla sellaisen puolison kanssa, joka haaveilee muista, mutta tätä monen on ilmeisesti vaikea ymmärtää, kun niin mainostetaan luotettavuutta vaatimattoman ulkonäön perusteella?"

Ihminen kuitenkin kasvaa ja kypsyy niiden oman elämän kokemuksien kautta ja se muokkaa sitä millainen ihminen meistä lopulta tulee. Jos totut nuoresta pitäen olemaan haluttu, sinusta kasvaa erilainen ihminen kuin siitä joka ei saa juurikaan huomiota muilta vaikka alunperin luonteenne olisikin samanlainen. 

Vierailija
44/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aloittajan oletus on liikaa yleistetty. Omassa tuttavapiirissä, töissä, kaveripiirissä ja harrastuksissa ne vaatimattomat miehet ovat usein parhaalla itsetunnolla varustettuja, kouluttautuneita ja älykkäitä joita ei vaan satu kiinnostamaan joku hiusgeelin läträys tai sixpackin hankkiminen. Ovat toki siistejä ja edes jonkin verran kuntoilevia vaikka silmälasit olisikin viime vuosikymmeneltä ja kaikki vaatteet harmaita.

Pitkät, harteilkaat komeat miehet sen sijaan ovat niitä jotka eivät usein älyllä loista, joten paikkaavat puutteitaan liiallisella ulkonäön huolittelulla.

Sitä paitsi, monet vaatimattomista miehistä olisivat yhtä komeita jos panostaisivat. Esimerkisi isommissa juhlissa näistä älyköistä usein kuoriutuu hottiksia.

Äly on sexympää kuin ulkokuori

Näissä on aina vähän se, että adjektiivit ovat tulkinnanvaraisia. Tarkoitin ulkoisesti vaatimattomalla miehellä miestä, jolla ei ole juuri mitään perinteiseen geenikomeuteen liittyviä ominaisuuksia, mutta hän voi todellakin olla hyvin supliikki ja ihmisten kanssa toimeentuleva, jolloin hänen naismenestyksensä on hyvä. 

Vierailija
45/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on huonoa kokemusta hyvännäköisestä ja supliikista miehestä, oli juuri sellainen naistenkaataja. Ei kiitos enää. Hyvännäköinen mutta hiljainen, ujo mies olisi paras. Sellaisella voi olla tilaisuuksia pettää, koska hyvännäköinen mies tietenkin aina vetää naisia puoleensa, mutta ei luonteensa takia ole siihen halukas.

Samoilla linjoilla sinun kanssasi eli olen onneksi valinnut isäni kaltaisia, komeita miehiä. 

Varmaankin on olemassa myös hyvännäköisiä naistenmiehiä, mutta en vain ole ikinä sellaista tavannut. Ovat kyllä monet ihan miellyttävännäköisiä tai tavallisennäköisiä, mutta komeaa en ole tavannut. 

No eksäni oli sellainen. Aikalailla täydellisen komea mies, vaikkakin lyhyt.

Vierailija
46/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos kukaan ei viehäty, on kokemus huomioimisesta suurempi, jolloin voi ihastua herkästi, mikä sekin on ikävää puolisolle, vaikkei pettämistä tapahtuisikaan. Kukaan ei halua olla sellaisen puolison kanssa, joka haaveilee muista, mutta tätä monen on ilmeisesti vaikea ymmärtää, kun niin mainostetaan luotettavuutta vaatimattoman ulkonäön perusteella?"

Ihminen kuitenkin kasvaa ja kypsyy niiden oman elämän kokemuksien kautta ja se muokkaa sitä millainen ihminen meistä lopulta tulee. Jos totut nuoresta pitäen olemaan haluttu, sinusta kasvaa erilainen ihminen kuin siitä joka ei saa juurikaan huomiota muilta vaikka alunperin luonteenne olisikin samanlainen. 

Totta, juuri siihenhän tuo argumenttini perustuukin, vaikka olihan se kärjistetty.

Vierailija
47/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on juurikin toisinpäin, mitä ap kuvaa. Vaatimattoman näköinen mies yleensä suhteeseen päästyään tyytyy siihen, olipa se minkä laatuinen tahaansa. Komealle miehelle olis ottajia ja jotkut naiset käyttää sit seksiä siihen houkuttimena.

Naisesta ei ole hienoa, että häneen tyydytään. Miten voi olla, että tätä ei ymmärretä?

Ei suurin osa lopulta ajattele tyytyvänsä vaikka niin jollain mittareilla tekisikin. Rakastuminen on se taikasana joka saa sen tyytymisenkin tuntumaan ihanalta.

En minä ajattele että minun puolisoni olisi absoluuttisesti maailman kaunein tai seksikkäin. Ja tuskin hänkään ajattelee minusta niin koska ihan taviksia olemme molemmat. Mutta me aikanaan ihastuimme ja sitten rakastuimme toisiimme ja siksi me olemme toisillemme ne oikeat. Ehkä sitten jonkun mielestä tyydyimme siihen mitä saimme mutta ei se haittaa koska meillä on hyvä olla yhdessä.

Vierailija
48/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ulkonäköä tarvitse vaan luonnetta:

Vierailija
49/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on huonoa kokemusta hyvännäköisestä ja supliikista miehestä, oli juuri sellainen naistenkaataja. Ei kiitos enää. Hyvännäköinen mutta hiljainen, ujo mies olisi paras. Sellaisella voi olla tilaisuuksia pettää, koska hyvännäköinen mies tietenkin aina vetää naisia puoleensa, mutta ei luonteensa takia ole siihen halukas.

Samoilla linjoilla sinun kanssasi eli olen onneksi valinnut isäni kaltaisia, komeita miehiä. 

Varmaankin on olemassa myös hyvännäköisiä naistenmiehiä, mutta en vain ole ikinä sellaista tavannut. Ovat kyllä monet ihan miellyttävännäköisiä tai tavallisennäköisiä, mutta komeaa en ole tavannut. 

No, sepä se, lyhyt. Jos lähdetään perinteisestä miehen komeuskäsitteestä, niin lyhyt mies ei siihen kuulu. Itselläni on täsmälleen sama näkemys eli naistenmiehet ovat nimenomaan usein lyhyitä. Suurin osa minun tapaamistani on ollut keskimääräistä lyhyempiä. Pidän sitä lähes tunnusmerkkinä naistenmiehelle.

Vierailija
50/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on juurikin toisinpäin, mitä ap kuvaa. Vaatimattoman näköinen mies yleensä suhteeseen päästyään tyytyy siihen, olipa se minkä laatuinen tahaansa. Komealle miehelle olis ottajia ja jotkut naiset käyttää sit seksiä siihen houkuttimena.

Naisesta ei ole hienoa, että häneen tyydytään. Miten voi olla, että tätä ei ymmärretä?

Ei suurin osa lopulta ajattele tyytyvänsä vaikka niin jollain mittareilla tekisikin. Rakastuminen on se taikasana joka saa sen tyytymisenkin tuntumaan ihanalta.

En minä ajattele että minun puolisoni olisi absoluuttisesti maailman kaunein tai seksikkäin. Ja tuskin hänkään ajattelee minusta niin koska ihan taviksia olemme molemmat. Mutta me aikanaan ihastuimme ja sitten rakastuimme toisiimme ja siksi me olemme toisillemme ne oikeat. Ehkä sitten jonkun mielestä tyydyi

Ei toisen mittareilla ajatteleminen mitään kuvastakaan. Jos et tyydy puolisoosi, niin et tyydy, vaikka kuka sanoisi mitä. Mutta jos tyydyt, niin se on huonompi juttu ja erittäin loukkaavaa puolisolle. Väittäisin kyllä, että jokainen normaali ihminen pahoittaa mielensä, jos kuulee olevansa se, johon on tyydytty.

Vierailija
51/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sepä

No hitsi, vissiin pitäisi alkaa suosiolla katselemaan pidempiä miehiä...

Mikähän siinä lyhyydessä sitten on, onko lyhyillä miehillä kuitenkin sen takia jotenkin huono itsetunto ja sitten pitää alkaa pönkittämään egoaan useilla naissuhteilla.

Vierailija
52/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siksi pidän luotettavana vain tuota omaa tutkimustani, jonka olen opinnoissani lukenut eli impulsiivisuus luonteenpiirteenä on ratkaiseva."

Impulsiivisuus varmaan lisää halua pettää mutta hyvä ulkonäkö lisää mahdollisuuksia pettää. Jos juuri kukaan ei viehäty sinusta niin tuskin petät vaikka miten haluaisitkin.

Etkö sinä pikkuinen ymmärrä, ettei ole kyse mistään uskollisuudesta, jos se johtuu siitä ettei löydä ketään kenen kanssa voisi pettää? Uskollisuutta on vasta se, että saisi kyllä, mutta ei silti petä.

Etkö itse ymmärrä että ihmisen käytös ja ajatusmaailma myös muokkautuu sen mukaan mikä on kellekin elämässä mahdolista? Sitä kutsutaan kypsymiseksi ja elämänkokemukseksi.

Jos potentiaalisia kumppaneita tulee ovista ja ikkunoista niin on huomattavasti todennäköi

Ole eri, mutta millä perusteella on todennäköistä, että jos kumppaneita tulee ovista ja ikkunoista, niin suhteita on enemmän? Minun elämänkokemukseni valossa (ja olen vanha) asia on kutakuinkin päinvastoin eli ne joilla on valinnanvaraa, ovat kyenneet valitsemaan henkilön, joka ihan oikeasti miellyttää joka suhteessa, jolloin suhde on onnellinen ja pysyy.

Vierailija
53/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton (eli yleisestä komeusihanteesta poikkeava) ulkonäkö ei todellakaan ole mikään ongelma. Itsetunto-ongelmat voivat kuitenkin olla. Minulla on tavallisen näköinen mies, joka kantaa itsensä tasapainoisesti, eikä vertaile itseään jatkuvasti muihin. Hän on elämäni rakkaus, eivätkä aiemmat pidemmät, lihaksikkaammat, kasvoiltaan symmetrisemmät jne. miehet, joiden kanssa olen ollut suhteessa, vertaudu häneen mitenkään parempina. 

Vierailija
54/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No hitsi, vissiin pitäisi alkaa suosiolla katselemaan pidempiä miehiä...

Mikähän siinä lyhyydessä sitten on, onko lyhyillä miehillä kuitenkin sen takia jotenkin huono itsetunto ja sitten pitää alkaa pönkittämään egoaan useilla naissuhteilla."

Olen vanha nainen ja tuo on mun elämänkokemuksesta syntynyttä mutuilua, joka voi liittyä vaikkapa elinympäristoon ja kulttuuriin, jossa olen elänyt, mutta ei se hullumpi idea ole muuttaa jotain omassa toiminnassa, jos on aiemmin mennyt miesten kanssa kiville. Ei kannata odottaa erilaista lopputulosta, jos tekee samat liikkeet yhä uudestaan.

Valitettavasti tuskin saan tietää miten käy, jos noudatat sitä, että valitset seuraavan kerran 20-30 cm pitemmän miehen :D

Vierailija
55/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimaton (eli yleisestä komeusihanteesta poikkeava) ulkonäkö ei todellakaan ole mikään ongelma. Itsetunto-ongelmat voivat kuitenkin olla. Minulla on tavallisen näköinen mies, joka kantaa itsensä tasapainoisesti, eikä vertaile itseään jatkuvasti muihin. Hän on elämäni rakkaus, eivätkä aiemmat pidemmät, lihaksikkaammat, kasvoiltaan symmetrisemmät jne. miehet, joiden kanssa olen ollut suhteessa, vertaudu häneen mitenkään parempina. 

Totta joka sana. Tämä minun aloitukseni perustuu nimenomaan siihen ajatukseen, että kun vaatimaton mies ajattelee, ettei hän voi muuta saadakaan, joten on tyydyttävä lopun ikänsä, niin siitä koko argumenttini on saanut alkunsa. Ja ketjuun ilmaantui mies sitä myös todistamaan. Vaatimaton ulkonäkö voi johtaa huonoon itsetuntoon, mutta ei välttämättä kuitenkaan johda. Ulkonäön ja tietyn ajatustavan yhdistyminen tuovat ongelmia siltä kannalta, miten nainen miestä arvioi parisuhdekumppanina.

Toki on naisia, jotka eivät hirveästi miehiä arvioi, siis rationaalisesti, joko nuoruuttaan/kokemattomuuttaan tai siksi, että heillä on henkisiä ongelmia, jolloin huono kohtelu on heidän osansa.

Vierailija
56/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ulkonäköä tarvitse vaan luonnetta:

Mun mies joskus kiusaa mua M.A Nummisen biiseillä, koska kammoan häntä. Kammosin jo pienenä, koska hänen ulkonäkönsä tuo mieleen erään todella epämiellyttävän miehen. Minut vietiin lastenkonserttiin ja rupesin itkemään, koska se oli mielestäni niin hirveää, sekä musiikki että ne tyypit :)

Mutta onhan tuossakin biisissä asiaa, sikäli kun pystyy kuuntelemaan. Osa naisista rakastaa naistenmiehiä, rumia rakastajia. Tuossa taisi olla vähän jännämiehenkin piirteitä.

Vierailija
57/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis what, kyllähän aivan valtaosa miehistä(kin) saisi seksiä, jos olisi vain siitä kiinni. Eli siis olisi valmis yrittämään kovasti, laskemaan rima riittävän alas, jopa maksamaan siitä tarvittaessa.. jos henki olisi siitä kiinni, ikään kuin. Jos ei kuitenkaan tee mitään asian eteen, ei pokaa ketään.. eikö se siis ole uskollisuutta silloin? Vai pitääkö vieraiden naisten yrittää pokata, ja vasta se on uskollisuutta jos silloin sanoo ei?

Vierailija
58/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis what, kyllähän aivan valtaosa miehistä(kin) saisi seksiä, jos olisi vain siitä kiinni. Eli siis olisi valmis yrittämään kovasti, laskemaan rima riittävän alas, jopa maksamaan siitä tarvittaessa.. jos henki olisi siitä kiinni, ikään kuin. Jos ei kuitenka

Olen eri, mutta minun mielestäni sulla on tuossa ihan hyvä pointti. Sillä naistenmiesten menestyshän perehtyy kovaan yritykseen ja siihen, että rimaa lasketaan riittävän alas. 

Omassa ajattelussani kyse on sellaisesta ajatuskuviosta, että jos mies ajattelee, ettei hän saa ketään parempaa, niin hän herkästi rakastuu muihin ja sekin on mielestäni pettämistä ja henkistä uskottomuutta. Olen ollut siinä tilanteessa, että eräs mies rakastui minuun ja hänen vaimonsa tiesi sen. Vaimo vieläpä teki niin ikävästi, että kehotti miestään tekemään rakkaudentunnustuksen, koska tiesi, etten missään olosuhteissa olisi ollut kiinnostunut. Ja ehkä hän arvasi, että suutun ja perheystävyys loppuu siihen. 

Tuollaisia outoja kuvioita vierastan. Monesti sillä vain uhotaan, että ollaan sitten yksin, mutta olen oikeasti ehdoton tyyppi eikä minulle sopisi tuollainen mies. Mutta monille sopii ja kukin elää tyylillään. Onhan tässä siitäkin kyse, elämäntavasta ja -filosofiasta. En ole tyytyjä missään asiassa.

Vierailija
59/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman tyhmää juttua naisilta taas tässäkin ketjussa. Oikeasti sellaista äo 80 tason settiä. Ei hyvää päivää.

Vierailija
60/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman tyhmää juttua naisilta taas tässäkin ketjussa. Oikeasti sellaista äo 80 tason settiä. Ei hyvää päivää.

Hyvää iltaa.